فروش عمده پاکت پستی در سال 1400 - 1401

فروش عمده پاکت پستی در سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

۵/۵ - (۸ امتیاز)
کاربردهای پاکت پستی

فروش عمده پاکت پستی به منظور تامین نیاز دفاتر پستی توسط این سایت انجام می شود. غیر از فروش عمده ما فروش پاکت های پستی به صورت تکی و سفارشی را نیز خواهیم داشت. افراد میتوانند با انتخاب طرح های متنوع پاکت پستی مناسبی را برای خرید انتخاب نمایند.

پاکت پستی میتواند در بخش های مختلفی در کشور مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال: جهت ارسال یک هدیه زیبا برای دوست خود شما نیاز به یک پاکت پستی مناسب خواهید داشت. برای ارسال کتاب و سایر اقلام به مکان های دیگر، باید از پاکت پستی مناسبی بهره جست.

انواع پاکت پستی

پاکت پستی در چند طرح متفاوت ارائه می شود، به طور کلی استفاده کردن از پاکت هایی با طرح های ساده و طرح های متفاوتی مثل پاکت نامه از انواع این پاکت ها می باشد.

تولید و تامین انواع پاکت پستی

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

پاکت های لمینت مشکی و پاکت های متالایز از نمونه های بسیار رایج پاکت های پستی است که در دنیای امروز مورد استفاده قرار می گیرند. پاکت های زود پاک از نمونه های بسیار خاص پاکت های پستی می باشد. بیشتر این مدل ها در سایت برای فروش عمده پاکت پستیعرضه شده اند. شما میتوانید به راحتی به انواع این پاکت ها دسترسی داشته باشید.

فروش عمده پاکت پستی
فروش عمده پاکت پستی

پاکت های ارائه شده در این حالت در ۷ طرح مختلف و سایزهای گوناگون عرضه می شوند. برای راحتی انتخاب شما، جدول سایز بندی پاکت پستیرا در ادامه قرار می دهیم.

جدول سایز بندی پاکت پستی

بر اساس سایز و اندازه و نوع پاکت پستی میتوان این جدول را طراحی کرد. در این سایت انواع پاکت پستی ارائه می شود که به شرح زیر می باشند. فروش عمده پاکت پستیبه منظور تسهیل خرید نمونه های مختلف پاکت در این سایت محقق شده است. شما به راحتی میتوانید بهترین نمونه های پاکت پستی را از طریق سایت ما خریداری نمایید.

 

نوع پاکت اندازه
۵B ۱۸ در ۲۵
A4 ۲۴ در ۳۲
A3 ۴۶ در ۳۰
۴B ۲۷ در ۳۵

تولید و تامین انواع پاکت پستی

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

مدل های دیگری از پاکت پستی نیز در بازار ارائه می شود. برای مثال مدل A5 و پاکت های متالایزر ۱۱۰ از دیگر مدل های خاص پاکت پستی می باشند. سایز این مدل ها در محدوده ۱۷ در ۲۵ یا ۲۳.۵ در ۱۲ است.

پاکت های لمینت نیز در اندازه های A4 و A3 عرضه می شوند. این پاکت های پستی در حدود ۹۰ گرم وزن دارند.

مدل های مختلف فروشعمدهپاکتپستی

حتما تا به حال پاکت های پستی با طرح های مختلف را دیده اید. این پاکت ها به شکل های مختلفی مثل مستطیلی و مربعی، مدل سفارشی و ویژه موجود می باشند. برای پاکت های پستی میتوان مدل های دیگری مثل پاکت اداری را نیز در نظر گرفت. پاکت های پستی که برای ارسال پول مورد استفاده قرار می گیرند نیز از دیگر دسته های پاکت پستی می باشند. میتوان در دسته بندی مدل های متفاوت پاکت پستی، مدل متالایز را نیز قرار داد. فروش عمده پاکت پستیبر اساس سلیقه و نیاز مشتری از مهم ترین اهداف سایت ما است. افراد میتوانند از بین مدل های مختلف پاکت پستی اشاره شده در سایت، به انتخاب بپردازند.

