فروش فیلم پلی استر در زنجان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

خرید و فروش فیلم پلی استر در زنجان جهت بسته بندی مواد غذایی با بهترین قیمت و کیفیت توسط شرکت لفاف مهرآموز انجام می شود. اگر قصد خرید فیلم بسته بندی مواد غذایی در زنجان را دارید، لطفا با استفاده از روش های ارتباطی که در این سایت درج شده است با ما تماس بگیرید. شرکت لفاف مهرآموز یکی از بزرگترین شرکت های فیلم بسته بندی در کشور می باشد. این مجموعه با توجه به تجربه ای که از انواع سلفون بسته بندی به ویزه فیلم بسته بندی مواد غذایی را دارد بهترین پیشنهادها را برای شما در نظر می گیرد.توجه داشته باشید که فروش ما در زنجان به صورت اینترنتی می باشد. اگر قصد خرید اینترنتی فیلم پلی استر در زنجان را دارید با ما در ارتباط باشید و اگر خریدار عمده این محصول هستید ما با ضمانت نمونه را خدمت شما ارسال می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره   ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ارتباط بگیرید.

فیلم پلی استر چست؟

یکی از رایج ترین مواد بسته بندی فیلم پلی استر است که در صنایع مختلف چاپ و بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلم بسیار انعطاف پذیر بوده و در اندازه های مختلف قابل استفاده می باشد. برای لمینیت می توانید از این فیلم به صورت تک لایه یا چند لایه استفاده کنید. شما می توانید این فیلم بسیار مفید را از مجموعه لفاف مهرآموز خریداری کنید.

 

ویژگی های فیلم پلی استر

  • فیلم پلی استر بسیار خوب و بسیار مقاوم است و  از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.
  • ازفساد سریع غذا جلوگیری می کند و در آن نفود پیدا نمی کند.
  • فیلم پلی استر قدرت چاپ بسیار قوی دارد، بنابراین هر رنگ، علامت، تصویر و نمادی را می توان به راحتی روی آن چاپ کرد.
  • دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند
  • فیلم پلی استر به صورت یک یا چند لایه استفاده می شود. این محصول به راحتی با سایر محصولات مانند سلفون یا پلاستیک، کاغذ و مقوا کار می کند.
  • شکل پذیری و استحکام ضربه ای بالایی دارند.
  • قابل تولید در سایزهای مختلف می باشند.
  • قیمت فیلم پلی استر ارزان  و به صرفه است.

کاربرد فیلم پلی استر در زنجان

زنجان یکی از مناطقی است که صنایع غذایی زیادی در آن قرار دارد. انواع خشکبار توت، انجیر، آجیل و گردو و پسته و بادام زمینی در این منطقه تولید می شود. طارم مرکز محصولات کشاورزی این استان شمرده می شود و بدون شک  جهت شناسمه دار کردن محصولات با بسته بندی می توانند کاربرد این محصول را ارتقا دهند.

فیلم های پلی استر در صنعت برای چاپ و بسته بندی محصولات استفاده می شود. مطابق با این جهت و نیاز مبرم صنعت بسته بندی، شرکت لفاف مهراموز با کادری مجرب، فرآیندهای بسته بندی را از ۰ تا ۱۰۰ از طراحی تا چاپ و بسته بندی انجام می دهد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. پلی استر به عنوان یکی از محصولات ارزان و در دسترس، فرآیند بسته بندی را تسهیل می کند و یکی از پرمصرف ترین مواد بسته بندی محسوب می شود.

انواع فیلم پلی استر

فیلم های پلی استر مانند فیلم OPP در فرم های شفاف، مات و براق موجود هستند. فیلم های پلی استر شفاف اغلب برای بسته بندی محصولاتی مانند لوبیا، غلات و ماکارونی استفاده می شود. پلی استر متالایز را می توان در بسته بندی محصولاتی مانند تنقلات استفاده کرد یا با رول های بسته بندی دیگر لمینت کرد تا پاکت های بسته بندی زیبایی ایجاد کند.

مزایای فیلم پلی استر

از مزایای فیلم پلی استر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت و حفاظت بالا
  • قیمت قابل قبول
  • برای ذخیره سازی، مرتب سازی و حمل و نقل استفاده می شود.
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • قابلیت تولید در ضخامت های مختلف
  • موجود در رنگ های مختلف
  • به صورت تک لایه و چند لایه استفاده می شود
  • وزن سبک و بسیار انعطاف پذیر

 

خرید فیلم پلی استر در زنجان

اگر قصد خرید فیلم پلی استر زنجان را دارید باید توجه داشته باشید که برای بسته بندی این محصول کاربردی چه محصولی خریداری می کنید. اگر مراحل چاپ و بسته بندی شما از قبل آماده شده است و فقط می خواهید فیلم پلی استر خام را در بخرید، می توانید به راحتی آن را از مجموعه ما خریداری کنید، اما اگر می خواهید بسته بندی را از صفر تا صد نصب کنید، باید مطالب زیادی را مطالعه کنید. یا همه مراحل آن را به ما بسپارید. با ما یاد خواهید گرفت که از ابتدا بسته بندی با هدف فروش محصول را به انجام برسانید.

در مجموعه ما علاوه بر فروش فیلم پلی استر خدمات طراحی بسته بندی را به انجام می رسانیم.لذا به منظور حفظ کیفیت و دوام محصول ، تسهیل فرآیند چاپ و تهیه پاکت بسته بندی متناسب با بازار را ارائه می دهیم.

 

خرید فیلم پلی استر در طارم

طارم در زنجان یکی از شهرهایی است که همه فصول سال مردم به فعالیت کشاورزی مشغول هستند. در این منطقه شما انواع و اقسام محصولات کشاورزی موجود است و فیلم بسته بندی پلی استر نیاز این مردم می باشد. برای خرید  و فروش فیلم پلی استر در طارم می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

 

فروش فیلم پلی استر در اهواز

فروش فیلم پلی استر در زنجان به قیمت عمده توسط مجموعه ما در اسرع وقت انجام می شود. شرکت لفاف مهراموز به عنوان عرضه کننده فیلم های بسته بندی محصول را از بهترین تولید کننده گرفته و با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. در مجموعه ما با ثبت سفارش مشتری بلافاصله بسته را آماده کرده و با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب تحویل شما می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

قیمت فیلم پلی استر اهواز

به طور کلی عوامل زیادی بر قیمت پلی استر در زنجان تاثیر می گذارد که این عوامل به دو گروه داخلی و خارجی طبقه بندی می شوند. عوامل داخلی موثر بر فیلم پلی استر را می توان مانند هر محصول دیگری به مواد اولیه، هزینه های تولید، هزینه های حمل و نقل، ذخیره سازی و بازاریابی نسبت داد. علاوه بر این، عوامل خارجی نیز بر قیمت محصول تأثیر می گذارد. عواملی مانند نوسانات اقتصادی و تورم باعث افزایش قیمت محصولات می شود. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را وارد کرد. برای اطلاع از قیمت می توانید با شماره های منتشر شده در این سایت تماس بگیرید.

نتیجه گیری

فیلم پلی استر یکی از پرمصرف ترین بسته بندی در جهان است. این پاکت ها دو لایه یا چند لایه هستند و به دلیل ماندگاری که دارند در چاپ و بسته بندی کاربرد فراوانی دارند. فروش فیلم پلی استر در زنجانتوسط شرکت های مختلفی مدیریت می شود. شما می توانید سفارش خود را در واحد فروش مهراموز لفاف ثبت کنید.

 

 

 

پیمایش به بالا