آیا بسته بندی لوکس ارزش دارد؟

Rate this post

برای برندهای لوکس، بسته بندی نقشی محوری در تجربه مشتری ایفا می کند و توسعه محصول و تصویر کلی برند را تشکیل می دهد. میزان بودجه تولیدی که در طراحی بسته بندی های لوکس استفاده می شود باید با موقعیت شما مطابقت داشته باشد و انتظارات مشتری را برآورده کند. در حالی که به طور سنتی، بسته بندی به عنوان یک ابزار اضافی در نظر گرفته می شد که بدون افزودن ارزش به محصول، حاشیه ها را کاهش می دهد.فلسفه خرده فروشی معاصر ارزش بسته بندی لوکس را در افزایش تجربه مشتری، تقویت حفظ و شناسایی کسب و کار جدید بیشتر از طریق رسانه های اجتماعی می شناسد. .در این مقاله، ما به عواملی می پردازیم که به شما کمک می کنند تا بودجه «درست» را برای همسویی با اهداف درآمدی و حاشیه سود تعیین کنید.

بسته بندی لوکس

در ادامه به عواملی پرداخته می شود تا بودجه درست را برای همسویی با اهداق درآمدی و حاشیه سود تعیین کنید.

جزئیات محصول

ویژگی های محصول مانند اندازه، وزن، شکنندگی و موارد دیگر را در نظر بگیرید. اقلام بزرگ‌تر، سنگین‌تر یا به‌ویژه ظریف‌تر به‌طور طبیعی به مواد و ساخت‌وساز محافظ و عملکردی بیشتری نیاز دارند که بر هزینه آن تأثیر می‌گذارد. این هزینه ممکن است ارزشمند باشد اگر خطر آسیب در حمل و نقل یا برداشت منفی مشتری از محصول آسیب دیده یا شکسته را کاهش دهد.

پروفایل مشتری لوکس را هدف قرار دهید

نیازها و انتظارات خریدار گران قیمت ایده آل خود را کاملاً روشن کنید. آنها از تجربه برندسازی لوکس و جعبه گشایی چه انتظار و ارزشی دارند؟ خریداران لوکس سطح بالا تقاضا برای تکمیل و جزئیات بسته‌بندی فوق‌العاده دارند، به‌ویژه هنگام خرید محصولات درجه یک، مانند نوشیدنی‌های الکلی، جواهرات، و لوازم آرایشی، به عنوان اقلام هدیه برای دوستان و خانواده. سرمایه‌گذاری بیشتر در بسته‌بندی‌های لوکس برای اقلام هدیه‌تان ممکن است با افزایش تعداد کل فروش‌تان، درآمد فروش شما را افزایش دهد، حتی اگر حاشیه برای محصولات فردی کاهش یابد.

استراتژی کلی موقعیت یابی برند

هویت و موقعیت برند شما باید انتخاب های بسته بندی را مشخص کند. برندی که بر انحصار و پرستیژ تاکید می کند به بسته بندی هایی نیاز دارد که با این اخلاق هماهنگ باشد. مواد درجه پایین ممکن است از زیبایی لوکس این برندها کاسته شود. از سوی دیگر، برندهای لوکسی که ارزش‌های سازگار با محیط زیست و پایدار خود را ترویج می‌کنند، ممکن است انعطاف‌پذیری بیشتری در انتخاب مواد بسته‌بندی ارزان‌تر داشته باشند – تا زمانی که مصالحه‌ای در کیفیت و استاندارد حفاظت از بسته‌بندی وجود نداشته باشد.

ارزش پول

مصرف کنندگان در بازار محصولات لوکس آماده پرداخت حق بیمه برای بسته بندی هستند، اما فقط تا یک نقطه. اگر تصور می شود که پول زیادی برای بسته بندی هزینه شده است، به طوری که بی جهت قیمت تمام شده محصول را افزایش می دهد، ممکن است شهرت و فروش برند شما تحت تأثیر قرار گیرد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که هزینه بسته بندی شما متناسب با ارزش خرده فروشی کالا است و برند شما را در برابر پیشنهادات آسیب پذیر نمی کند.

