روند قیمت فیلم bopet در سال ۱۴۰۳

Rate this post

ما در این مقاله قصد داریم روند قیمت فیلم bopet  در سال ۱۴۰۳ را  بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

اگر قصد خرید فیلم bopp، opp،bopet ، استرچ فیلم را دارید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

تاریخچه فیلم bopet

فیلم BOPET که به عنوان فیلم پلی استر نیز شناخته می شود، در اواسط دهه ۱۹۵۰ اختراع شد. این یک ماده انعطاف پذیر، شفاف یا نیمه شفاف است که از پلیمر PET، خطی و ترموپلاستیک تولید می شود.

رزین پلی استر فیلم BOPET یک فیلم با کارایی بالا با ترکیبی منحصر به فرد از کیفیت هایی مانند استحکام کششی بالا، دوام، مقاومت در برابر حرارت بالا، خواص مانع گاز عالی، پایداری ابعادی، بی اثری شیمیایی، شفافیت و قابلیت بازیافت است. فیلم BOPET به دلیل تطبیق پذیری با طیف گسترده و رو به رشدی از کاربردها شناخته شده است. این کاربردهای متنوع و ویژگی های ذاتی محصول منجر به خط لوله ثابتی از تغییرات و کاربردهای جدید محصول می شود و بنابراین وابستگی به هر برنامه یا محصول را کاهش می دهد.

فیلم BOPET به صورت تجاری در ضخامت ، عرض ها و خواص مختلف بسته به نیاز کاربران نهایی موجود است. می‌توان آن را به صورت یک لایه (مونو) تولید کرد یا می‌توان آن را با سایر کوپلیمرها در یک فیلم چند لایه با خواص عملکردی مختلف که ویژگی‌های مورد نظر هر ماده را در بر می‌گیرد، هم‌اکسترود کرد.

مقاله قیمت فیلم bopet  در اصفهان را بخوانید در این مقاله ویژگی ها و کاربردهای مهم این نوع فیلم به طور کامل شرح داده شد.

 

 

قیمت گذاری فیلم bopet

قیمت گذاری فیلم bopet تحت تأثیر مجموعه ای از عوامل است.  اغلب فیلم های تولیدی در کشور ساخت ایران می باشند زیرا واردات این محصول به دلیل هزینه های لجستیک و تعرفه های گمرکی متفاوت – اقدامات دفاعی معمولی و تجاری مانند ضد دامپینگ، عوارض جبرانی و حفاظتی بالا است. همچنین با توجه به نوسانات زیاد نرخ ارز واردات محصول به صرفه نمی باشد.عوامل فوق می توانند تفاوت های قابل توجهی در سطوح قیمت منطقه ای و همچنین بین محصولات استاندارد و ارزش افزوده / محصولات تخصصی ایجاد کنند.

نگرانی فزاینده ای از سوی همه ذینفعان و گروه های زیست محیطی در مورد استفاده از پلاستیک به طور کلی وجود دارد که تمرکز اصلی آن بر پلاستیک های یکبار مصرف است. بسته بندی انعطاف پذیر عمدتاً چند لایه است و در مقایسه با انواع بسته بندی سفت و سخت، مزایای پایداری زیادی را به همراه دارد. اینها شامل بهره وری منابع، کاهش مواد به محل دفن زباله، نسبت بالا محصول به بسته بندی، رقابت در هزینه، کربن کمتر است.همچنین با توجه به اینکه این محصول بازیافت پذیر است یکی از بهترین محصولات برای بسته بندی شمرده می شود.

