خرید سلفون bopp‌ خارجی یا داخلی

Rate this post

حتما تاکنون برای شما اتفاق افتاده است که بین حرید سلفون bopp‌ خارجی و داخلی دو دل باشید و در مورد کیفیت ، قیمت و صرفه اقتصادی آن دو دل باشید. ما در این مقاله قصد داریم خبال شما را از این بابت راحت کنیم و توضیحات جامعی در رابطه با سلفون bopp خارجی ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

سلفون bopp  چیست؟

BOPP مخفف پلی پروپیلن دو محوره است. این فیلم پلی پروپیلنی است که در طول تولید در هر دو جهت کشیده می شود تا ماده ای دو محوره کشیده شود که باعث افزایش سفتی، استحکام کششی بالا، اپتیک عالی و خواص خوب مانع بخار آب می شود. BOPP بسیار شفاف است و بنابراین برای بسته بندی محصولاتی که دارای ویژگی های صفحه نمایش با وضوح بالا مانند مواد غذایی و محصولات خرده فروشی هستند ایده آل است. محصولات BOPP موجود در بسته بندی QIS عبارتند از:

 کاربردهای سلفون bopp

سلفون bopp‌ محصولی است که همه تامین کنندگان به عنون سلفون می فروشند یک نوع bopp دو محوره است. این یک فیلم شفاف است که معمولا در ساخت بسته بندی مواد غذایی از آن استفاده می شود. از این نوع فیلم برای انواع بسته بندی ها استفادده می شود. در برابر آی و حرارات مقاوم است و براحتی پاره نمی شود. برای دستفروشی ها، گلفوشی ها و بسته بندی های هدیه یک انتخاب عالی است.

از سلفون opp  در بسته بندی های محصولات غذایی، صنعتی، دارویی و از این قبیل استفاده می شود. همچنین در بسته بندی منسوجات و پوشاک از این نوع سلفون بسیار به کار برده می شود.

بهترین برند خارجی سلفون bopp

شرکت های مختلفی در دنیا سلفون bopp را تولید می کنند. این شرکت ها از مواد بازیافتی با درجه بندی های مختلف اقدام به تولید این محصول می کنند. قبل از گرانی ها بازار ایران مملو از سلفون bopp‌خارجی به خصوص جنس های چینی بوده است. اما امروزه به دلیل اینکه بازار ایران در قیمت ارز دارای نوسان زیادی است از این رو این محصولات در بازار ایران کاهش یافته و بیشتر محصولات سلفون بسته بندی ایرانی می باشند.

 بهترین برند داخلی سلفون bopp

لفاف مهر آموز یکی از شرکت های تامین کننده سلفون bopp  در کشور بوده است. شما می توانید انواع سلفوت اعم از bopp، opp، bopet و پلی استر را از این مجموعه دریافت کنید. همچنین شما می توانید فیلم استرچ که برای بسته بندی کالاهای پستی و لوجستیک در این مجموعه تهیه شده است را ثبت سفارش کنید.

تفاوت سلفون bopp خارجی و داخلی

بین سلفون bopp‌خارجی و داخلی تفاوت چندانی وجود ندارد. اما سلفون های خارجی به دلیل اینکه از بازارهای جهانی تبعیت می کنند و قیمت آنها با نرخ دلار سنجیده می شود در نتیجه نسبت به نمونه های داخلی گران تر می باشند. هر چند از نظر کیفیت می توانند بهتر از نمونه های ایرانی باشند.

 

خرید سلفون حارجی یا داخلی به صرفه تر است؟

سلفون داخلی منخصر به فرد بوده و ویژگی های ظاهری و فتی متناسب به خود را دارد: ب

BOPP یک فیلم پلی پروپیلن دو محوره است که هر دو طرف آن قابلیت آب بندی حرارتی دارد، به ویژه با یک طرف OPP درمان شده برای بهبود چسبندگی در طول لمینیت و چاپ است. از این سلفون در زمان کرونا به وفور استفاده شده است.

مشخصات فنی:

  • ثبات ابعادی عالی
  • مقاومت حرارتی بالا
  • مقاومت بالا در برابر پارگی و دمای پایین
  • ویژگی های نوری عالی (شفافیت و براق)

مشخصات و کاربردهای معمولی

  • همه منظوره
  • مانع خوبی برای بو و بدون طعم است
  • مقاومت خوب در برابر روغن، گاز و گریس
  • نفوذپذیری بخار آب کم
  • مناسب برای صنایع غذایی، خواص مکانیکی خوب

خلاصه کلام

ما در این مقاله به بررسی خرید سلفون bopp‌ خارجی یا داخلی پرداختیم. همانطور که بیان شد در بازار ایران اغلب سلفون های تولیدی تولید داخل بوده و نمونه های خارجی آن موجود نمی باشد. شما می توانید بهترین سلفون bopp را در ضخامت های مختلف از شرکت لفاف مهرآموز تهیه کنید. ما همواره در  تلاش هستیم که از بهترین سلفون های بازار را برای مشتریان فراهم کنیم و با قیمت بسیار مناسب ذر اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید خرید سلفون bopp‌ خارجی یا داخلی دارید با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. مشاوران فروش ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی نیازهای شما در تامین سلفون و سایر فیلم های بسته بنیدی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا