خرید سلفون bopp در سنندج

Rate this post

اگر قصد خرید سلفون bopp در سنندج را دارید با مجموعه لفاف مهرآموز تماس بگیرید. در این مجموعه انواع فیلم bopp، opp، فیلم استرچ و همچنین انواع سلفون را دارید می توانید خریداری کنید. ما تامین کننده فیلم bopp در سطح کشور هستیم و رول های بسته بندی را به قیمت مناسب و در بسته بندی استاندارد برای شما ارسال می کنیم.

 

فیلم bopp در سندج

فیلم بسته بندی opp یک ماده ساده  و  با کاربردی آسان است. با استفاده از این فیلم شما می توانید به سرعت و به راحتی انواع کالاها، مبلمان، لباس، غذا، سوغاتی، ظروف، لوازم جانبی، ابزار، لوازم خانگی، هدیا و خیلی چیزهای دیگر را بسته بندی کنید. پیدا کردن منطقه ای که امروز چنین محصولاتی استفاده نمی شود دشوار است. سنندج نیز از این امر مستثنی نیست و در کلیه مناطق این شهر انواع سلفون bopp مشاهده می شود.   محبوبیت چنین مواد بسته بندی شده به دلایل زیر است:

  • براحتی می توان از آن استفاده کرد
  • یک پوسته یا لایه ضد حرارت و رطوبت را فراهم می کند و مانع ورود رطوبت ، گرد و غبار و خاک روی محصولات می شود و از محصولات در برابر آسیب های مکانیکی محافظت می کند.
  • با ضخامت کم می تواند از محصولات به ویژه بسته بندی مواد غذایی مواظبت کند.
  • محصولات را برای فروش آماده می کند.
  • چاپ پذیر است.
  • کیفیت قابل توجهی دارد.
  • بیشترین تاثیر در فروش محصول را دارد.

ویژگی سلفون bopp‌ در سنندج

سلفون BOPP دارای ویژگی های مختلف می باشند:

  • مواد اولیه آن از پلی پروپیلن می باشد.
  • ضخامت آن از ۱۵ تا ۱۲۵ میکرومتر متغیر است.
  • عرض آن ۱۳۰ سانتی متر می رسد که به شما امکان می دهد وسایل بزرگ را بسته بندی کنید.
  • رنگ می تواند هر رنگی باشد، چه فیلم شفاف باشد یا نه، از جمله سیاه یا رنگی.
  •  مواد بسته بندی به صورت رول به صورت ورق یا  لفاف بسته بندی عرضه می شود.

تنوع انواع فیلم بسته بندی کاربرد گسترده آن را در زمینه های مختلف فعالیت توضیح می دهد.

 

انواع سلفون BOPP

سلفون های BOPP به انواع مختلف طبقه بندی می شوند که در سنندج نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

  • سلفون بسته بندی شفاف

پر استفاده ترین سلفون BOPP سنندج سلفون شفاف می باشد. این محصول همانطور که از نام آن پیداست دارای شفافیت بالایی است به طوری که محصولی که در آن قرار داده می شود دیده می شود. از این محصول در صنایع غذایی سنندج به وفور استفاده می شود. در بسته بندی غلات، در بسته بندی محصولات کشاورزی، زراعی و … بیشترین کاربرد را دارد.

  • سلفون بسته بندی کدر یا صدفی

این بسته بندی همانطور که از نام آن پیداست کدر است به طوری که درون پاکت بسته بندی را نمی توان دید. امروزه در محصولات مواد غذایی و محصولات صنعتی و در دارو سازی در سنندج از این محصول استفاده می شود.

  • سلفون بسته بندی متالایز

از بسته بندی متالایز عموما به منظور لمینت چند لایه استفاده می شود. شما می توانید این محصولات را به قیمت مناسب از طریق همین سایت خریداری کنید.

 

کاربرد سلفون BOPP  سنندج

سنندج مهد محصولات کشاورزی و صنعتی و معدنی در کشوراست و به دلیل نزدیکی به عراق محل داد و ستد محسوب می شود. اگر فعال در بازرگانی هستید و می خواهید محصولاتی که از مرز وارد می شوند را وارد کنید و به فروش برسانید می توانید سلفون OPP‌ در سنندج را از ما خریدرای کنید.

خرید فیلم BOPP  در سنندج

در صورتی که قصد حرید فیلم BOPP‌در سنندج را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در مجموعه لفاف مهرآموز انواع فیلم و رول های بسته بندی به فروش می رسد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام به خرید سلفون BOPP در سنندج کنید. در هر ضخامتی که بخواهید ما این محصول را آماده و در بسته بندی استاندارد ارسال می کنیم.

قیمت سلفون BOPP‌در سنندج

متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در کشور اعلام دقیق قیمت سلفون امکان پدیر نیست. در مجموعه لفاف مهرآموز قیمت سلفون BOPP در سنندج به صورت عمده و خرده عرضه می شود و به کارآفرینانی که رول های بسته بندی را به صورت عمده خریداری می کنند تخفیف های مناسبی در نظر گرفته می شود.شما می توانید فیلم BOPP را به صورت چکی و قسطی خریداری کنید. توجه داشته باشید که نوسانات نرخ ارز زیاد است و در صورتی که قصد لفاف بسته بندی دارید بهتر است زودتر برای آن اقدام کنید.

 

فروشنده لفاف بسته بندی در سنندج

فروش اینترنتی لفاف بسته بندی در سنندج به صورت عمده و خرده فروشی در مجموعه ما انجام می شود. فقط کافی است که با ما در تماس باشید. ما از صفر تا صد بسته بندی را به شما راهنمایی می کنیم. اگر در رابطه با بسته بندی محصول سوالی دارید می توانید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما درج شده با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. عمده محصولاتی که در مجموعه ما به فروش می رسد شامل:

– فیلم استرچ

-فیلم OPP

-فیلم BOPET

– فیلم پلی استر

– سلفون BOPP

فروش فیلم استرچ در مجموعه لفاف مهرآموز

برای خرید فیلم استرچ که برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات استفاده می شود می توانید از طریق همین سایت ثبت سفارش کنید. از این فیلم برای بسته بندی انواع کارتن، انواع لوازم برقی، لوازم ورزشی  و بسته بندی مبلمان استفاده می شود.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی شد به ویژگی ها، کاربرد ها و انواع سلفون BOPP‌در سنندج و نحوه خرید از مجموعه لفاف مهرآموز تشریح گردد. در صورتی که قصذ خرید این محصول برای بسته بندی را دارید می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با مجموعه لفاف مهرآموز در تماس باشید.

 

پیمایش به بالا