فرایند تولید پاکت پستی

فرایند تولید پاکت پستیبه صورت زیر باید تعریف شود:

در ابتدا برای تولید این پاکت های خاص باید از کاغذ مخصوصی استفاده شود.فروش عمده پاکت پستینیاز به تهیه تعداد زیادی از این کاغذ دارد.  آیا نام این کاغذ را می دانید؟ کاغذ کرافت برای تولید این نوع پاکت های پستی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید هر نوع پاکت پستی باید از کاغذ مخصوص آن استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که برخی از پاکت های خاص، نیاز به کاغذهای مخصوصی دارند. جالب است بدانید که این کاغذها در صنعت و بخش کشاورزی نیز بسیار کاربردی هستند. این کاغذ حدود ۳۰ درصد از چوب خشک ساخته شده است. کاغذ کرافت در واقع پلیمری ارگانیک محسوب می شود.

پس نتیجه گرفتیم بسته ای که با محتویات خود ما را خوشحال می کند، در واقع یک پلی مر مقاوم است. برای ساخت پاکت پستی با کمک این پلی مر از دستگاه خاصی به نام دستگاه تولید پاکت حبابدار استفاده می شود.

تولید پاکت پستی
تولید پاکت پستی
دستگاه حبابدار سازنده پاکت پستی

در نهایت این دستگاه نیاز بخش های مختلف داخلی به پاکت پستی را تامین می کند. محصولات حاصل از فعالیت این دستگاه در کارخانه توسط واحد بسته بندی آماده ارسال شده و به شرکت هایی مثل شرکت ما وارد می شوند. در این صورت سایت ما با فروش عمده پاکت پستینیاز داخلی به این محصول کاربردی را برآورده می سازد. سال ها زیادی است که این چرخه ادامه پیدا می کند.

نیاز بخش های داخلی به خرید پاکت پستی از سایز کشورها بسیار کمتر شده است و به یک خودکفایی ارزشمند رسیده ایم. در کارخانجات داخلی و سایت های ایرانی با فروش عمده پاکت پستی، کارآفرینی ایجاد شده است. یکی از زیباترین اثرات این کارخانه ها، ایجاد اشتغال و تامین نیاز داخلی کشور بوده است.

فروش عمده پاکت پستی
فروش عمده پاکت پستی
فروش عمده پاکت پستی و تولید دستگاه مخصوص آن

 برای تولید زیاد یک محصول باید به تعداد کافی دستگاه های سازنده آن در کشور موجود باشد. خوشبختانه در طی سال های اخیر، همکاری های خوبی در این زمینه انجام گرفته است. با تامین تعداد زیادی از دستگاه سازنده پاکت پستی، فروش عمده پاکت پست شده است.

در نهایت اتفاقی که رخ می دهد این است که فروش عمده پاکت پستی با شرایط مطلوب و نتایجی رضایت بخش محقق خواهد شد.

شما برای خرید عمده این کاغذهای پستی نیازمند وجود تنوع بالای این پاکت ها هستید. در صورتی که مدل های گوناگونی از این پاکت ها در یک سایت معتبر عرضه شود، مشکل خرید و فروش عمده این پاکت های پستی حل خواهد شد.

بازیافت پاکت پستی

در جهان کنونی سعی بر این است که هر چیزی که تولید می شود قابل بازیافت باشد، در این راستا بازیافت پاکت پستی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا به دلیل حجم بالای مراسلات پستی و استفاده از پاکت پستی برای سفارشات اینترنتی و… استفاده از آن بسیار زیاد می باشد.

در مراحل بازیافت پاکت پستی، تنها مشکلی که وجود دارد در مورد پاکت پستی پنجره دار یا لایه دار و پاکت هایی از این قبیل می باشد که این لایه ها قابل بازیافت نیستند.

 

پیمایش به بالا