 

چند درصد از قیمت خرده فروشی را باید به هزینه های بسته بندی اختصاص دهید؟

به طور متوسط، برندها بین ۱ تا ۱۰ درصد از ارزش محصول را صرف بسته بندی می کنند. برندهای مصرف کننده اصلی به سمت وسط و پایین این محدوده نزدیک تر می شوند، در حالی که طراحی بسته بندی لوکس سرمایه گذاری بیشتری را تضمین می کند و تمایل دارد به بالاترین محدوده نزدیک تر شود و گاهی اوقات حتی از آن فراتر می رود. نکته اصلی درک فراتر از انتظارات مشتری است.

/©D *D3©H~Ì

به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری بسته بندی

با بسته بندی های لوکس، سرمایه گذاری بالاتر باید با تاثیر بیشتر برابر باشد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که بودجه بسته بندی شما به صورت استراتژیک برای ارائه نتایج ملموس تخصیص داده شده است. برخی از استراتژی ها عبارتند از:

طراحی‌های ساختاری نوآورانه و سفارشی

اشکال منحصر به فرد، مکانیسم‌های تاشو/بازکننده، و درج‌های سفارشی با دقت نصب شده، تجربه جعبه‌گشایی را به سطح بالاتری می‌برد و در عین حال محصولات را جذاب نشان می‌دهد.

 مواد فوق‌العاده درجه یک

از مواد با کیفیت بالا مانند کاغذهای بافت‌دار، ضخیم، لمینت مات با لمس نرم، لهجه‌های نقطه‌ای UV و فویل مهر استفاده کنید. این به زیبایی شناسی لمسی و بصری لوکس می رسد.

 مواد سازگار با محیط زیست

مصرف کنندگان امروزی انتظار دارند که شیوه های پایداری زیست محیطی در کل تجربه برند وجود داشته باشد. با توجه به اینکه ۶۹ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کرده‌اند که در صورت استفاده از طراحی بسته‌بندی برند لوکس سازگار با محیط‌زیست احتمال بیشتری برای سفارش مجدد از یک کسب‌وکار خواهند داشت، مطابقت با تجارت منطقی است.

   تصاویری چشمگیر و تاثیرگذار

گرافیک های چشم نواز، شعارهای جذاب، تم های غوطه ور و تایپوگرافی جسورانه، خریداران رده بالا را جذب می کند و محصولات را غیرقابل مقاومت می کند و در عین حال هویت برند را تقویت می کند.

برای تجربه ای لوکس با کارشناسان طراحی بسته بندی در شرکت لفاف مهرآموز همکاری کنید.

از چه متریال هایی برای بسته بندی لوکس استفاده کنیم؟

در صورتی که قصد بسته بندی لوکس برای محصول مورد نظر خود دارید و نمی دانید که از چه متریالی استفاده کنید ما در مجموعه لفاف مهرآموز می توانیم در این راستا شما را راهنمایی کنیم. ما صفر تا صد بسته بندی همراه شما هستیم تا یک محصول مناسب را به بازار عرضه کنید. در مجموعه ما انواع فیلم خام بسته بندی  از قبیل فیلم bopp، opp، bopet و فیلم پلی استر و استرچ فیلم به بهترین کیفیت به فروش می رسد. همچنین کارشناسان ما طراحی بسته بندی محصول را به انجام می رسانند و بهترین و به صرفه ترین پیشنهادات را خدمات شما ارائه می کنند. همچنین در صورتی که قصد سفارش چاپ بسته بندی را دارید در این مجموعه براحتی انجام می شود. فقط کافی است با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه لفاف مهرآموز ارتباط برقرار کنید.

 

جمع بندی

بسته بندی لوکس یک سرمایه گذاری استراتژیک در موفقیت آینده برند شما و روابط با مشتری است. از ایجاد وفاداری گرفته تا نمایش کیفیت، بازده بالقوه سرمایه گذاری بسیار زیاد است. امروز با لفاف مهرآموز تماس بگیرید تا بتوانیم با هم کار کنیم تا از طریق طراحی بسته‌بندی برند لوکس سفارشی، مشتریان شما را در سطح عمیق‌تر برند جذب کنیم.

 

 

 

پیمایش به بالا