معرفی سایت و برنامه های طراحی قالب بسته بندی

معرفی سایت و برنامه های طراحی قالب بسته بندی

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

یک جعبه سفارشی می تواند در هر شکل یا اندازه ای باشد تا محصولات شما را به خوبی در خود جای دهد. طراحی قالب بسته بندی شما می تواند به افزایش شناخت برند و افزایش فروش کمک کند.  

یک جعبه سفارشی حداکثر انعطاف پذیری را به شما می دهد، اما کمی کار بیشتری را شامل می شود. ایجاد قالب بسته بندی شما با یک الگو شروع می شود.

ممکن است تعجب کنید که چگونه یک نقاشی دو بعدی با مجموعه ای از خطوط نقطه چین به یک کادر سه بعدی تبدیل می شود.  

خوب، نگران نباشید، حتی اگر در زمینه فناوری، اطلاعات ندارید، یا هرگز نام دی لاین را نشنیده اید (الگوی صاف برای بسته بندی که نشان می دهد کجا باید بریده شود و سوراخ شود)، یک مدل مقرون به صرفه وجود دارد – یا حتی رایگان – گزینه ای برای دریافت جعبه مناسب برای نیازهای منحصر به فرد شما.

در اصل سه راه برای دریافت قالب بسته بندی وجود دارد. می توانید یک طراح استخدام کنید، یک الگوی از قبل ساخته شده را پیدا کنید. آنچه انتخاب می کنید به بودجه شما، میزان سفارشی سازی مورد نیاز و مجموعه مهارت های شما بستگی دارد.

طراحی قالب بسته بندی
طراحی قالب بسته بندی

از یک الگوی از قبل ساخته شده استفاده کنید

امروزه تقریباً هر چیزی را می توانید در اینترنت پیدا کنید – و قالب های بسته بندی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.  

ممکن است شما یک محصول عجیب و غریب داشته باشید که به سختی در یک جعبه استاندارد قرار می گیرد، اما به احتمال زیاد شخصی با مشکل مشابهی مواجه شده است. ممکن است قالب بسته بندی کاملی در حال حاضر برای شما وجود داشته باشد. و خبر خوب این است که می توانید بسیاری از این قالب ها را به صورت رایگان پیدا کنید!

قالب های سایت Die Cut

سایت طراحی قالب بسته بندی
سایت طراحی قالب بسته بندی

قالب های Die Cut به راحتی می توانند یک قالب سفارشی به شما بدهند.  

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابعاد و ضخامت مواد جعبه خود را وارد کنید و سپس می توانید دای لاین خود را دانلود کنید. می‌توانید یک نسخه آزمایشی را به صورت رایگان امتحان کنید، و سپس اگر آنچه را که دوست دارید، ثبت‌نام کنید. شما می توانید یک خط سفارشی را با شروع از ۲.۴۰ دلار خریداری کنید، یا اگر به چندین خط خرید نیاز دارید، می توانید برای یک طرح اشتراک ثبت نام کنید.

 قالب ساز

Template Maker قالب‌های جعبه و مقوایی رایگان را ارائه می‌دهد. این سایت گزینه های زیادی دارد. آنها همه چیز دارند، از جعبه ها گرفته تا کارتن های مقوایی . به جعبه ۱۳ وجهی نیاز دارید؟ مشکلی نیست. آنها شما را تحت پوشش قرار داده اند. اگر به دنبال راهی غیرعادی برای بسته بندی اقلام خود هستید، ارزش بررسی کردن را دارند.

یک طراح بسته بندی استخدام کنید

در حال حاضر قالب‌های جعبه‌ای بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید آنها را با نیازهای خود تطبیق دهید، اما گاهی اوقات ممکن است به جعبه‌ای نیاز داشته باشید که باید هدف بسیار خاصی را برآورده کند.

اگر می‌خواهید دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهید به دست آورید، یا زمان لازم برای جستجوی الگوی عالی را ندارید، منطقی است که یک طراح را استخدام کنید.

البته، شما نمی خواهید هیچ طراح قدیمی را استخدام کنید. شما می خواهید یکی را پیدا کنید که در طراحی بسته بندی تخصص داشته باشد. طراحان با استعداد زیادی در آنجا وجود دارند که مشکلی برای تهیه یک قالب جعبه برای شما ندارند. 

معرفی طراح قالب بسته بندی

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

 

 یک نرم افزار  آموزشی انتخاب کنید

ایلاستریتور و ایندیزاین  

برنامه های نرم افزاری فوق العاده قدرتمند Adobe ، Illustrator یا InDesign، می توانند تقریباً هر نوع قالب جعبه ای را که تصور کنید ارائه کنند.  

هر دو برنامه مبتنی بر برداری هستند، به این معنی که قالب های شما مقیاس پذیر هستند. اگر به طیف وسیعی از اندازه های جعبه نیاز دارید، مفید است.  

باکس شات

نرم افزار طراحی قالب بسته بندی
نرم افزار طراحی قالب بسته بندی

 Boxshot یک نرم افزار بسته بندی سه بعدی است که دارای رابط کاربری بصری تر با آموزش های آنلاین فراوان است.  ۵۰ شکل را ارائه می دهد که می توانید با آنها کار کنید، اما اگر چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا نکردید، می توانید شکل خود را اضافه کنید.  

Boxshot برای ۱۲ ماه اول از ۴۹ دلار شروع می شود، بنابراین احتمالاً برای کسانی که نیاز به طراحی بیش از چند جعبه ساده دارند، بهترین است.

نتیجه

مهم نیست که چه اندازه یا شکل محصولی را باید در جعبه قرار دهید، یک الگو برای شما وجود دارد.  

می توانید یک قالب آنلاین رایگان انتخاب کنید، یا ممکن است تصمیم بگیرید که یک طراح را استخدام کنید تا چیزی منحصر به فرد به شما ارائه دهد.  

نکته مهم این است که بدانید طراحی قالب شما حکم بازاریاب اصلی محصول شما را دارد.

پیمایش به بالا