کیسه های کرافت

Rate this post

کاغذ کرافت در سال ۱۸۵۲ در ایالات متحده اختراع شد. این مواد بسته بندی از سلولز سولفات ساخته شده است. در طول پخت و پز سولفات از چوب جدا می شود. کاغذ کرافت برای تولید کیسه ها و گوشه ها به عنوان یک بستر برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

مزایای استفاده از کاغذ کرافت

  • استحکام کششی بالا
  • مقاومت در برابر سایش
  • جذب رطوبت ضعیف
  • مقاومت در برابر حرارت
  • امکان استفاده از تصاویر
  • قابلیت بازیافت
  • دوره تجزیه: ۲-۳ سال
  • کم هزینه

ویژگی های کیسه های کرافت

کیسه های کرافت با و بدون دسته برای بسته بندی محصولات استفاده می شود. انها در قنادی ها، نانوایی ها، نانوایی ها، غذاخوری ها استفاده می شوند. کاغذ کرافت به عنوان یک ماده خام برای تولید مقوا راه راه، که از ان جعبه برای پیتزا، کیک، فست فود ساخته شده است.

انواع کاغذ کرافت

انواع کاغذ کرافت را می توان به صورت زیر شمرد:

کیسه کرافت رنگی

کاغذ سلولز یا کرافت طبیعی یک کاغذ با کیفیت بالا با ویژگی های بالا است. رنگ طبیعی چنین کاغذ کرافت: قهوه ای، قهوه ای (از قهوه ای روشن تا قهوه ای)، گاهی اوقات خاکستری – از سایه های مختلف است. در این مورد، رنگ به طور کامل به فرایند تکنولوژیکی تولید کاغذ کرافت بستگی دارد که شامل مواد خام، تجهیزاتی است که در تولید استفاده می شود.

رنگ، کاغذ کرافت به خودی خود شاخص کیفیت نیست. اما یکنواختی رنگ، عدم وجود گنجاندن خارجی و.. می باشد.

کاغذ سفید کرافت با استفاده از یک فرایند اضافی انجام می شود که در واقع سفید کردن نامیده می شود. پالپ بدون لکه به دست امده در طول فرایند پخت و پز از طریق یک مرحله اضافی می رود، در نتیجه ترکیبات الی محلول و یک ترکیب پلیمری پیچیده – لیگنین – حذف می شوند. لیگنین ماده ای است که دیواره های چوبی سلول های گیاهی را مشخص می کند. بنابراین، با توجه به حذف لیگنین باقی مانده، کاغذ کرافت سفید در رابطه با کاغذ رنگی طبیعی دوام کمتری دارد. به هر حال، بوی کتاب های قدیمی روغن های ضروری ازاد شده توسط لیگنین در طول اکسیداسیون است. در تولید کاغذ کرافت سیاه، پایه ای از رنگ های قهوه ای یا قهوه ای طبیعی و همچنین سفید استفاده می شود. به طور طبیعی، هنگام استفاده از کرافت قهوه ای، تولید کاغذ کرافت سیاه ارزان تر است. هنگام استفاده از پایه سفید، کیفیت بالاتری دارد. همین قانون در مورد کاغذ کرافت قهوه ای، ابی، کبود، سبز تیره، یعنی رنگ های اشباع تیره اعمال می شود.

پاکت کرافت داخل لمینت

لمینت کردن یعنی یک سطح را به سطح دیگر اضافه کرد. این قابلیت در بسته بندی متداول است. در صنعت چاپ و بسته بندی لمینیت کردن کارایی انواع کاغذ و مقوا را اغزتیش می دهد. پاکت لمینتی از کاغذهای چند لایه تشکیل شده اند. کاغذ کرافت داخل لمینت به این صورت است که یک لایه از کاغذ از کاغذ کرافت می باشد و لایه دیگر عموما از سلفون ساخته شده اند. ما در لفاف مهرآموز انواع سلفون های بسته بندی را برای استفاده در لمینیت به فروش می رسانیم. اگر قصد بسته بندی محصول را دارید می توانید انواع سلفون متالایز و سلفون های Opp، boPet‌ را از مجموعه ما خریداری کنید.

کابرد پاکت لمینت کرافت

پاکت چند لایه لمینیت از یک پاکت ضد آب ساخته شده است که برای بسته بندی مواد غذایی و خشکبار،مواد آرایشی و دارویی، بسته بندی شوینده ها و بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

این پاکت از کالا محافظت می کند. قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و در برابر ضربه و نور بسیار مقاوم می باشد و نسبت به پاکت های معمولی دارای هزینه های تمام شده کمتری هستند.

بنابراین اگربرای بسته بندی به یک بسته بندی ارزان قیمت نیاز دارید کیسه های کرافت بهترین گزینه می باشند.

کاغذ کرافت چاپی

با توجه به تطبیق پذیری کاغذ کرافت، بسته بندی کاغذ کرافت گسترده شده است. در نتیجه، چاپ بر روی کاغذ کرافت و نام تجاری محصولات کاغذی کرافت نیز مورد تقاضا قرار گرفته است. محبوب ترین انها عبارتند از: کاغذ بسته بندی کرافت چاپ شده برای بسته بندی گل، هدیه، لباس، کفش و سایر محصولات. چاپ بر روی کیسه های کرافت و کیسه های کرافت با لوگو، چاپ بر روی کیسه های کرافت هدیه..

 

کاربرد کیسه های کرافت

از کیسه های کرافت برای بسته بندی، فروش و نگهداری کالاهای مختلف از جمله محصولات غذایی نیز استفاده می شود. همچنین توسط پزشکی برای انجام مراحل استریل کردن ابزارها برای بررسی می کنند.

این ماده برای تولید چند رنگ مناسب است، به همین دلیل است که آن برای تولید انواع مختلفی از محصولات چاپی، از بروشورها و پوسترهای تبلیغاتی گرفته شده تا سفره ها و منوهای یکبار مصرف می شود.

از کاغذ کرافت می توان در موارد زیر آن را تهیه کرد:

  • پاکت نامه
  • جزوات
  • ریسمان کاغذی
  • دفترچه یادداشت
  • آلبوم ها
  • کارت بازرگانی
  • برچسب ها
  • جعبه ها

گام به گام، صنعت کاغذ سازی در حال گسترش است. کرافت بسیار ارزان است و با موفقیت جایگزین مواد مصنوعی مانند پلی اتی لن و پلاستیک می شود.

قیمت کاغذ کرافت

قیمت کاغذ کرافت همانند کاغذ سولفیت سفید تحت تاثیر نوع آن، ضخامت آن می باشد. شما می توانید این محصول را در ابعاد مختلف و در ضخامت های مختلف تهیه کنید.

در بازار انواع کاغذ کرافت به صورت رول و شیت قابل دسترس هستند. حتما نمونه کرافت شیت را در فست فودی ها دیده اید. کاغذهای رول عموما در کارگاه ها برای ساخت بسته بندهای اختصاصی برای فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در این مقاله به معرفی کیسه های کرافت پرداخته شد. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید می توانید به محتواهای سایت مراجعه کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای خرید کاغذ کرافت داخل لمینت به ما مراجعه کنید ما امکان خرید چنین بسته بندی هایی را برای شما فراهم می کنیم. فقط کافی است از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

پیمایش به بالا