چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج

چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

همانطور که می دانید امروزه در بسیاری از بسته بندی های مختلف در صنایع متفاوت از سلفون استفاده می شود. اگر دقت کرده باشید اسکاج ها نیز با سلفون ها بسته بندی می شوند و به این دلیل که اسکاج ها از جمله مواردی هستند که معمولا توسط خانم ها یا آقایان قبل از خرید بررسی و مشاهده می شوند، بنابراین بسیار مهم است که مشتری و یا مصرف کننده بتواند قبل از خرید محصول، اسکاج درون بسته بندی را به صورت کامل مشاهده کند و کیفیت آن را از طریق دیداری نیز بررسی کند و بعد از اطمینان خرید خود را انجام دهد. در این صورت مصرف کننده با رضایت خاطر بیشتری این خرید را انجام می دهد و همین عامل کوچک باعث افزایش نرخ فروش این محصول می شود. بنابراین در این مقاله از وب سایت لفاف مهر آموز می خواهیم به بررسی نحوه چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج بپردازیم و تمامی موارد مربوط به آن را با هم بررسی کنیم.

چاپ-و-تولید-سلفون-بسته-بندی-اسکاج
چاپ-و-تولید-سلفون-بسته-بندی-اسکاج

اگر تولید کننده اسکاج باشید می توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله بهترین و مناسب ترین بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کنید و اگر فردی هستید که به عنوان یک محقق و یا فردی که می خواهد اطلاعات بیشتری در این باره کسب کند وارد این صفحه از وب سایت لفاف مهر آموز شده اید، به صفحه درستی مراجعه کرده اید. ما در این مقاله هر چیزی که در مورد چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج می دانیم را به شما دوستان منتقل خواهیم کرد. از اینکه در این مقاله همراه ما هستید از شما سپاسگزاریم.

همین حالا جهت چاپ و بسته بندی انواع سلفون با ما تماس بگیرید : 

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم، اسکاج از جمله محصولاتی است که خریدار قبل از اینکه بخواهد این محصول را خریداری کند ترجیح می دهد ابتدا آن را از نظر دیداری مورد بررسی قرار دهد. شاید شما هم اگر به عنوان یک مصرف کننده وارد یک فروشگاه زنجیره ای شوید و بخواهید از بین اسکاج هایی که به عنوان یک محصول در آن جا موجود هستند، یک اسکاج خوب متناسب با معیارهایی که در ذهنتان است انتخاب کنید اولین چیزی که به آن دقت خواهید کرد ظاهر آن اسکاج است و حتی ممکن است نوع اسکاج متناسب با خود را از طریق ظاهر آن انتخاب و خریداری کنید.

ویژگی-های-تولید-سلفون-بسته-بندی-اسکاج
ویژگی-های-تولید-سلفون-بسته-بندی-اسکاج

بنابراین دیدن و مشاهده در فروش این محصول نقش بسیار بسیار زیادی دارد و به همین دلیل برای تولید کنندگان این محصول خیلی مهم است که بسته بندی محصولشان به گونه ای باشد که بتوان بدون اینکه بسته بندی را باز کرد محصول را به صورت کامل مشاهده کرد تا برای مصرف کننده سردرگمی در انتخاب محصول به وجود نیاید و به دنبال آن نارضایتی ای در بین مصرف کنندگان مشاهده نکنیم.
در مقالات قبل نیز بررسی کردیم که یک نوع از سلفون ها از جنس پلی پروپیلن نوع شفاف است که می تواند برای محصولاتی مورد استفاده قرار بگیرد که مشاهده و دیدن آن ها در اولویت است. با توجه به اینکه اسکاج از این دسته محصولات است بنابراین می توانیم از این نوع سلفون ها برای بسته بندی اسکاج استفاده کنیم.
برای چاپ نیز، چاپ ما باید به گونه ای باشد که مانع دیدن محصول نگردد، در غیر این صورت تمام زحمات و هزینه هایی که برای بسته بندی اسکاج انجام داده ایم پایمال خواهد شد. با توجه به این موضوع معمولا چاپ روی بسته بندی های اسکاج در یک طرف آن و دور آن انجام می شود و معمولا به یکی از شکل های هندسی و یا به شکلی غیر منظم اواسط چاپ خالی است تا مانع دیدن محصول توسط مشتری نشود. همانطور که گفتیم نوع بسته بندی و چاپ خوب در فروش این محصول به شدت تاثیر گذار است، بنابراین تولید کنندگان می بایست توجه زیادی به بسته بندی این محصول داشته باشند تا یکی از عوامل فروش موفق را رعایت کرده باشند.

