مواد-اولیه-چاپ-و-تولید-سلفون-بسته-بندی-خشکبار

چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش

۵/۵ - (۳ امتیاز)

چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش از دو جهت دارای حساسیت بیشتری نسبت به سایر بسته بندی های محصولات است و می توان گفت که کیفیت در این نوع بسته بندی بسیار دارای اهمیت بالایی است، ضمن اینکه باید از موادی در تولید بسته بندی های این گونه مواد غذایی استفاده شود که در کنار مواد غذایی واکنش ندهد و همچنین استفاده از آن ها در کنار مواد غذایی برای سلامت انسان مضر نباشد. چرا که این محصولات به صورت مستقیم در تماس با بسته بندی هستند و هر گونه استفاده از مواد شیمیایی در تولید بسته بندی این محصولات که برای سلامتی انسان مضر باشد می تواند به مرور زمان توسط این مواد غذایی جذب و به بدن منتقل شود. در این مقاله می خواهیم در مورد چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش و … صحبت کنیم و آن دو مورد که در اول مقاله درباره اش صحبت کردیم و گفتیم از این دوجهت این بسته بندی ها دارای حساسیت زیادی می باشند را با هم بررسی کنیم.

چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش :

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

همین حالا با ما تماس بگرید

اگر تولید کننده هستید و می خواهید هر آنچه درباره اهمیت بسته بندی خشکبار وجود دارد را بدانید و درباره آن ها اطلاع داشته باشید پیشنهاد می کنیم این مقاله از سایت لفاف مهر آموز را از دست ندهید و تا انتهای آن همراه ما باشید.

همانطور که گفتیم از دوجهت حساسیت بالایی برای چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار وجود دارد که عبارتند از:

  • کیفیت بالای بسته بندی و تحمل وزن محصول و عدم آسیب دیدگی بسته بندی در حین جابجایی
  • مواد اولیه چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار

در ادامه مقاله این دو مورد را با هم بررسی می کنیم و سپس به سراغ بررسی موارد دیگر و اطلاعات بیشتر در بسته بندی این گونه محصولات می رویم.

 

کیفیت-بالای-بسته-بندی-خشکبار
کیفیت-بالای-بسته-بندی-خشکبار

کیفیت بالای بسته بندی خشکبار

شاید نخستین عاملی که برای بسته بندی این گونه مواد غذایی بسیار مهم باشد، کیفیت بالای بسته بندی این مواد غذایی می باشد به گونه ای که بر اثر جابجایی و حمل و نقل دچار پارگی و آسیب نگردد، ضمن اینکه بتواند وزن این محصولات که عمدتا بالا هستند را تحمل کند.

بنابراین در این بسته بندی ها علاوه بر اینکه نیاز به کیفیت بالا داریم می بایست مقاوم ترین بسته بندی ها را برای این مواد غذایی انتخاب کنیم. برای این کار به نظر شما بهترین راه حل چیست؟

از نظر ما استفاده از سلفون های بسته بندی لمینت شده در چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش و … می تواند بسیار موثر باشد و البته در مورد مواد غذایی که ممکن است دارای پوسته های تیز و برنده نایلون ها باشند می توان از سلفون با چند لایه لمینت استفاده کرد و از این طریق از سلفون های بسته بندی برای بسته بندی این مواد غذایی بهره مند شد. از جمله مواد غذایی در این دسته که ممکن است دارای پوسته برنده و تیز باشند می توان به پسته و فندق اشاره کرد که پوسته های سخت، تیز و برنده دارند و می توانند در هنگام جابجایی و حمل و نقل باعث آسیب دیدن بسته بندی شوند. اما اگر از چند لایه لمینت بر روی هم به صورت همزمان استفاده کنیم می توانیم با آسودگی خاطر این مواد غذایی را نیز بسته بندی کنیم و خیالمان از بابت اینکه این بسته بندی ها به صورت سالم به دست مشتری می رسد، راحت باشد.

چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش :

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

همین حالا با ما تماس بگرید

همانطور که گفتیم استفاده از چند لایه لمینت می تواند مقاومت و تحمل این بسته بندی ها را تضمین کند. اما این لمینت ها باید از چه جنس و نوعی باشند و آیا مقاومت آن ها یکسان است؟ در پاسخ باید گفت خیر. با توجه به نوع لمینتی که استفاده می کنید معمولا مقاومت آن ها دچار تغییر و تحول می شود و برای اینکه قوی ترین لمینت ها را برای این نوع بسته بندی ها انتخاب کنید می بایست با کارشناسان و متخصصین این حوزه در ارتباط باشید و از آن ها مشورت بگیرید. اما در زیر لیست انواع لمینت هایی که به صورت رایج و متداول در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند را آورده ایم که می توانید در ادامه آن ها را مشاهده نمایید:

  • Opp/Opp
  • Opp/Opp-met
  • Opp/Opp-met/Cpp
  • Opp/Cpp
  • Opp/Pet/Cpp
  • Pet/Lld-pe
  • Pet/Pet-met/Lld-pe
چاپ-و-تولید-سلفون-بسته-بندی-خشکبار
چاپ-و-تولید-سلفون-بسته-بندی-خشکبار

مواد اولیه چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار

بسیار خب حالا که خیالمان از بابت اینکه مقاومت بالای بسته بندی با لمینت های متفاوت، تضمین می شود راحت شد. اما مورد مهم و تاثیرگذار دوم که درباره آن صحبت کردیم مواد اولیه چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش و … است که می توان گفت این مورد حتی از مورد اول نیز مهم تر و حساس تر است؛ چرا که در این بین با سلامت هم نوعان خود یعنی انسان ها سر و کار داریم و کوچکترین اشتباهی در این زمینه می تواند سلامت انسان ها از جمله خودمان را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر از سلفون هایی بر پایه پلی پروپیلن در بسته بندی خشکبار استفاده کنید می توان آسوده خاطر بود که این مواد اولیه به هیچ عنوان برای بدن و سلامتی انسان مضر نیستند. این سلفون ها همانطور که در مقاله های قبلی در سایت لفاف مهر آموز آن ها را مورد بررسی قرار دادیم در سه نوع تولید و عرضه می شوند و می توانند به صورت لمینت شده و ترکیبی در کنار هم نیز استفاده شوند. این سه نوع عبارتند از:

با توجه به اینکه در گذشته و در مقالات قبلی بارها خواص و ویژگی این سه مورد را بررسی کردیم در این مقاله تنها به نام بردن آن ها اکتفا می کنیم و در صورتی که علاقه مند هستید تا بیشتر در مورد آن ها مطالعه کنید می توانید از قسمت مقالات وب سایت لفاف مهر آموز در مورد هر سه نوع این سلفون ها اطلاعت کافی و جالبی را به دست آورید که در کمتر سایت هایی این اطلاعات دست اول وجود دارند.

اما موردی که می تواند همین نوع سلفون ها را آلوده کند و حتی برای سلامتی انسان مضر باشد استفاده از مواد شیمیایی ای است که در چاپ و تولید سلفون بسته بندی خشکبار مثل پسته، فندق، آجیل، کشمش و … باشد.

این مورد به راحتی قابل حل است، همانطور که گفتیم سلفون های بسته بندی خشکبار از چند لایه لمینت سلفون بر روی هم تولید می شوند و اگر شما حتی یک لایه لمینت به جز سلفون اصلی که چاپ روی آن انجام شده است داشته باشید می توانید با خیال آسوده مواد غذایی را بدون واسطه در این بسته بندی ها قرار دهید. چرا که لایه دوم داخلی مانع از این می شود که مواد شیمیایی موجود در رنگ چاپ به داخل بسته بندی نفوذ کنند و آن را آلوده کنند.

بنابراین کلید حل این مشکل دقیقا در مورد اول نهفته است و اگر بخواهیم مقاومت بسته بندی را برای خشکبار افزایش دهیم در حقیقت خود به خود این فرآیند برای این مرحله نیز انجام خواهد شد.

پیمایش به بالا