 

در صورتی که در کشور قصد خرید فیلم bopet ‌و انواع فیلم بسته بندی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

مقاله قیمت لفاف بسته بندی در سال ۱۴۰۳ را بخوانید

روند قیمت فیلم bopet ‌ در جهان

یکی از روش های پیش بینی قیمت فیلم bopet در کشور در سال ۱۴۰۳ بررسی روند قیمت جهانی این نوع فیلم است.  روندها، فرصت ها و پیش بینی در بازار جهانی فیلم پلی اتیلن ترفتالات دو محوره (BOPET) تا سال ۲۰۲۸ بر اساس ضخامت (نازک و ضخیم)، صنعت استفاده نهایی (بسته بندی، صنعتی، برق و الکترونیک، رسانه های مغناطیسی و تصویربرداری)، عملکرد (موانع، ایمنی، تزئینی، میکرو متخلخل، و غیره) و منطقه (آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و بقیه جهان) می باشد.

بازار جهانی فیلم پلی استر BoPET در سال‌های اخیر شاهد رشد سریعی بوده است که ناشی از افزایش نگرانی‌های زیست‌محیطی، مشوق‌های دولتی و پیشرفت‌های فناوری است. بازار فیلم پلی استر BoPET فرصت هایی را برای سهامداران مختلف از جمله بسته بندی، صنعتی و تخصصی ارائه می دهد. همکاری بین بخش خصوصی و دولت ها می تواند توسعه سیاست های حمایتی، تلاش های تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری در بازار فیلم پلی استر BoPET را تسریع بخشد. علاوه بر این، تقاضای رو به رشد مصرف کننده، راه هایی را برای گسترش بازار ایجاد می کند.

پیش بینی قیمت فیلم bopet  در سال ۲۰۲۴ است.

روندها و پیش بینی بازار فیلم BOPET

آینده بازار جهانی فیلم BOPET با فرصت هایی در صنایع بسته بندی، صنعتی و برق و الکترونیک جذاب به نظر می رسد. انتظار می رود بازار جهانی فیلم BOEPT تا سال ۲۰۲۸ با CAGR 4.9 درصد از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۸ به ۳۸.۵ میلیارد دلار برسد. محرک های اصلی این بازار افزایش تقاضا برای بسته بندی انعطاف پذیر و رشد در بازار  است.

 

روندهای نوظهور در بازار فیلم BOPET

روندهای نوظهور، که تأثیر مستقیمی بر پویایی صنعت دارند، شامل توسعه فیلم های زیست تخریب پذیر و محلول در آب و افزایش استفاده در لایه مقاوم در برابر آب و هوا از ماژول های سلول PV است.

 

بینش بازار فیلم BOPET

لوسینتل پیش بینی می کند که انتظار می رود لایه نازک بزرگترین بخش باقی بماند و به دلیل افزایش تقاضا در بازارهای بسته بندی مواد غذایی و دارویی بیشترین رشد را در دوره پیش بینی شاهد باشد.

بسته بندی با افزایش تقاضا برای مواد غذایی، مراقبت های شخصی و بسته بندی دارویی، بزرگترین صنعت استفاده نهایی باقی خواهد ماند. انتظار می‌رود بازار مصرف نهایی برق و الکترونیک به دلیل رشد بازارهای PCB و عایق‌های الکتریکی بیشترین رشد را داشته باشد.

انتظار می‌رود آسیا بزرگترین بازار از نظر ارزش و حجم استفاده از فیلم bopet باقی بماند و همچنین به دلیل رشد بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و افزایش تقاضا برای نمایشگرهای صفحه ، بردهای مدار چاپی و صفحات پشتی خورشیدی، بیشترین رشد را در دوره پیش‌بینی‌شده شاهد باشد.

جمع بندی

لفاف مهر آموز تامین کننده فیلم پلی اتیلن ترفتالات دو محوره (BOPET) است. طیف گسترده ای از فیلم های پلیمری را در لایه های مختلف از جمله BOPET (نازک و ضخیم)، فیلم پلی پروپیلن دو محوره (BOPP)، پلی پروپیلن ریخته گری (CPP) و پلی پروپیلن/پلی اتیلن دمنده (Blown PP/PE) ارائه می دهد. مجموعه محصولات تخصصی، نوآورانه و متمایز آن در بسته بندی، برق و الکترونیک و سایر کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

پیمایش به بالا