ضخامت-و-ابعاد-تولیدی-سلفون-بسته-بندی-اسکاج
ضخامت-و-ابعاد-تولیدی-سلفون-بسته-بندی-اسکاج

ضخامت سلفون بسته بندی اسکاج

یک مورد سوال مشترک تقریبا میان تمامی تولید کنندگان اسکاج وجود دارد و آن هم این است که ما نوعی اسکاج تولید می کنیم که دارای میزان زبری زیادی است و سیم های ضخیمی در آن استفاده شده است که در صورتی که با یک سلفون بسته بندی ضعیف در تماس باشد بسته بندی را دچار آسیب یا پارگی می کند. برای حل این مشکل چه کاری انجام دهیم؟ پیشنهاد لفاف مهر آموز برای این موضوع به تولید کنندگان عزیز این است که شما می توانید برای بسته بندی این گونه محصولات از نایلون ها یا سلفون هایی که ضخیم تر هستند استفاده کنید تا ضمن اینکه کیفیت بسته بندی خود را بالا می برید، خیالتان از بابت اینکه بسته بندی دچار آسیب نمی شود هم راحت باشد. بنابراین هیچ گونه مانعی برای استفاده از سلفون بسته بندی برای بسته بندی این گونه اسکاج ها نیز وجود ندارد و تولید کنندگان عزیز می تواند با استفاده از سلفون های ضخیم تر که متناسب با این کاربردها تولید شده اند از یک بسته بندی کاملا مطمئن و مناسب برخوردار شوند.

همین حالا جهت چاپ و بسته بندی انواع سلفون با ما تماس بگیرید : 

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

 ابعاد تولیدی سلفون بسته بندی اسکاج

یک مورد مشکل مشترک دیگر میان تولید کنندگان اسکاج این است که این محصولات در ابعاد های متفاوتی تولید می شوند و یکسان بودن ابعاد بسته بندی می تواند دردسرهایی را برای تولید کنندگان این صنعت ایجاد کند. برای مثال تصور کنید که یک اسکاج کوچک در یک بسته بندی بزرگ یک حس بی کیفیت بودن محصول را به مخاطب القا می کند و محصول بیش از اندازه خودش می تواند کوچک جلوه کند و یا اینکه اگر یک اسکاج تولید شده از ابعاد یک بسته بندی با ابعاد ثابت بزرگتر باشد در این صورت بسته بندی آن محصول با مشکل مواجه می شود. در این صورت این مشکل چگونه حل می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که این مشکل به راحتی در چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج قابل حل خواهد بود چرا که می توان برای هر یک از محصولات تولید کننده یک بسته بندی منحصر به فرد را طراحی و تولید کرد. در این صورت هم بسته بندی محصولات بسیار با کیفیت تر و زیبا تر از حالت بسته بندی با ابعاد ثابت خواهد شد و هم اینکه تمامی این مشکلات که توسط تولید کنندگان اسکاج گزارش می شود به طور صحیحی حل خواهد شد. بنابراین شما کافیست با شرکت یا کارخانه ای که بسته بندی شما را تولید می کند در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید تا برای شما هر بسته بندی را متناسب با هر کدام از ابعاد های مختلف محصولاتتان تولید کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد که مربوط به دغدغه های تولید کنندگان اسکاج در مورد چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج بود را توضیح دهیم و برای آن ها راهکار مناسب را ارائه کردیم. در صورتی که یکی از تولید کنندگان این محصولات هستید خوشحال هستیم که در این مقاله از وب سایت لفاف مهر آموز میزبان شما بودیم و امیدواریم که مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا پاسخ پرسش های رایج در این باره را به دست آورده باشید. در صورتی که سوالات دیگری در رابطه با چاپ و تولید سلفون بسته بندی اسکاج دارید می توانید در قسمت نظرات با مطرح کردن این سوال، پاسختان را دریافت نمایید.

پیمایش به بالا