چرا سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی مزیت دارد

Rate this post
صرفه‌های اقتصادی و زیست محیطی سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی بسیار زیاد است. این فیلم‌ها برای بسته‌بندی آب نبات، شکلات، ادویه جات ترشی جات و محصولات پخته شده، محصولات فریزری، محصولات تنقلاتی، انواع غلات و حبوبات بهترین هستند. شما براحتی می‌توانید از یک لفاف بسته‌بندی مواد غذایی برای کلوچه‌ها، محصولات پخته شده، آجیل، آب نبات یا هر محصول غذایی خود استفاده کنید. کیسه‌های سلفون منقبض نمی‌شوند، اما قابل آب‌بندی حرارتی هستند و مورد تأیید FDA و USDA برای استفاده در مواد غذایی هستند. شرکت لفاف بسته‌بندی مهرآموز انواع فیلم‌های سلفون را برای شما آماده می‌کند و همچنین از صفر تا صد بسته‌بندی همراه شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در راتباط باشید.

بسته‌بندی مواد غذایی

بسته‌بندی در بسیاری از صنایع، از مواد غذایی گرفته تا خرده فروشی دارای اهمیت است. در میان گزینه‌های متعدد فیلم opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی بسیار محبوب هستند زیرا  ترکیب، فرآیند تولید، کیفیت فیزیکی و تأثیر محیطی این کیسه‌ها دارای مزایای بسیاری است.

 فرآیند تولید و ترکیب سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی

سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی از انواع مختلفی از پلیمر‌های پلی‌اتیلن (PE) ساخته می‌شوند که از نفت یا گاز طبیعی از طریق فرآیندی به نام پلیمریزاسیون ایجاد می‌شوند. فرآیند تولید شامل مراحل زیر است:

پلیمریزاسیون: یک واکنش شیمیایی برای تولید زنجیره‌های طولانی مولکول‌های پلی‌اتیلن از اجزای خام استفاده می‌شود.
اکستروژن: پلی‌اتیلن مذاب از طریق یک قالب اکسترود می‌شود تا ساختاری لوله مانند ایجاد کند.
تبدیل: بسته به شکل و اندازه کیسه مورد نظر، لوله صاف شده و سپس آب‌بندی یا برش داده می‌شود.
چاپ و تکمیل: کیسه‌های پلی را می‌توان برای بهبود برند و سودمندی چاپ و تکمیل کرد.

 خصوصیات فیزیکی لفاف opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی

شفافیت و ظاهر

 نوعی از سلفون opp bopet در بسته‌بندی مواد غذایی بسیار شفاف هستند و محتویات آن به وضوح دیده می‌شود. آن‌ها ظاهری براق و درخشان دارند و محتویات آن را از نظر بصری جذاب می‌کندو این کاور‌ها علاوه بر شفافیت مدل‌های مات و صدفی یا شیری نیز می‌باشند.

استحکام و دوام

لفاف opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی  استحکام و دوام بیشتری دارند. آن‌ها در برابر پارگی، سوراخ شدن و سایش معمولی مقاومت دارند و برای کاربرد‌های مختلف مناسب هستند.

رطوبت

 فیلم opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی مانع جذب رطوبت می‌شوند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند.  

 مقاومت در برابر حرارت

سلفون opp و bopet در بسته‌بندی در برابر حرارت مقاوم هستند و می‌توانند دمای بالاتر را بدون تغییر شکل یا ذوب حفظ کنند. این باعث می‌شود کیسه‌های پلی با انواع نیاز‌های بسته‌بندی سازگارتر شوند.

 آب‌بندی

رول opp و bopet در بسته‌بندی گزینه‌های مناسبی برای آب‌بندی مختلفی مانند آب‌بندی حرارتی، بسته شدن زیپ، نوار‌های خود چسب آب‌بندی و گزینه‌های قابل آب‌بندی را ارائه می‌دهند.

چاپ و سفارشی‌سازی

 نام تجاری، آرم و اطلاعات محصول را می‌توان به فیلم opp و bopet در بسته‌بندی اضافه کرد. به دلیل سطح مسطح مواد، کیسه‌های سلفون اغلب برای چاپ طرح‌ها یا برچسب‌های اصلی مناسب هستند. این محصولات دارای چاپ‌پذیری فوق‌العاده‌ای هستن  و می‌توانند از تصاویر با کیفیت بالا، رنگ‌های درخشان و طرح‌های دقیق پشتیبانی کنند و برند و جذابیت بصری بهتری را ارائه دهند.  در مجموعه لفاف مهرآموز صفر تا صد بسته‌بندی را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید ما را برای بسته‌بندی محصولات انتخاب کنید. ما بهترین متریال بسته‌بندی را تهیه و در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای خرید سلفون opp و bopet و انواع لفاف بسته‌بندی با ما در ارتباط باشید.

قیمت

یکی از ویژگی‌های برتر سلفون opp و bopet در بسته‌بندی  قیمت این محصولات است. قیمت این محصولات نسبت به سایر لوازم بسته‌بندی بسیار به صرفه است. شما می‌توانید رول opp و bopet   ما را به قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در راتباط باشید.

اثرات زیست محیطی سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی

 دو ویژگی مهم  زیست محیطی رول opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی بازیافت و قابلیت استفاده مجدد سلفون می‌باشد.

بازیافت

سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی را می‌توان از طریق برنامه‌های بازیافت تخصصی یا تأسیسات دفع زباله‌های پلاستیکی بازیافت کرد.. قابلیت بازیافت کیسه‌های پلی بر اساس نوع پلی‌اتیلن مورد استفاده و در دسترس بودن امکانات بازیافت محلی متفاوت است. همین که این محصول قابل بازیافت است یکی از مزایای بسیار خوب آن شناخته می‌شود.

قابلیت استفاده مجدد

فیلم opp و bopet دارای مزیت قابل استفاده مجدد هستند.. به دلیل انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر سایش، برای کاربرد‌های مکرر مناسب هستند و نیاز به بسته‌بندی یکبار مصرف را کاهش می‌دهند.  

جمع‌بندی

ترکیب، فرآیند تولید، کیفیت فیزیکی و تأثیرات زیست محیطی سلفون بسیار است. این محصولات قابل بازیافت هستند و مقاومت کمی در برابر حرارات دارند. همچنین دارای استحکام، دوام و تنوع بالایی هستند به طوری که گزینه‌های مناسبی در آب‌بندی محسوب می‌شوند. کیفیت این محصولات به گونه‌ای است که مانع جذب رطوبت می‌شوند. آن‌ها را براحتی می‌توان بازیافت کرد. شما می‌توانید برای  نیاز‌های خاص خود، با در نظر گرفتن جنبه‌هایی مانند الزامات محصول، نام تجاری، اهداف زیست محیطی و مقرون به صرفه بودن اثرات زیست محیطی سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «چرا سلفون opp و bopet در بسته‌بندی مواد غذایی مزیت دارد»

  1. بازتاب: فود گرید در بسته‌بندی مواد غذایی | شرکت لفاف مهر آموز

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا