خرید و فروش فیلم پلی استر در گرگان

Rate this post

خرید و فروش فیلم پلی استر در گرگان جهت چاپ و بسته بندی با بهترین قیمت و کیفیت توسط شرکت لفاف مهراموز انجام می شود. اگر قصد خرید فیلم بسته بندی مواد غذایی در گرگان  را دارید، لطفا با استفاده از روش های ارتباطی که در این سایت درج شده است با ما تماس بگیرید. شرکت لفاف مهرآموز یکی از شرکت های تامین کننده فیلم بسته بندی در کشور می باشد. در شرکت لفاف مهرآموز با توجه به تجربه ای که از انواع سلفون بسته بندی به ویزه فیلم بسته بندی مواد غذایی را دارید بهترین پیشنهادها را برای شما در نظر می گیرد. توجه داشته باشید که فروش ما در گرگان به صورت اینترنتی می باشد. اگر قصد خرید اینترنتی فیلم پلی استر در گرگان را دارید با ما در ارتباط باشید و اگر خریدار عمده این محصول هستید ما با ضمانت نمونه را خدمت شما ارسال می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره   ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ارتباط بگیرید.

فیلم بسته بندی پلی استر چست؟

فیلم بسته بندی پلی استر یکی از رایج ترین مواد بسته بندی سلفون محسوب می شود که در صنایع مختلف چاپ و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلم بسیار انعطاف پذیر است و در اندازه های مختلف قابل استفاده می باشد. برای لمینیت کردن می توانید از این فیلم به صورت تک لایه یا چند لایه استفاده کنید. شما می توانید این فیلم بسیار مفید را از مجموعه ما خریداری کنید.

ویژگی های فیلم پلی استر

فیلم پلی استر نایلونی بسیار خوب و بسیار مقاوم است تا از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. این ویژگی سبب می شود تا از فساد سریع غذا جلوگیری می کند و اجسام صنعتی اگر از فلز و تجهیزات الکترونیکی ساخته شده باشند دچار خوردگی نمی شوند.

قدرت چاپ فیلم پلی استر بالا بوده  و قابلیت این را دارد که هر رنگ، علامت، تصویر و نمادی را بر روی آن چاپ کرد. در این فیلم همه اقلام را چه سبک و چه سنگین را می توان پر کرد. فیلم پلی استر بسته بندی به صورت یک یا چند لایه استفاده می شود. این محصول به راحتی با سایر محصولات مانند سلفون یا پلاستیک، کاغذ و مقوا کار می کند. ویژگی های فیلم پلی استر به صورت زیر است:

  • فیلم پلی استر شکل پذیر بوده و در برابر ضربه استحکام بالایی دارد.
  • قابل تولید در سایزهای مختلف را دارد.
  • فیلم پلی استر دارای قیمت ارزان است.

کاربرد فیلم پلی استر در گرگان

گرگان یکی از مناطقی است که صنایع غذایی زیادی در آن قرار دارد و تولیدکنندگانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند برای تهیه فیلم پلی استر به رول های پلی استر نیاز دارند. فیلم های پلی استر در صنعت برای چاپ و بسته بندی محصولات استفاده می شود. مطابق با این جهت و نیاز مبرم صنعت بسته بندی، شرکت لفاف مهراموز با کادری مجرب، فرآیندهای بسته بندی را از ۰ تا ۱۰۰ از طراحی تا چاپ و بسته بندی انجام می دهد.

گرگان یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی کشور است که به تولیدات صنعتی و کشاورزی مختلف مشغول است. این شرکت ها برای انتقال محصولات به بازار به چاپ و بسته بندی نیاز دارند. برای این منظور باید بهترین بسته بندی را طراحی کنند. پلی استر به عنوان یکی از محصولات ارزان و در دسترس، فرآیند بسته بندی را تسهیل می بخشد و یکی از پرمصرف ترین مواد بسته بندی محسوب می شود.

 

انواع فیلم پلی استر

فیلم های پلی استر مانند فیلم OPP در فرم های شفاف، مات و براق می باشند. فیلم های پلی استر شفاف اغلب برای بسته بندی محصولاتی مانند لوبیا، غلات و ماکارونی مورد استفاده قرار می گیرند. از فیلم پلی استر متالایز  می توان در بسته بندی محصولاتی مانند تنقلات استفاده کرد و یا با رول های بسته بندی دیگر لمینت کرد تا پاکت های بسته بندی زیبایی خلق شود.

مزایای فیلم پلی استر

مزایای فیلم پلی استر شامل:

  • مقاومت و حفاظت بالا
  • قیمت قابل قبول
  • برای ذخیره سازی، مرتب سازی و حمل و نقل استفاده می شود.
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • قابلیت تولید در ضخامت های مختلف
  • موجود در رنگ های مختلف
  • به صورت تک لایه و چند لایه استفاده می شود
  • وزن سبک و بسیار انعطاف پذیر

خرید فیلم پلی استر در گرگان

اگر قصد خرید فیلم پلی استر گرگان را دارید باید توجه داشته باشید که برای بسته بندی این محصول کاربردی چه محصولی خریداری می کنید. اگر مراحل چاپ و بسته بندی شما از قبل آماده شده است و فقط می خواهید فیلم پلی استر خام را در گرگان بخرید، می توانید به راحتی آن را از مجموعه ما خریداری کنید، اما اگر می خواهید بسته بندی را از صفر تا صد نصب کنید، باید مطالب زیادی را مطالعه کنید. یا همه چیز را به ما بسپارید. ما یاد خواهیم گرفت که از ابتدا بسته بندی کنیم. ما طراحی را انجام می دهیم.

فروش فیلم پلی استر در گرگان

فروش فیلم پلی استر در گرگان به قیمت عمده توسط مجموعه ما در اسرع وقت انجام می شود. فراموش نکنید که شرکت لفاف مهراموز به عنوان عرضه کننده فیلم های بسته بندی محصول را از بهترین تولید کننده گرفته و با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. در مجموعه ما با ثبت سفارش مشتری بلافاصله بسته را آماده کرده و با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب تحویل شما می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

 

قیمت فیلم پلی استر گرگان

به طور کلی عوامل زیادی بر قیمت پلی استر در گرگان تاثیر می گذارد که این عوامل به دو گروه داخلی و خارجی طبقه بندی می شوند. عوامل داخلی موثر بر فیلم پلی استر در گرگان را می توان مانند هر محصول دیگری به مواد اولیه، هزینه های تولید، هزینه های حمل و نقل، ذخیره سازی و بازاریابی نسبت داد. علاوه بر این، عوامل خارجی نیز بر قیمت محصول تأثیر می گذارد. عواملی مانند نوسانات اقتصادی و تورم باعث افزایش قیمت محصولات می شود. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را وارد کرد. برای اطلاع از قیمت می توانید با شماره های منتشر شده در این سایت تماس بگیرید.

نتیجه گیری

فیلم پلی استر یکی از پرمصرف ترین بسته بندی در جهان محسوب می شود. این پاکت ها دو لایه یا چند لایه بوده و به دلیل ماندگاری که دارند در چاپ و بسته بندی استفاده فراوانی دارند. فروش فیلم پلی استر در گرگان توسط شرکت های مختلفی مدیریت می شود و شما می توانید سفارش خود را در واحد فروش شرکت لفاف مهرآموز ثبت کنید.

 

 

پیمایش به بالا