تولید پاکت ترحیم برای پذیرایی مراسم ختم

Rate this post

پس از کرونا استفاده از پاکت ترحیم برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم افزایش یافته است. در تولید این پاکت ها از انواع رول فیلم opp، bopet، bopp استفاده می شود. در صورتی که قصد تولید پاکت ترحیم برای پذیرایی مراسم ختم دارید و یا قصد خرید عمده پاکت ترحیم دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما تماس بگیرید. ما صفر تا صد بسته بندی را خدمت شما شرح می دهیم.

پاکت ترحیم چیست؟

پاکت ترحیم نوعی بسته بندی اقلام پذیرایی است که برای  پذیرایی از مهمانان مراسم ختم در آن موادی مانند میوه، شیرینی، خرما و شکلات قرار می دهند. پس از همه گیری کرونا و ممنوعیت پذیرایی از مهمانان مراسم ختم این نوع بسته بندی رایج شده است. به طوری که در سال های اخیر یک ابزار رایج پذیرایی شمرده می شود. پاکت ترحیم دسته دار می باشد و حمل  و جابه جایی آن راحت است.تولید پاکت ترحیم برای پذیرایی براحتی و با قیمت مناسب انجام می شود.

انواع پاکت ترحیم

در مجموع پاکت ترحیم به رنگ مشکی می باشد و به صورت چاپی و غیر چاپی و اغلب زیپ دار است. این پاکت ها براحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید انواع محصولات نذری را در آنها جاسازی کنید. پاکت ترحیم در ابعاد مختلف عرضه می شود. تولید پاکت ترحیم برای پذیرایی و پاکت ترحیم چاپی عموما بر روی آن شمع، گل لیلیوم و یا هوالباقی و بازگشت همه به سوی اوست درج شده است. بعضی از پاکت های ترحیم پنجره دار چاپ می شوند به طوری که شما می توانید محتویات درون پاکت را ببینید. به طور کلی انواع پاکت ترحیم شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکت ترحیم چاپی
  • پاکت ترحیم غیرچاپی
  • پاکت ترحیم لمینتی
  • پاکت ترحیم زیپ دار
  • پاکت ترحیم رگال دار
  • پاکت ترحیم کاست دار
  • پاکت ترحیم دسته دار

تولید پاکت ترحیم

برای تولید پاکت ترحیم برای پذیراییاز رول های opp و bopet ‌به رنگ مشکی و متالایز استفاده می شود و با استفاده از انواع روش های چاپ متن مورد نظر بر روی این پاکت ها چاپ می شود. توجه داشته باشید که کیفیت انواع پاکت ترحیم به ابعاد، ضخامت و جنس پاکت وابسته است.

بنابراین جنس پاکت ترحیم از پلی استر، پلی پروپیلن می باشد. ساخت این محصول بسیار نسبت به ظروف یکبار مصرف به صرفه تر و دارای تقاضای زیادی می باشد. بعضی از پاکت های تحریم برای اینکه مقاومتشان افزایش یابد لمینت می شوند. پاکت های لمینتی می شود. پاکت های لمینتی درونشون از سلفون متالایز استفاده می شود. پاکت های لمینتی دارای قیمت بالاتری نسبت به پاکت های تک لایه بوده و همچنین دارای مقاومت بالایی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تولید پاکت ترحیم بر گزینه آبی کلیک کنید.

خرید پاکت ترحیم برای پذیرایی مراسم ختم

برای خرید پاکت ترحیم برای پذیرایی مراسم ختم می توانید از راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما درهمین سایت اشاره شده است با ما در تماس باشید. ما این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانیم  و راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه تولید این محصول می کنیم.

 

برای خرید آنلاین پاکت ترحیم بر روی لینک آبی کلیک کنید.

درون پاکت ترحیم چی بذاریم؟

درون پاکت ترحیم می توانید انواع و اقسام محصولات از قبیل خرما، گز، بیسکویت، میوه بگذارید. اگر قصد دارید محصولات زیادی بزارید باید این محصول را در ابعاد بزرگتر تهیه کنید.

مزایای پاکت ترحیم

برای تولید پاکت ترحیم برای پذیرایی می توان مزایای زیادی شمرد:

  • اولین مزایای استفاده از پاکت ترحیم حفظ بهداشت محصولات پذیرایی درون پاکت است.
  • بدنه آن دارای استحکام و مقاومت بالایی است.
  • بازیافت پذیر است در نتیجه به محیط زیست آسیب چندانی نمی رساند.
  • قابلیت چندین بار استفاده را دارد.
  • وزن سبک و قابل حمل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد پاکت تحریم بر روی کلمه آبی کلیک کنید.

قیمت پاکت ترحیم

پاکت ترحیم از جنس پلی استر و پلی پروپیلن می باشد. هر دوی این محصولات از محصولات پتروشیمی هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف می باشند. این محصول در درجه اول تحت تاثیر قیمت گذاری تولیدکننده است. با توجه به اینکه هزینه تولید هر ماهه تغییر می کند لذا  درج قیمت قطعی برای پاکت ترحیم امکان پذیر نیست. متاسفانه قیمت ها بسیار تحت تاثیر قیمت ارز می باشند. لذا در صورتی که قیمت ارز افزایش یابد قیمت پاکت ترحیم نیز افزایش می یابد.

فروشنده پاکت ترحیم

ما در مجموعه لفاف مهرآموز انواع رول OPP‌و BOPET را برای تولید پاکت ترحیم و انواع و اقسام پاکت به فروش می رسانیم. اگر قصد تولید پاکت ترحیم به قیمت مناسب دارید می توانید رول های OPP و BOPET ‌را از ما خریداری کنید.

ما همچنین فروشنده انواع پاکت تهیه شده از این محصولات هستیم. لذا در صورتی که قصد خرید عمده پاکت ترحیم دارید می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

مرکز فروش پاکت ترحیم

اگر قصد خرید عمده پاکت ترحیم دارید ممکن است به دنبال مرکز فروش و یا بازار این محصول باشید. همه مکان هایی که ملزومات مراسم های ختم را می فروشند این پاکت ها را نیز ارائه می کنند. در مجموع نمی توان بازار خاصی را برای این کالا معرفی است.آسان ترین راه خرید پاکت ترحیم خرید اینترنتی است.

فروش فیلم OPP برای پاکت ترحیم در لفاف مهرآموز

در مجموعه لفاف مهرآموز انواع و اقسام فیلم OPP، BOPET  و CPP برای تولید پاکت ترحیم موجود است. برای دسترسی به این نوع فیلم و راهنمای ساخت پاکت ترحیم پذیرایی می توانید از مجموعه ما در ارتباط باشید.  در این مجموعه انواغ رول فیلم در اختیار شما قرار داده می شود تا به قیمت مناسب و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده می شود. همچنین تمهیدات ویژه ای برای خریدارن عمده در نظر گرفته می شود. درد این مجموعه انواع روش های پرداخت پذیرفته می شود. با توجه به مورادی که گفته شد و با توجه به بازار نوظهور پاکت پذیرایی توصیه ما این است که اگر قصد تولید این محصول را دارید برای آن اقدام کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی تولید پاکت ترحیم برای پذیرایی مراسم ختم پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید مواد اولیه این محصول را دارید می توانید از طریق راه های راتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

پیمایش به بالا