قیمت لفاف بسته بندی در سال ۱۴۰۳

Rate this post

لفاف بسته بندی یکی از تجهیزات مهم بسته بندی محصولات است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلف به خصوص تورم و قیمت دلار و ویژگی های ذاتی آن تغییر می کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت لفاف بسته بندی در سال ۱۴۰۳ بپردازیم

اگر قصد خرید فیلم bopp، opp،bopet ، استرچ فیلم را دارید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

 

لفاف بسته بندی چیست؟

لفاف بسته بندی به انگلیسی wrapper نامیده می شود. این محصول نوعی پوشش انعطاف پذیری برای پوشاندن کالای مختلف می باشد. این پوشش از جنس های مختلف و اغلب از جنس پلاستیک یا سلفون است. لفاف های پلاستیکی به صورت رول یت فیلم به مشتری تحویل داده می شود.

 

انواع و ویژگی های لفاف بسته بندی

لفاف بسته بندی، پوشش های پلاستیکی انعطاف پذیر در ترکیب با سایر مواد می باشند. لفاف های بسته بندی دارای قیمت مقرون به صرفه و ساختار منعطف می باشند.البته این بسته با محصولات دیگر مانند کاغذ، کارتون و لایه های مختلف لمینیت می شوند.

از انوع لفاف برای بسته بندی محصولات مختلف از قبیل بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی مواد صنعتی استفاده می شود. بسته بندی مواد غذایی مانند: پاکت یا لفاف چیپس، بسته پفک، تخمه، حبوبات ، تنقلات و شکلات و تمام محصولات سوپرمارکتی و بسته بندی مواد صنعتی از قبیل تمامی محصولات ساختمانی، پیچ و مهره، محصولات دارویی و بسته بندی جورابو..

انواع لفاف بسته بندی

همانطور که می دانیم تنوع لفاف بسته بندی بسیار زیاد است. معیارهای انتخاب لفاف نیز متفاوت است و تحت تاثیر عوامل مختلف است بیایید بیشتر در این رابطه بدانیم

  • پلی اتیلنPE : یکی از متداول ترین متریال بسته بندی بوده و عموما یک عامل اتصال در لمینیت استفاده می شود.
  • پلی پروپیلن opp: پلی پروپیلن یا pp‌یک نوع ترموپلاستیک است. قیمت لفاف بسته بندی پلی پروپیلن بسیار ازان با شفافیت، استحکام و انعطاف پذیری بالا است. رول فیلم opp و سلفون bopp‌از مجموعه محصولاتی هستند که از از این محصول ساخته شده اند. شما می توانید از این محصول برای بسته بندی پوشاک تا بسته بندی مواد غذایی و سوپر مارکتی استفاده کنید.

این محصولات از رایج ترین رول های بسته بندی شمرده می شود. شما می توانید انواع سلفون opp‌ ، سلفون bopp‌ را از ما خریداری کنید.  شرکت لفاف مهرآموز یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده رول بسته بندی در کشور می باشد. این مجموعه با کادری مجرب فروش اینترنتی سلفون را به انجام می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با ما در ارتباط باشید.

  • فیلم پلی استر یا پلی اتیلن ترفتالات: فیلم پلی اتیلن ترفتالات اختصار به صورت bopet ‌نشان داده می شود.استحکام، کشیدگی عالی، قیمت رقابتی از مهم ترین ویژگی های این فیلم شمرده می شود.
  • فیلم پلی اتیلن با چگالی کم خطی LLDPE: یک فیلم قوی و در رنگ های سفاف و سفید است که برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات مختلف استفاده می شود. این محصول قابلیت آب بندی حرارتی داشته و مقاومت خوبی در برابر سوراخ شدن، پارگی، درجه سختی دارد.
  • وینیل یا pvc: وینیل از یک ماده معروف در بسته بند است. دارند خواص کشش و مقاومت عالی در برابر پارگی می باشد.
  • کاغذ کرافت : کاغذ کرافیت یک نوع کاغذ بادوام و محکم بودخ که می تواند به عنوان لایه بیرونی روی لفاف استفاده شود. کراف رنگ پذیر بوده و ظاهری زیبایی به بسته بندی می بخشد. از این محصول در بسته بندی هدیه و در گل فروشی ها بسیار استفاده می شود.

قیمت لفاف بسته بندی چنده؟

قیمت لفاف بسته بندی با توجه به نوع آن متفاوت است. عموما رول های بسته بندیopp و bopp‌  و bopet دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر  متریال های بسته بندی هستند و همچنین کیفیت و انعطاف پذیری بالاتری دارند. اگر قصد خرید انواع لفاف بسته بندی قیممت مناسب را دارید می توانید آن را به ما سفارش دهید. لفاف مهرآموز از مجموعه شرکت های ارائه دهنده فیلم بسته بندی در کشور است که این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

 

عوامل موثر بر قیمت لفاف بسته بندی

عوامل مختلفی بر قیمت لفاف بسته بندی تاثیرگذار است. از عوامل عبارتند از:

دلار

قیمت لفاف بسته بندی بسیار تحت تاثیر قیمت ارز و دلار در کشور است. یکی از دلایل این امر این است که تجهیزات ساخت رول ها و مواد ا.ولیه آن وارداتی هستند و تحت تاثیر قیمت دلار می باشند. با توجه به اینکه انتظاارت تورمی وجود دارد لذا ممکن است در سال آینده قیمت این محصول رو به افزایش باشد.

تورم

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمن لفاف مهرآموز تورم است. در صورتی که تورم بالا رود، افزایش قیمت در لفاف بسته بندی مورد انتظار است. لذا  توصیه ما این است که قبل از تاثیرپذیری قیمت رول بسته بندی از تورم و دلار اقدام به خرید کنید.

 

متریال و تصمیمات کارخانه

همه ما می دانینم در بازار رقابتی عرضه کننده ای که قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه می کند برنده میدان است. لذا متریال یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت لفاف بسته بندی است. در صورتی که کارخانجات به دلیل افزایش هزینه بهای تمام شده کالا اقدام به افزایش قیمت کنند در این مواقع متریال و تصمیمات کارخانه  بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار خواهد بود .

 

قیمت لفاف بسته بندی در شرکت لفاف مهرآموز

لفاف مهرآموز یکی از شرکت های تامین کننده سلفون در کشور بوده است. این شرکت قادر به تامین فیلم و رول بسته بندی opp، bopp، Bopet، پلی استر و cpp و استرچ فیلم را دارا می باشد. شما می توانید برای بسته بندی محصولات غذایی و دارویی و شیمیایی و صنعتی و انواع فیلم بسته بندی را به ما سفارش دهید. قیمت لفاف بسته بندی در شرکت لفاف مهرآموز تحت تاثیر قیمت بازار این محصول است. ما سعی می کنیم تا حد امکان قیمت محصولات را ثابت نگه داریم و افزایش قیمت نداشته باشیم. همچنین با انواع روش های پرداخت برای خرید این محصول را دارا می باشیم.

شما می توانید برای خرید این محصول از ما با شماره هایی که در قسمت تماس با مادر همین سایت ارائه شده است با ما تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا