تولید پاکت ترحیم با فیلم opp

Rate this post

اگر قصد خرید رول فیلم برای تولید پاکت ترحیم با فیلم opp دارید می توانید این محصول را از ما خریداری کنید. در لفاف مهرآموز انواع رول فیلم بسته بندی در رنگ های مختلف به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

پاکت ترحیم

پاکت ترحیم به منظور پذیرایی از میهمانان در مجلس ختم به جای ظروف یکبار مصرف استفاده می شوند.  این پاکت ها به رنگ سیاه به جنس پلاستیک هستند که بر روی آن کلماتی مانند الفاتحه و یا مواردی از این قبیل چاپ شده است. درون این پاکت ها اقلام پذیرایی مانند میوه و شیرینی و خرما قرار داده می شود. این پاکت ها که به ساک دستی ترحیم یا جعبه آماده ترحیم معروف اند و باعث کاهش تولید زباله می شوند.  بعضی از افراد با چاپ روبان به رنک مشکی این پاکت ها را تزئین می کنند.

 

کاربرد پاکت ترحیم

در ایران بکارگیری ظروف پلاستیکی یکبار مصرف برای قرار اقلام پذیرایی بسیار متداول است اما مشکلاتی که این ظروف دارند این است که برای بسته بندی محصولات به ویژه میوه مناسب نیستند و مشکلات خاص خود را دارند. حمل انها مشکل بوده و به دلیل اینکه سایز و فرم خاصی دارند در کیف جا نمی شوند.

از سویی با شیوع بیماری کرونا پذیرایی از مهمانان به یک مشکل تبدیل شده بود.  از این رو کاربرد پاکت ترحیم بسیار است. به دلیل مسائل بهداشتی امکان پذیرایی از مهمانان با استفاده از ظروف پلاستیکی و یک بار مصرف سخت بوده است از این رو پاکت های ترحیم رایج شد. این پاکت ها دارای دسته هستند و حمل آنها براحتی قابل انجام است. همچنین ظاهر زیبایی دارند و به دلیل استفاده راحت دارای محبوبیت زیادی هستنند. اما آیا تا بحال فکر کرده اید که جنس این محصولات از چیست و چگونه ساخته می شود؟

 

 

تولید پاکت ترحیم چگونه است؟

پاکت های ترحیم عموما از جنس opp‌ ، bopet و پلی استر می باشند.تولید پاکت ترحیم با فیلم opp  به صورت رول فیلم هایی به رنگ مشکی می باشند. بعضی از پاکت ها از لمینت چند لایه فیلم به دست می آیند به طوری که درون آنها متالایز بوده و لایه بیرونی آنها مشکی است.

روشتولید پاکت ترحیم با فیلم opp با تولید پاکت های دیگر تفاوتی ندارد و تمام مراحلی که برای تولید پاکت طی می شود از این روش نیز استفاده می شود.

 

چاپ پاکت ترحیم

لایه بیرونی پاکت عموما از طریق چاپ تزئین می شود. بر روی بعضی از پاکت ها گل لاله، بعضی از آنها آیه یا سوره چاپ می شود.چاپ پاکت ترحیم سفارشی نیز انجام می شود. بعضی از خانواده ها ثبت سفارش پاکت ترحیم سفارشی دارند که بر روی آن عکس متوفی چاپ می شود.

 

خرید مواد اولیه پاکت ترحیم ، فیلم opp‌ مشکی

برای تولید پاکت ترحیم با فیلم opp  نیاز به رول فیلم opp یا bopet به رنگ مشکی و متالایز دارید. فیلم مشکی و کاور متالایز با هم لمینت می شوند.

البته بعضی از پاکت ها فقط با یک لایه فیلم opp‌ مشکی در ضخامت مناسب تولید می شود. ضخامت انتخاب شده باید تحکا وزن اقلامی که در آن قرار داده می شود را داشته باشد.

در صورتی که در حوزه بسته بندی فعالیت دارید ممکن است قصد خرید فیلم پاکت ترحیم به منظور بسته بندی را داشته باشید. برای این منظور می توانید این رول فیلم مشکی را از ما خریداری کنید. در مجموعه لفاف مهرآموز انواع رول فیلم مشکی در ضخامت های مختلف و به جنس پلی پروپیلن و پلی استر قابل دسترسی است. برای ثبت سفارش فقط کافی است با شماره هایی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با مجموعه ما در تماس باشید. ما در مجموعه لفاف مهرآموز به محض ثبت سفارش این محصول را برای شما ارسال می کنیم.

 

قیمت فیلم opp مشکی

ممکن است برای تولید پاکت ترحیم به این فکر باشید که قیمت فیلم opp مشکی چقدر است. قیمت رول فیلم opp مشکی با توجه به ضخامت و متراژ مورد نیاز متفاوت است. به دلیل اینکه در پاکت ترحیم محصولاتی از قبیل میوه قرار داده می شود لذا ضخامت این پلاستیک ها مقداری بیشتر از پاکت های معمولی است.

 

مزایای پاکت ترحیم

مزایای تولید پاکت ترحیم با فیلم opp را می توان به صورت زیر شمرد:

  • پاکت ترحیم سبک و داراس دسته مناسب برای حمل و نقل و جابه جایی آسان استو
  • بسیار زیبا و شیک و مورد استقبال همه است.
  • در پذیرایی به اقلام خوراکی پذیرایی نظم می دهد.
  • بسیار بهداشتی است
  • قابل بازیافت دارد و لذا مناسب محیط زیست می باشد.
  • قابلیت چاپ دارد.
  • قابلیت چاپ به نام متوفی و یا پیام دلخواه را دارد.
  • در تعداد کم قابل تهیه است.
  • قیمت آن نسبت به سایر لوازم بسته بندی بسیار به صرفه استو
  • اقلام خوراکی را تازه نگه می دارد.
  • پروتکل های بهداشتی در این نوع پذیرایی رعایت می شود.

چرا استفاده از پاکت ترحیم رو به افزایش است؟

در مجموع عوامل مختلفی برای استفاده از پاکت ترحیم وجود دارد. صرف نظر از تمام مزایای آن این محصول دارای ظاهر شیک و استفاده آسان می باشد که در انتخاب و خرید آن تاثیرگذار است. این محصول در زمان کرونا رواج یافته و به دلیل کاربردی بودن آن حتی در صورت حل شدن این اپیدمی از آن استفاده می شود و انتظار می رود که در امسال و حتی سال های آینده از این محصول بسیار استفاده شود.

از این رو در مراسمات نذری و یا شب جمعه یا در صورتی که بازماندگان تمایل داشته باشند خیراتی برای عزیز از دست رفته خود داشته باشند از این محصول استفاده می کنند. از این رو انتظار این است که در آینده این محصول بازار مناسبی را به خود اختصاص دهد. اگر قصد تولید پاکت ترحیم دارید می توانید از لفاف مهرآموز از طریق راه های ارتباطی که در همین سایت معرفی شده است اطلاعات کامل کسب کنید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی پاکت ترحیم پرداخته شد. در صورتی که قصد تولید پاکت ترحیم با فیلم opp را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت معرفی شده است با مجموعه ما در تماس باشید. شما می توانید فیلم opp و bopet و انواع اقسام مواد اولیه بسته بندی را از ما تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پیمایش به بالا