نایلون بسته بندی خشکبار چیست ؟ و بررسی انواع آن

نایلون بسته بندی خشکبار چیست ؟ و بررسی انواع آن

۵/۵ - (۴ امتیاز)

خشکبار باید در شرایط مخصوصی نگهداری شود زیرا نگهداری خشکبار در شرایط نامناسب باعث خراب شدن و پایین آوردن ارزش غذایی آن می شود. برای نگهداری از خشکبار بهتر است از نایلون بسته بندی خشکبار استفاده شود همچنین اگر شما انواع خشکبار را تولید می کنید بهتر است به چاپ و بسته بندی محصول نیز اهمیت زیادی را دهید زیرا هر چقدر چاپ و بسته بندی محصول با کیفیت باشد میزان فروش شما نیز افزایش پیدا می کند.

نایلون بسته بندی خشکبار چیست ؟

خشکبار باید دور از نور ، رطوبت و گرما نگهداری شود تا از فساد زودرس و نم زدگی آن محافظت شود به همین دلیل بسته بندی مناسب خشکبار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک نایلون‌بسته بندی خشکبار این محصولات را به راحتی و به صورت کاربردی بسته بندی نمایید.

تولید انواع پاکت جهت خشکبار و …

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

نایلون بسته بندی خشکبار
نایلون بسته بندی خشکبار
انواع نایلون بسته بندی خشکبار

پاکت بسته‌بندی خشکبار در انواع جنس های مختلف موجود می باشد که در ادامه انواع پاکت مخصوص بسته بندی خشکبار را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

انواع پاکت بسته بندی خشکبار

  1. نایلون زیپ دار برای بسته‌بندی خشکبار

محتویات داخل نایلون بسته‌بندی خشکبار معمولا در یک وعده استفاده نمی شوند بنابراین با باز شدن درب بسته بندی رطوبت و هوا وارد بسته بندی می شود و در نتیجه محتویات داخل بسته بندی خراب و فاسد می شوند بنابراین بهتر است برای جلوگیری از فاسد شدن خشکبار برای بسته بندی آن از نایلون زیپ دار استفاده شود زیرا این نوع بسته بندی به صورتی طراحی شده است که قابلیت استفاده چند باره را دارد و با هر بار مصرف شما می توانید به راحتی درب نایلون را ببندید و در نتیجه از نم زدگی و خراب شدن محصول جلوگیری می شود.

  1. پاکت بسته بندی خشکبار ساده و شفاف

اغلب فروشگاه های خشکبار برای بسته بندی محصولات خود به پاکت های ساده نیازمند هستند که این نوع پاکت ها در انواع ابعاد کوچک و بزرگ موجود می باشند و دارای قیمت ارزانی می باشند. برخی از پاکت ها نیز به صورت شفاف و پشت صدفی تولید می شوند.

  1. پاکت ایستاده و کاست دار

این نوع پاکت ها باعث می شوند تا بسته بندی محصول کاربردی تر به نظر برسد. همچنین به سفارش مشتری این نوع بسته بندی ها به صورت متالایز ، شفاف ، پشت صدفی و پشت متالایز تولید می شوند و قسمتی از بسته بندی نیز به صورت شفاف در نظر گرفته می شود تا مشتریان بتوانند داخل بسته بندی را به راحتی مشاهده نمایند که به این نوع بسته بندی ها اصطلاحا بسته بندی پنجره دار گفته می شود.

بسته بندی خشکبار
بسته بندی خشکبار
جنس نایلون مخصوص بسته بندی خشکبار از چیست ؟ 

اگر شما تمایل دارید بسته بندی خشکبار بدون چاپ و شفاف باشد می توانید از نایلون یا سلفون برای بسته بندی این محصولات استفاده نمایید. ولی اگر تمایل دارید بسته بندی‌خشکبار قابلیت چاپ پذیری بالاتری داشته باشد و جنس آن نیز با کیفیت تر باشد بهتر است. از پلاستیک های قوی برای بسته بندی این محصولات استفاده نمایید.

برای تولید نایلون‌بسته بندی خشکبار از opp لمینت با cpp استفاده می شود تا مقاومت و استحکام دوخت بسته بندی محصولات بیشتر شود.

چاپ نایلون مخصوص بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار باید به صورتی انجام شود که باعث جذب مشتری بیشتر شود. بسته‌بندی خشکبار به کمک نایلون و سلفون انجام می شود همچنین روی بسته بندی‌خشکبار بهتر است چاپ به صورت با کیفیت انجام شود.

چاپ روی نایلون‌بسته بندی خشکبار به دو صورت دو لایه و لمینت انجام می گردد. برای چاپ این نوع نایلون لایه زیرین که به صورت مستقیم با خشکبار در تماس است از جنس cpp و شفاف می باشد و این لایه زیرین به وسیله لایه ای چاپ شده و رنگی از سلفون opp پوشش داده می شود.

پاکت بسته بندی خشکبار
پاکت بسته بندی خشکبار

نتیجه گیری :

با توجه به اینکه نایلون‌بسته بندی خشکبار باعث حفاظت از محصول و افزایش فروش محصول می شود بنابراین بهتر است شما به بسته بندی این محص

پیمایش به بالا