بزرگترین تولید کننده کاغذ سولفیت در ایران

Rate this post

کاغذ سولفیت کاغذی است که به ویژه برای بسته بندی غذاهای خشک بدون چربی و غذاهای مرطوب مناسب است.  اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از بزرگترین تولیدکننده کاغذ سولفیت در ایران از طریق شرکت لفاف مهرآموز دریافت کنید.

برای خرید بهترین کاغذ سولفیت در ایران با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

 

کاغذ سولفیت چیست؟

کاغذ سولفیت یک نوع محصول ساخته شده از خمیر چوب است. فرآیند کاغذ سازی سولفیت شامل مخلوط کردن چوب با اسید سولفوریک است.این منجر به یک واکنش شیمیایی می شود که یک ماده خمیر مانند ایجاد می کند. این محصول به عنوان جایگزینی برای کاغذ معمولی استفاده می شود زیرا در معرض شعله یا گرما به راحتی نمی سورد.

ما می توانیم بگوییم که این محصول تولید شده از سلولز و خمیر چوب یک ماده اغلب ترجیح داده شده در صنعت بسته بندی است. این مواد که در بسیاری از بخش های مختللف استفاده می شد همچنین دارای ویژگی های مختلف با توجه به منطقه استفاده از آن است. این با براقیت بالا و سفیدی، مقاومت عالی در برابر زردشدن و حساسیت کم به نور مشخص می شود.

 

کاغذ سولفیت کجا استفاده می شود؟

کاغذ سولفیت تقریباً در هر برنامه‌ای که نیاز به کپی‌های واضح و خوانا است، قابل استفاده است. این نوعی کاغذ است که می توان از آن برای چاپ رنگی استفاده کرد. مناطقی که در زیر ذکر شده است مناطقی هستند که این نوع کاغذ اغلب در آنها استفاده می شود.

  • صنایع غذایی
  • فناوری های چاپ بسته بندی
  • صنعت سوغات

بزرگترین مزیت استفاده از این محصول این است که چاپ های با کیفیت عالی ارائه می دهد و در صورت نگهداری مناسب به مرور زمان محو نمی شود. این نوع کاغذها در طراحی نیز تاثیر ایده آلی دارند. در نتیجه، اخیرا جزء پرتقاضاترین گروه های کاغذی است.

 

مزایای کاغذ بسته بندی سولفیت چیست؟

کاغذ بسته بندی سولفیت یکی از گزینه های بسته بندی سازگار با محیط زیست است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

یکی از مهمترین مزایای این محصول ین است که از خمیر کرافت طبیعی تولید می شود. بنابراین، آن را به عنوان یک ماده قابل بازیافت در نظر گرفته می شود و یک گزینه بسته بندی سازگار با محیط زیست است. استفاده از این محصول در بسته بندی محصولات به حفاظت از منابع طبیعی کمک می کند.

کاغذ بسته بندی سولفیت از طریق فرآیندهای خاص به دست می اید. در نتیجه این فرآیندها دوام کاغذ افزایش می یابد و در برابر آب مقاوم است.

این محصول به طور گسترده ای در بسیاری از بخش ها مانند غذا، دارو، لوازم التحریر و نساجی استفاده می شود. علاوه بر این، در برابر دمای بالا مقاوم است و همچنین می تواند به عنوان بسته بندی مواد غذایی داغ استفاده شود. این نوع محصول یک ماده انعطاف پذیر است. می توان آن را به راحتی تا کرد، شکل داده و برش داد و از این رو می توان آنها را در بسته بندی محصولات با اندازه ها و اشکال مختلف استفاده نمود. در نتیجه این محصول دارای مزایای بسیاری است و به لطف این مزایا، به عنوان یک گزینه بسته بندی سازگار با محیط زیست ترجیح داده می شود.

البته این محصول دارای معایبی نیز می باشد برای مثال :

  • مقاومت در برابر آب محدود است.
  • هزینه تمام شده این محصول گران است.
  • مواد پوشش دهنده کاغذ سولفیت مشکلات بهداشتی ایجاد می کند.
  • به راحتی پاره می شود.
  • دارای انعطاف پذیری محدود استو
  • دارای گزینه های محدود در طرح و رنگ می باشد.

 

در کدام مناطق از کاغذ بسته بندی سولفیت استفاده می شود؟

این می تواند در بسیاری از صنایع مختلف استفاده شود. برخی از این موارد عبارتند از:

  • صنایع غذایی: این محصول یک گزینه ایده آل برای بسته بندی محصولات غذایی است بسیاری از محصولات غذایی مانند گوشت، ماهی، میوهها ،سبزیجات، آجیل، شکلات و بیسکویت را می توان با استفاده از کاغذ سولفیت بسته بندی کرد.
  • صنعت لوازم التحریر:این محصول همچنین میتواند در بسته بندی محصولات لوازم التحریر مانند نوت بوک، کتاب، قلم و فایل استفاده شود.
  • صنعت نساجی:  سولفیت برای بسته بندی محصولات نساجی استفاده می شود. بسیاری از محصولات نساجی مانند تی شرت ،پیراهن، شلوار، جوراب و لباس زیر را میتوان با استفاده از کاغذ سولفیت بسته بندی کرد.
  • صنعت داروسازی: این محصول را میتوان برای بسته بندی محصولات دارویی و بهداشتی استفاده کرد.
  • بسته بندی هدیه:از آن برای بسته بندی هدیه استفاده میشود.
  • بسته بندی غذاهای داغ: از بسته بندی سولفیت همچنین می توان در بسته بندی فر استفاده کرد. این کاغذ در برابر درجه حرارت بالا مقاوم است وبرای بسته بندی مواد غذایی مانند پای و شیرینی ایده آل است.
  • بخش های دیگر این محصول همچنین میتواند در بسیاری از صنایع مختلف مانند الکترونیک لوازم ارایشی ،اسباب بازی و مبلمان استفاده شود.
  • این محصول سولفیت با محیط زیست سازگار است.

 

خرید کاغذ سولفیت

در صورتی که قصد خرید کاغذ سولفیت دارید می توانید این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید. ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصول در کشور می باشیم که این محصول را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد. در صورتی که قصد خرید سولفیت کاغذ دارید می توانید از طریق این همین سایت ثبت سفارش کنید.

تولیدکننده کاغذ سولفیت در ایران

ما یکی از بزرگترین تامین کننده گان انواع رول های opp، boppet، cpp، استرچ فیلم و کاغذ سولفیت درایران می باشیم و این محصول را با ارزش را تهیه و در اختیار شما قرار می دهیم. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با مجموعه ما تماس بگیرید. ما این محصولات را در سریع ترین زمان ممکن در بسته بندی مناسب ارسال می کنیم.قیمت کاغذ سولفیت ارزان و نسبت به سایر بسته بندی ها به صرفه تر است. در مجموعه ما بهترین راه های پرداخت به صورت نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده است. لذا صرف نظر از هزینه تهیه بسته بندی این محصول را از ما تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین تولیدکننده کاغذ سولفیت در ایران پرداخته می شود. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما در تماس باشید.

 

پیمایش به بالا