بسته بندی گیاهان دارویی با سلفون

Rate this post

بسته بندی گیاهان دارویی با سلفون بسته بندی یکی از بروزترین روش های بسته بندی است که در عطاری ها برای فروش بالاتر و زیباسازی قفسه ها انجام می شود. ما می خواهیم در این مقاله این روش نوین بسته بندی را تشریح کنیم. در صورتی که قصد خرید رول فیلم بسته بندی opp، bopet و فیلم پلی استر، استرچ فیلم را دارید می توانید از طریق همین سایت ثبت سفارش کنید.

بسته بندی گیاهان دارویی

محصولات غذایی در طول ذخیره سازی تحت تغییرات فیزیکی، شیمیایی و میکروبیولوژیکی متعددی قرار می گیرند. پوشش محافظ یا مانع ارائه شده در طول پردازش، ذخیره سازی و دست زدن به نه تنها باعث بدتر شدن غذا می شود، بلکه ممکن است کیفیت ان را نیز افزایش دهد. بسته بندی مناسب می تواند سرعت زوال را کاهش دهد و همچنین ممکن است عمر مفید محصول را افزایش دهد. در سال های اخیر، طیف گسترده ای از بسته ها و رویکردها برای تعامل با مواد غذایی و ارائه اثرات مطلوب به کار گرفته شده است. نمونه هایی از این موارد شامل ترکیب اکسیژن، رطوبت و جاذب اتیلن برای غذاهای حساس به اکسیژن، رطوبت یا اتیلن، استفاده از دی اکسید کربن یا انتشار اتیلن در غذاهای دیگر، مواد شیمیایی طعم دهنده یا مواد شیمیایی و عوامل ضد میکروبی برای ایمنی میکروبیولوژیکی مواد غذایی است.

برای بسته بندی گیاهان دارویی باید به نکات مختلفی توجه کرد. بسته بندی با کیفیت بالا و مواد مناسب یکی از مهم ترین عواما در حفظ مواد موثر در سلامت گیاهان دارویی می باشد.برای بسته بندی گیاهان دارویی انتخاب های مختلفی وجود دارد و هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی شرکت ها به دلیل اینکه نتوانستند ضرورت بسته بدی ر تجارت گیاهان دارویی درک کنند نتوانستند رقیب سایر کشورها باشند.

استفاده از پلاستیک در بسته بندی مواد غذایی با سرعت بیشتری افزایش یافته است. دلیل این امر کاهش هزینه های… مواد بسته بندی به دلیل نواوری های تکنولوژیکی و خواص ذاتی فیلم های پلاستیکی، که انها را برای بسته بندی مواد غذایی بسیار مناسب می کند.عملکرد بسته بندی در تجارت گیاهان دارویی از مهم ترین اصول بازاریابی می باشد و می بایست برای بسته بندی آن روش های نوینی را پیش گرفت. یکی از بروزترین روش های بسته بندی گیاهان دارویی با سلفون opp و bopp‌ و bopet می باشد.

سلفون بسته بندی چیست؟

سلفون یک ورق نازک و شفاف است که از سلولز بازسازی شده ساخته شده است. نفوذپذیری کم ان به اب، باکتری ها، روغن ها، گریس ها و گازها که ان را برای بسته بندی مواد غذایی و میان وعده مفید می کند. سلفون به بخار اب بسیار نفوذ پذیر است، اما ممکن است با برخی از لاک برای جلوگیری از این (معمولا نیتروسلولز) پوشش داده شود. امروزه ساخت پاکت های بسته بندی با پلی پروپیلن ساخته می شود. پلی پروپیلن یک پلیمر ترموپلاستیک است و اغلب محصولات بسته بندی از این محصول ساخته شده اند.این فیلم های قابل انعطاف برای بسته بندی پیشرفته، به منظور برچسب زدن به محصولات و بسته بندی تزئینی محصولات مختلف  استفاده می شوند.

سلفون در بسته بندی گیاهان دارویی

سلفون یکی از بروزترین مواد مورد استفاده در بسته بندی گیاهان دارویی محسوب می شود که در سال های اخیر استفاده از آن بیشتر توصیه می شود. زیرا گیاهان دارویی در برابر رطوبت و گرما بسیار حساس هستند و سریعا خراب می شوند. سلفون به دلیل اینکه رطوبت را خود نفوذ نمی دهد به عنوان بهترین ابزار برای بسته بندی گیاهان دارویی محسوب می شود. علاوه بر نگهداری سلفون بسته بندی گیاهان دارویی جمل این گیاهان را بسیار آسان می کند. شما به واسطه استرچ فیلم می توانید بسته های حجیم گیاهان دارویی را حمل کنید.

با توجه به این که بسته بندی گیاهان دارویی با سلفون کیفیت آنها را حفظ می کند مزیت صادراتی محصولات را افزایش می دهد. زیرا برخی از کیسه های سلفون opp قابل آب بندی هستند که باعث می شود طراوت محصولات دارویی را حفظ کنند، از آلودگی به رطوبت جلوگیری کنند و از ریختن محصولات ذخیره شده جلوگیری کنند. کیسه های سلفون opp اگرچه کاملاً هوابند نیستند، به طور قابل توجهی میزان هوای ورودی به کیسه را کاهش می دهند، که به تازه نگه داشتن غذاها یا محصولات دارویی برای مدت طولانی تری کمک می کند و از ایجاد اثرات سمی مانند مسمومیت غذایی جلوگیری می کند.

قیمت سلفون بسته بندی گیاهان دارویی

قیمت سلفون بسته بندی گیاهان دارویی با توجه به ابعاد و ضخامت مورد نیاز متفاوت است و بسیار تحت قیمت گذاری عرضه کننده و نوسانات قیمت بازار می باشد. عموما سلفون محصولی است که در داخل کشور تولید می شود و  استفاده از سلفون های وارداتی برای تولیدکنندگان به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سلفون را از تامین کننده خریداری کنید می توانید بهترین متریال را برای این منظور تهیه کنید. شرکت لفاف مهرآموز یکی از شرکت های تامین کننده انواع سلفون بسته بندی در کشور است. قیمت سلفون بسته بندی در این مجموعه به صرفه است و راهنمایی های لازم از صفر  تا صد بسته بندی گیاهان دارویی با سلفون را خدمت شما راهنمایی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما با راههای ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است در تماس باشید.

خرید سلفون بسته بندی گیاهان دارویی

برای خرید سلفون بسته بندی گیاهان دارویی شما می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. شرکت لفاف مهرآموز یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده در کشور می باشد. شما می توانید این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید. همچنین مشاوره رایگان بسته بندی انواع محصولات صنعتی را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بسته بندی گیاهان دارویی با سلفون پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

پیمایش به بالا