بزرگترین تولیدکننده کاغذ سابلیمیشن شیت در ایران

Rate this post

آیا به دنبال خرید کاغذ سابلیمیشن شیت از تولیدی هستید و نمی توانید آن را پیدا کنید؟ شما به بهترین سایت فروش این محصول مراجعه کرده اید. برای این منظور فقط کافی است این محصول را از ما بخواهید. با راه های ارتباطی معرفی شده تماس بگیرید و در هر اندازه ای حتی کاغذ سابلیمیشن رول را از ما درخواست کنید. ما این محصول را برای شما ارسال می کنیم. بیایید با کاغذ سابلیمیشن شیت و کاربردهای آن بیشتر آشنا شویم.

کاغذ سابلیمیشن  شیت

کاغذ سابلیمیشن ماده ای است که به طور خاص برای فناوری انتقال حرارتی توسعه یافته است. سطح این کاغذ دارای روکش خاصی است که از جذب جوهر به عمق ورق جلوگیری می کند. با توجه به اینکه وقتی روی سطح ظاهر می شوند پخش نمی شوند، هنگام چاپ می توان به کیفیت عکاسی دست یافت که از نظر وضوح کمتر از یک تصویر مات نیست. هنگامی که جوهر خشک می شود، ظاهری سه بعدی دارد و به نوعی از سطح ورق کمی بالاتر می رود. در طی فرآیند انتقال، تقریباً تمام جوهر به آماده سازی منتقل می شود و یک چاپ کم رنگ باقی می ماند. به لطف این کاغذ با چگالی ۹۰-۱۲۰ گرم در متر مربع، روشن و غنی به نظر می رسد.

در طول فرآیند ‌ایجاد ، کاغذ سابلیمیشن با مواد شیمیایی خاصی تولید می شود، بنابراین محصولی است که تفاوت های خارجی با کاغذ معمولی دارد. زیرلایه چنین کاغذی که برای چاپ سابلیمیشن در نظر گرفته شده است، متراکم ترین ساختار را دارد که به آن اجازه می دهد جوهر را جذب نکند. این ترکیب کاغذ به عنوان یک حامل میانی برای انتقال جوهر استفاده می شود.

تفاوت کاغذ سابلیمیشن و معمولی

کاغذ سابلیمیشن، برخلاف روکش مات، جوهر را جذب نمی کند. به دلیل این خاصیت “غیر قابل جذب” جوهر به طور کامل به قطعه کار منتقل می شود. هنگام انتخاب کاغذ سابلیمیشن، باید بسیار مسئولانه به این موضوع برخورد کنید. مواد با کیفیت پایین ممکن است در هنگام پر کردن جوهر تغییر شکل دهند که بر سرعت و کیفیت چاپ تأثیر منفی می گذارد.

این کاغذ نقش مهمی در حفظ ویژگی های عملکرد کاغذ سابلیمیشن و شرایط نگهداری آن دارد. در اتاق هایی با رطوبت هوای بالا، مواد کمی پیچ می خورند، که به طور قابل توجهی فرآیند چاپ را پیچیده می کند (سر چاپگر لبه های کاغذ را لمس کرده و لکه می کند) و شفافیت انتقال و اشباع رنگ را تحت تأثیر قرار می دهد. این با این واقعیت توضیح داده می شود که یک پوشش ویژه روی سطح کاغذ سابلیمیشن اعمال می شود. بنابراین کاغذ سابلیمیشن را در مکانی تاریک و خشک و بدون خارج کردن از بسته بندی نگهداری کنید.

سمت چاپ کاغذ سابلیمیشن دارای یک سمت جلو (“کار”) است که مسئول اشباع و کیفیت چاپ است و یک سمت پشتی. سمت “کار” کاغذ دارای علامت مربوطه از سازنده است. در نگاه اول هر دو طرف کاغذ ظاهری شبیه به هم دارند، اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که قسمت جلویی سطح متخلخل و مات تری دارد. اگر یک انگشت خیس را در امتداد سمت “کار” کاغذ بکشید، می توانید احساس کنید که کاغذ کمی به آن چسبیده است. سمت عقب کمی فیبری و کمی براق است. برای اینکه در هنگام کار به لایه جلویی کاغذ سابلیمیشن آسیبی وارد نشود باید تا حد امکان مراقب باشید. فراموش نکنید که ابتدا دستکش بپوشید یا دستان خود را با الکل چرب کنید.

 

انواع کاغذ سابلیمیشن شیت

چگالی و فرمت کاغذ سابلیمیشن تولید کنندگان کاغذ سابلیمیشن ۳ فرمت اصلی تولید می کنند:

A4 رایج ترین فرمت است

A3 – به دلیل هزینه پرینترهای جوهرافشان A3 کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. در بیشتر موارد از ۲ برگه A4 تا شده در فرمت A3 استفاده می شود. اگر چاپگر جوهر افشان A3 ندارید، این راه حل خوبی است، اما ارزش این را دارد که طرح بندی مطابق با آن آماده شود.

A2 – بسیار به ندرت استفاده می شود، زیرا هنگام چاپ از چاپگرهای جوهرافشان با فرمت بزرگ استفاده می شود – پلاترها که بسیار گران هستند. همچنین می توانید به سادگی ۲ برگه A3 را تا کنید و طرح را به درستی آماده کنید.

چگالی کاغذ سابلیمیشن برای سهولت استفاده و سهولت خم شدن باید کم باشد. به عنوان یک قاعده، چگالی چنین کاغذی ۹۰ – ۱۲۰ گرم در متر مربع است. زمانی که چگالی کاغذ سابلیمیشن زیر ۹۰ گرم بر متر مربع باشد، چاپ پر به دلیل تغییر شکل بسیار مشکل خواهد بود و اگر فواصل بین ماده و هد چاپ کم باشد، کاملا غیر ممکن خواهد بود. همچنین، کاغذ سابلیمیشن بسیار نازک می تواند جمع شود و باعث ثبت نامناسب جوهر شود.

کاغذ سابلیمیشن رول یکی از بهترین کاغذهای مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن

قیمت کاغذ سابلیمیشن

قیمت کاغذ سابلیمیشن تحت تاثیر عوامل مختلفی از قبیل قیمت گذاری تولیدکننده و نوسانات اقتصادی می باشد. همچنین انتخاب مشتری در رابطه با ضخامت و اندازه این کاغذ  بر هزینه نهایی آن تاثیر می گذارد. در مجموعه لفاف مهرآموز انواع روش های پرداخت در نظر گرفته شده است و شما می توانید کاغذ سابلیمیشن شیت و رول و کاغذ سولفیت و انواع رول های بسته بندی را به صورت چکی و اقساطی از لفاف مهرآموز خریداری کنید. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

خرید کاغذ سابلیمیشن

در صورتی که قصد خرید کاغذ سابلیمیشن دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. ما یکی از تامین کننده گان این محصول در کشور هستیم و شما می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

در وب سایت ما  شما می توانید یک طبقه بندی مناسب و معقول از کاغذ سابلیمیشن ساخته شده از مواد با کیفیت بالا و فن اوری های بالا را دریافت کنید.کلیه  محصولات ارائه شده در این وبسایت قابل اعتماد و با دوام است و مطابق با تمام استانداردها است. کاغذ سابلیمیشن در دسته های مختلف قیمت به فروش می رسد، که خرید آن سوداور بوده و برای خریداران با بودجه های مختلف مناسب می باشد.

پیمایش به بالا