فروش سلفون بسته بندی در اصفهان

Rate this post

شرکت لفاف مهر آموز از شرکت های برتر در تامین و فروش سلفون بسته بندی در اصفهان است. این شرکت در عمر فعالیت خود توانسته است نیاز صنایع در اصفهان برای بسته بندی را تامین کند. همچنین به شهرهای مختلف کشور ارسال پستی نیز دارد. روزانه انواع و اقسام مشاوره در رابطه با فروش سلفون بسته بندی در اصفهان را انجام می دهد.شرکت لفاف مهرآموز علاوه بر فروش انواع سلفون opp، cpp، bopet در حوزه طراحی و چاپ نیز فعالیت دارد.شما مستقیما می توانید با مدیریت شرکت در ارتباط باشید و هر سوال و ابهامی که در حوزه بسته بندی دارید از آقای ایرانپور بپرسید. شماره تماس مدیریت ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ و تماس با کارشناسان فروش ۰۳۱۵۲۴۰۱۳۶۱  می باشد.

بسته بندی در اصفهان

به طور کلی در گذشته در حوزه بسته بندی شرکت های زیادی در ایران فعالیت نمی کردند زیرا صنعت به طور کلی انحصاری بوده و امکان رقابت وجود نداشت. اما امروزه هر شخصی حتی در خانه ی خودش می تواند یک فروشنده محصول باشد و برای رقابت با سایر شرکت ها اقدام به انتخاب بهترین نوع بسته بندی کند.

با استقبال از این موضوع شرکت های مختلف و متنوع بسته بندی شکل گفتند. صنعت بسته بندی با گسترش تقاضا افزایش چشم گیری داشته است. به طوری که امروزه حتی تولیدکنندگان خرد به فکر برندسازی و استفاده مناسب از این ابزار کاربردی می باشند.

اصفهان نیز از این پیشرفت عقب نبوده است و به عنوان قطب صنعتی و گردشگری کشور با اقتصاد رو به رشد همراه بوده و از انواع مکانیزم ها برای بسته بندی محصولات استفاده می کند. در کنار بسته بندی برای لفاف محصول که عموما از جنس opp‌ یا bopet است. فروشندگان یا تولیدکنندگان نیاز به بسته بندی پستی هم دارند. برای این منظور پاکت های پستی متنوع ، کارتن و همچنین فیلم استرچ  به کمک فروشندگان و تولیدکنندگان آمد به طوری که براحتی می توان محصولات  را بسته بندی و جابه جا کنند.

 

مزایای سلفون بسته بندی

مزیت های سلفون بسته بندی مواد غذایی به صورت زیر است:

  • کارایی (مصرف مواد کمتر در مقایسه با سایر انواع بسته بندی)؛
  • چگالی (مقاومت در برابر ضربه)؛
  • در دسترس بودن (هزینه بسته بندی کم است)
  • خاصیت ارتجاعی (توانایی بسته بندی کالا از هر شکل)؛
  • عملکرد (در دمای ۶۰- تا ۵۰+ درجه سانتیگراد مقاومت می کند).
  • امکان چاپ هر طرح و نقشی بر روی سلفون وجود دارد.
  •  قراردادن اطلاعات لازم روی برچسب را فراهم می کند.
  • با کمک فیلم استرچ کالاها با هر فرمتی (طول، عرض، ارتفاع) مطابق با پارامترهای فردی محصول بسته بندی می شوند.
  • از رول های سلفون براحتی برای بسته بندی لفاف محصول به صورت مکانیزه و دستی استفاده می شود.
  • همچنین بسته بندی حمل و نقل محصول توسط فیلم استرچ که نوعی سلفون است به صورت ماشینی و دستی قابل انجام است.

فروش عمده سلفون بسته بندی  در اصفهان

در شرکت لفاف مهرآموز افتخار فروش عمده سلفون بسته بندی در اصفهان نیز وجود دارد این شرکت همواره در تلاش است بروزترین محصولات بسته بندی را فراهم کند. برای خرید عمده سلفون بسته بندی در اصفهان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. سلفون های موجود در مجموعه شامل سلفون opp، سلفون ccp، سلفون bopet می باشد.

  • انواع سلفون opp‌

سلفون opp موجود در شرکت لفاف مهرآموز به صورت مات، متالایز و شفاف قابل دسترس است. این سلفون ها را می توانید در رنگ های متنوع و ضخامت های مختلف سفارش دهید. ضخامت سلفون opp‌در لفاف مهر آموز به صورت سلفون opp‌ ۱۵ میکرون،سلفون opp 20 میکرون،سلفون opp 25 میکرون،سلفون opp 30 میکرون،سلفون opp 40 میکرون است.شما می توانید برای خرید سلفون opp با ما تماس حاصل فرمایید.

 

لمینیت انواع سلفون در اصفهان

عملیات لمینیت به معنای چسباندن دولایه و یا چندلایه به هم می باشد. لمینیت دولایه، لمینیت سه لایه و یا چند لایه  که عموما لمینیت با سلفون و کاغذ و مقوا و پلی استر انجام می شود. یکی از خدماتی که سایت لفاف مهر آموز ارائه می کند فروش سلفون بسته بندی در اصفهان است و به شما در مورد انواع لمنیت برای محصول منتخب راهنمایی می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

فروش اینترنتی سلفون بسته بندی در اصفهان

 اصفهان بازار خاصی برای قروش سلفون ندارد. شما با تحقیق و پرسش و همچنین وب گردی می توانید فروشگاه سلفون بسته بندی را بیابید.  فروش اینترنتی سلفون بسته بندی  در استان اصفهان توسط شرکت لفاف مهرآموز امکان پذیر است. در سایت لفاف مهر آموز با بکارگیری نیروی خلاق و جوان انواع و اقسام سلفون به صورت اینترنتی به فروش می رسد. شما می توانید انواع رول های بسته بندی را از ما تهیه کنید. در هر نقطه ای از ایران باشید ما در سریع ترین زمان ممکن این محصول را به شما می رسانیم.

خرید حضوری سلفون در اصفهان

برای خرید حضوری لفاف بسته بندی در اصفهان می توانید به آدرس شرکت به نشانی استان اصفهان، شهرستان مبارکه، جنب هلال اهمر مراجعه کنید.این شرکت دارای دو انبار  ارسال انواع سلفون می باشد.انبار اول در مبارکه و انبار دوم : کیلیومتر ۱۲۱ بزرگراه تهران قزوین واقع شده است.

 

جمع بندی

هدف شرکت لفاف مهرآموز،فروش متریال،طراحی بسته بندی و چاپ آن به قیمت مناسب است. ما راه درازی را پیموده‌ایم، بنابراین می‌دانیم هنگام عرضه محصولات با کیفیت بالا و در عین حال مقرون‌به‌صرفه، دقیقا می‌دانیم چه پیشنهادی را برای هر محصول ارائه کنیم. ما همیشه به آخرین روند در صنعت بسته بندی توجه می کنیم و خواسته های مشتریان خود را در اولویت قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه لفاف مهرآموز و یا شبکه های اجتماعی ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

پیمایش به بالا