بسته بندی چای با فیلم opp

Rate this post

با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در دنیا صنعت بسته بندی نیز دچار تحول شده به طوری که در زمینه بسته بندی چای اقدامات جدیدی صورت گرفته است و روز به روز این پیشرفت در حال افزایش است. سلفون opp یکی از محصولاتی است که امروزه در بسته بندی صنعت چای بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. بسته بندی چای با فیلم opp علاوه بر اینکه کیفیت چای را حفظ می کند بلکه تاثیر بسیار زیادی بر فروش این محصول دارد.

اگر قصد خرید فیلم bopp، opp،bopet ، فیلم پلی استر و استرچ فیلم را دارید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید

بسته بندی چای ایرانی

در حال حاضر بسته بندی به یکی از بزرگترین و مهمترین ابزار بازاریابی تبدیل شده و بسیاری از تولیدکنندگان خارجی از این امکان به خوبی بهره گرفته اند تا جایی که کالاهای تولید شده در کشورمان را با بسته بندی نسبتا مناسب و نام های جدید، مجددا وارد بازارهای داخلی می کنند. این وضعیت تولید کننده و صنعتگر داخلی را با ضرر و زیان جدی روبه رو می کند. بنابراین در گذشته استفاده مردم از چای خارجی بیشتر از چای ایرانی بوده است. دلیل این امر این بوده که در بسته بندی چای ایرادات اساسی وجود داشته و چای در معرض نور و رطوبت و هوای آزاد قرار گرفته می شد در نتیجه بر کیفیت، عطر و طعم و بوی آن تاثیرگذار بوده است. بسته بندی های چای خارجی عموما پلمپ شده هستند.

کم کم تولیدکنندگان چای داخلی به این فکر افتادند که  کیفیت چای هایی که بهره برداری می شود را حفظ کنند. برای این منظور بسته بندی های چای خارجی را مورد بررسی قرار دادند و سعی کردند که از آنها الگوبرداری کنند. شما همچنین می توانید نایلون بسته بندی خشکبار چیست ؟ و بررسی انواع آن کلیک کنید تا اطلاعات جامع تری در مورد بسته بندی کسب کنید. طبق مشاهدات متوجه شدند چای های خارجی عموما در بسته هایی از جنس سلفون متالایز بسته بندی می شوند و در لایه بیرونی از بسته بندی کارتن استفاده می شود. بنابراین راز ماندگاری عطر و طعم چای خارجی بسته بندی با سلفون متالایز است که کیفیت چای را حفظ می کند.

بسته بندی چای با فیلم opp

سلفون متالایز چیست ؟

سلفون متالایز نوعی فیلم بسته بندی مواد غذایی است که به وسیله آن می توان کیفیت مواد غذایی را حفظ کرد. در بسته بندی گیاهان دارویی، لایه داخلی چیپس و پفک، کف بسته بندی شیرینی از این ماده می باشد. این محصول از جنس فیلم opp یا bopet می باشد. اگر قصد خرید فیلم سلفون متالایز را دارید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

با بررسی سلفون بسته بندی متالایز میبنیم که این محصول هر چند کیفیت محصول را حفظ می کند اما یک مساله اساسی وجود دارد. به دلیل اینکه قسمت داخلی بسته قابل مشاهده نیست ضعف بسیاری در فروش دارد. یعنی چون محتوای داخلی قابل رویت نیست در فروشگاه ها امکان خرید وجود ندارد.

از این رو لایه داخلی محصول از جنس سلفون متالایز و لایه بیرونی آن چاپی می باشد. چاپ سلفون بسته بندی به این صورت است که طراحی بسته بندی چای انجام می شود و بر روی لایه سلفون چاپ می شود.البته بعضی از کارخانجات از کارتن بسته بندی استفاده می کنند.

کارتن بسته بندی چای

کارتن بسته بندی چای از رایج ترین بسته بندی چای محسوب می شود. در این مواقع لایه داخلی از جنس سلفون و لایه بیرونی از کارتن یا مقوا بسته بندی است. مقوای بسته بندی اغلب با سلفون opp‌ لمینت می شوند و خدمات چاپ انجام می شود.

طراحی بسته بندی چای

در صورتی که قصد دارید برای بسته بندی چای با فیلم opp طراحی بسته بندی انجام دهید شما براحتی می توانید از خدمات ما بهره ببرید. ما در مجموعه لفاف مهرآموز علاوه بر اینکه اقدامات فروش انواع فیلم بسته بندی را انجام می دهیم می توانیم برای طراحی بسته بندی چای اقدام کنیم.برای این منظور فقط کافی است با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

خرید فیلم opp  برای بسته بندی چای

اگر برای بسته بندی چای با فیلم opp نیاز دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. برای این منظور با شماره هایی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما تمام نیاز های شما را در خرید فیلم opp، bopet ، فیلم پلی استر را بررسی کرده و پاسخگوی نیاز های شما در صفر تا صد بسته بندی می باشیم.  برایچاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش و چای با  ما تماس بگیرید.

قیمت بسته بندی چای

قیمت بسته بندی چای با توجه به متریالی که در بسته بندی از آن استفاده می شود متغیر است. قیمت بسته بندی چای با توجه به نوع فیلم، نوع بسته بندی، تعداد رنگ های مورد استفاده در طراحی بسته بندی، جنس پاکت بسته بندی متغیر است. توجه داشته باشید که عوامل دیگری بر قیمت بسته بندی چای تاثیرگذار است برای مثال قیمت گذاری کارخانه نیز بر قیمت بسته بندی چای تاثیرگذار است. همچنین قیمت بسته بندی چای با فیلم opp‌ تحت تاثیر تورم و نرخ ارز می باشد.

بسته بندی سلفون با opp

ویژگی های فیلم opp برای بسته بندی چای

فیلم opp درای ویژگی هایی است که بسته بندی این محصول را آسان می کند. فیلم opp دارای ویژگی هایی از قبیل شفافیت، مقاومت در برابر رطوبت و گرما، چاپ پذیری، قابلیت جذب رنگ و چاپ، استحکام مکانیکی بالا و قابلیت بسته بندی آسان می باشد. انچه درچاپ و بسته بندی خشکبار و آجیل و چای دارای اهمیت است حفظ کیفیت آن است که این موضوع به وسیله فیلم opp‌ تامین می شود.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بسته بندی چای با فیلم opp پرداخته شد. در صورتی که قصد دارید اطلاعات جامعی از نحوه بسته بندی و همچنین قیمت چای بسته بندی کسب کنید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. ما انواع متریال بسته بندی را برای شما فراهم می کنیم. برای خرید فیلم بسته بندی راهنمایی می کنیم. در صورت نیاز اقدام به طراحی بسته بندی می کنیم و همچنین چاپ بسته بندی چای به صورت رنگی را برای شما فراهم می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا