پاکت متالایز چیست ؟ بررسی انواع آن

پاکت متالایز چیست ؟ بررسی انواع آن

۵/۵ - (۳ امتیاز)

در جواب سوال پاکت متالایز چیست؟ ابتدا باید با جزئیات بیشتر آن را بررسی کرد:در ساختار پاکت متالایز از مواد پلاستیکی پلیمری استفاده می گردد و این نوع پاکت ها توسط لایه ای فلزی که از جنس آلومینیومی هستند پوشانده شده اند به همین دلیل این نوع پاکت دارای وزنی سبک و ظاهری براق می باشد.

پاکت متالایز چیست ؟

پاکت با جنس متالایز در انواع مدل های مختلف تولید می شود که هر یک از این مدل ها دارای ظاهر و کاربردی خاص می باشند و بهتر است شما قبل از انتخاب نوع پاکت با ویژگی های آن آشنا شوید. در ادامه این مطلب اطلاعاتی را در مورد انواع پاکت‌متالایز مطالعه خواهید کرد که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در مورد این نوع پاکت ها بدست آورید.

بررسی انواع پاکت متالایز

انواع پاکت متالایزعبارتند از :

  1. پاکت ایستاده متالایز :

این نوع پاکت برای چاپ رنگی انتخابی مناسب و ایده آل می باشد زیرا رنگ ها را به صورت شفاف نشان می دهد. پاکت‌ایستاده متالایز نسبت به پاکت کاغذی در برابر رطوبت دارای مقاومت زیادی است و نور خورشید از آن عبور نمی کند به همین دلیل از این پاکت برای بسته بندی محصولاتی که به نور حساس هستند استفاده می شود.

این نوع پاکت همچنین به راحتی پاره نمی گردد و برای بسته بندی مواد غذایی در فریزر نیز کاربردی زیادی دارد. اگر شما تمایل دارید محصولی که تولید می کنید دارای چاپ و بسته بندی مناسبی باشید بهتر است از این نوع پاکت استفاده نمایید.

تولید انواع پاکت

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

  1. پاکت زیپ دار متالایز :

این نوع پاکت در قسمت بالا دارای یک زیپ می باشد به همین دلیل باز و بسته کردن آن به راحتی امکان پذیر است همچنین پاکت زیپ دار متالایز از همه ویژگی های پاکت ایستاده متالایز برخوردار است و برای بسته بندی محصولاتی که به صورت روزانه از آن ها استفاده می شود مناسب می باشد.

پاکت با جنس متالایز
پاکت با جنس متالایز
  1. پاکت شفاف متالایز :

برای ساخت این نوع پاکت‌متالایزاز فیلم متالایز استفاده می شود و پاکت شفاف متالایز دارای سه طرف دوخت می باشد. این مدل پاکت دارای یک سمت کاملا شفاف است یا در قسمتی از آن یک پنجره شفاف قرار دارد بنابراین می توان به راحتی محصول بسته بندی شده را مشاهده کرد.

  1. پاکت طلایی متالایز :

 این مدل پاکت یکی از محبوب ترین پاکت ها است که در انواع رنگ های متنوع تولید می شود و اگر شما بودجه کافی برای چاپ و بسته بندی محصولات تان را ندارید می توانید از این مدل پاکت برای بسته بندی محصول تان استفاده کنید.

پاکت طلایی متالایز
پاکت طلایی متالایز
  1. پاکت ساندویچی متالایز :

این نوع پاکت جایگزین مناسبی برای کاور نایلونی یا کاغذی ساندویچ می باشد. پاکت ساندویچی متالایز ساندویچ را به صورت کامل گرم نگه می دارد و از انتقال رطوبت و روغن جلوگیری می کند همچنین این نوع پاکت بهداشتی است.

پاکت ساندویچی متالایز را می توانید به صورت کیلویی خریداری نمایید همچنین بسته بندی ساندویچ به کمک این پاکت ها جذاب و منظم تر می باشد.

  1. پاکت همبرگری متالایز :

از این نوع پاکت برای بسته بندی همبرگر استفاده می شود و این نوع پاکت دارای همه قابلیت های پاکت ساندویچ متالایز می باشد با این تفاوت که در سایز مناسب برای بسته بندی همبرگر استفاده می شود.

پاکت همبرگری متالایز
پاکت همبرگری متالایز
 نتیجه گیری :

پاکت متالایزاز انواع پاکت های کاربردی می باشد و از این نوع پاکت برای بسته بندی مواد غذایی مختلف ، مواد آرایشی و بهداشتی ، دارو ، خشکبار ، فست فود ، انواع غذای رستورانی و … استفاده می شود.
 

پیمایش به بالا