فیلم IML به چه معناست و چه کاربردی دارد؟

Rate this post

فیلم IML به معنای لیبل گذاری درون قالب همزمان با تولید ظرف است که لیبل بخشی جداناپذیر از بدنه ظرف محسوب می شود. ما در این مقاله به بررسی IML‌ می پردازیم. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول را دارید با ما در ارتباط باشید.

 

IML چیست؟

IML برچسب زدن روی ظرف پلاستیکی بوده که در زمان قالب گذاری در زمان تزریق مواد پلیمری انجام می شود. در IML لیبل یا برچسب در مرحله قالب گذاری به قطعه تزریق می شود. در این فرآیند برچسب مورد نظر درون پلاستیک ذخیره می شود و از آن جدا نمی شود. از این محصول برای جلوه دادن و زیبایی بیشتر ظروف پلاستیک استفاده می شود.

 

سلفون IML ‌چیست

سلفون IML  نوعی  رول فیلم است که به منظور لیبل از آن استفاده می کنند. از این محصول در صنعت چاپ برای شناسایی محصولات استفاده می شود. ای ام ال از لایه نازک پلاستیکی تشکیل شده است که در طول فرآیند قالب گیری برای سطح محصول استفاده می شود. برچسب زدن توسط سلفون IML سبب افزایش دوام، مقرون به صرفه بودن و بهبود فرصت های برندسازی می شود.

 

لیبل گذاری

لیبل گذاری در قالب می تواند در فرآیندهای زیر انجام شود

  • قالب گیری تزریقی
  • قالب گیری دمشی
  • ترموفرمینگ

فیلم IML  بسیار با دوام و مقاوم می باشد. در استفاده از فیلم IML‌طرز ثابت نگه داشتن برچسب در قالب در هنگام تزریق مواد دارای اهمیت است. برای ثابت نگه داشتن برچسب از دو شیوه شامل شارژ الکترواستاتیکی و نازل های خلا استفاده می شود.

در برچسب زدن قالب چندین مزیت عمده وجود دارد:

  • حداکثر کیفیت چاپ
  • بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • مشتری پسند بوده و فرآیند تولید آن ساده است
  • بهترین روش برای نشان دادن طرح های گرافیکی برای تبلیغات است.
  • از لیبل IML برای همپوشانی استفاده می شود
  • بسته بندی را متورم نمی سازد.
  • کیفیت بسته بندی را افزایش می دهد.
  • جذابیت و زیبایی بسته بندی را افزایش میدهد.

 

ویژگی های مورد توجه در انتخاب فیلم  IML

ویژگی های مورد توجه در انتخاب فیلم IML شامل موارد زیر می شود:

  • با توجه به ابعاد بسته بندی ضخامت درست را انتخاب کنید.
  • برای ایجاد یک همپوشانی کامل انتخاب کنید.
  • بهینه کردن پارامترها برای اجرای آزمایشات
  • آگاهی از ناحیه تزریق
/©D *D3©H~Ì

خرید فیلم IML

اگر قصد خرید فیلم IML‌ می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در مجموعه لفاف مهرآموز انواع و اقسام رول فیلم های OPP، BOPET، استرچ فیلم و فیلم IML‌به فروش می رسد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. در خرید فیلم IML‌باید به نکاتی از قبیل ویژگی های محصول توجه کنید. توجه داشته باشید از این محصول برای ایجاد لیبل استفاده می شود. لیبل گذاری هر محصول در واقع هویت یک محصول است بنابراین در خرید این محصول به ویژگی های آن توجه کنید.

انواع لیبل IML

‌لیبل های IML به گروه های مختلف طبقه بندی می شوند.

لیبل IML براق

این نوعی لیبل دارای ظاهری براق بوده و برای متمایز ساختن یک بسته بندی استفاده می شود. از لیبل براق در سیستم IML استفاده می شود.

تولیدکنندگان از این نوع بسته بندی به منظور شیرینی پزی، رنگ استفاده می شود.

لیبل IML  براق به روش های مختلف تزریقی و دمشی و ترموفرمینگ موجود می باشد.

 

لیبل IMLشفاف

این نوع لیبل این امکان را فراهم می کند که یک سطح شفاف بر روی بسته بندی ایجاد شده و رنگ ها را روشن و واضح نشان می دهد. تولیدکنندگان این ویژگی ها را با استفاده از تنظیمات موجود ارائه می شود. لیبل IML شفاف به صورت تزریقی، دمشی و ترموفرمینگ می باشد.

 

IML  سفید

از IML‌سفید برای اضافه کردن لاک های مخصوص استفاده می شود. با بکارگیری یک لاک بسته بندی براق تر می شود و ظاهری با کیفیت خواهد داشت.

لیبل IML‌مقاوم به ماشین ظرفشویی

لیبل  IML‌مقاوم به ماشین ظرفشویی می باشد. ظروف پلاستیکی، لیوان، بشقاب  باید در مقابل دما ، رطوبت دما ماشین ظرفشویی مقاوم باشد. در تولید رول فیلم IML از یک نوع لاک استفاده می شود که به حفظ رنگ و کیفیت آن کمک می کند.

 

چگونه فیلم لیبل برای بسته بندی پلاستیکی خریداری کنیم؟

پس از مطالعه مطاب فوق ممکن است به این فکر باشید که فیلم لیبل برای بسته بندی پلاستیکی خریداری کنید و آیا در ایران به فروش می رسد. خوشبختانه این محصول در کشور پیدا می شود و شما براحتی می توانید ان را خریداری کنید. برای خرید فیلم IML‌ فقط کافی است با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید.

/©D *D3©H~Ì

چرا از IML باید استفاده کنیم؟

اغلب تولیدکنندگان به دنبال بسته بندی زیباتر می باشند.از این محصول در صنایع غذایی استفاده می شود و برای لیبل گذاری درون قالب استفاده می شوذ. در استفاده از IML محدودیتی وجود ندارد. از این روش در محصولاتی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت فیلم IML‌

قیمت فیلم IML‌ بسیار مناسب می باشد و قیمت آن توسط شرکت تولیدکننده اعلام می شود. عوامل موثر بر قیمت فیلم IML ‌ با عوامل اثرگذار  بر سایر فیلم های تفاوت چندانی ندارد و در بازار ایران بسیار تحت تاثیر مواد اولیه و عوامل خارجی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم می باشد. اگر می خواهید فیلم IML ارزان و قیمت مناسب تهیه کنید می توانید  آن را مجموعه لفاف مهرآموز تهیه کنید. در این مجموعه تلاش می شود بهترین فیلم IML‌با شرایط ویژه به فروش برسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی فیلم IML پرداخته شد. ما تلاش کردیم که این فیلم را به طور مختصر توضیح دهیم و انواع آن را معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید هر کدام از فیلم IML را دارید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

 

 

پیمایش به بالا