نوار opp در بسته بندی

Rate this post

برای اطلاع از قیمت نوار opp چاپی و غیر چاپی در تمامی سایزها و مدل با ما در ارتباط باشید.   Opp Packaging که با نام سلفون نواری opp   و یا چسب نواری نیز شناخته می شود، مخفف Oriente Poly Propylene است. این نوع سلفون در بسته بندی ، پلاستیکی است که با فیلم استرچ پلی پروپیلن تولید می شود. اغلب به عنوان پاکت opp،سلفون  کیسه opp، opp نواری و سلفون نواری شناخته می شود. محصولات سلفون پلی پروپیلن فوق العاده بادوام و شفاف هستند، گرد و خاک را جذب نمی کنند.  اگر قصد خرید opp‌نورای و یا انواع سلفون opp  ، cpp و bope  دارید با مشاوران فروش ما از طریق همین سایت تماس حاصل فرمایید.

Opp نواری چیست؟

نوار OPP رایج ترین نوع نوار شفاف است که به طور گسترده در مدیریت موجودی و حمل و نقل محصول استفاده می شود. این یک ساختار مولکولی منحصر به فرد همراه با تثبیت رزین پلی پروپیلن است که کیفیت های نوری و مکانیکی برجسته ای را ارائه می دهد. برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله بسته بندی مفید است. این نوع نوار به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر آب و آن را برای آب بندی ایده آل می کند. شفافیت آن مانع از پنهان شدن طرح و کاراکترهای زیر نوار می شود.

انواع نوار opp

  • بسته بندی عمومی با نوار سلفون:  برای نیازهای بسته بندی عمومی مناسب است، می توان به راحتی با یک برش نوار را برش داد.
  • نوار بسته بندی OPP چاپ شده: می توان با توجه به نیاز مشتری با علائم تجاری چاپی سفارشی، الگوها، متن یا اعداد سفارشی کرد.
  • بسته بندی آسان بدون پارگی و کم صدا: علاوه بر طراحی کم صدا و آسان پارگی، با کارایی بالا و با ارزش است که به راحتی می توان بدون نوار برش از آن استفاده کرد.
  • نوار بسته بندی فوق العاده شفاف: شفاف تر و صاف تر از نوار معمولی شفاف، زیبا و بدون حباب، به بهبود تصویر حرفه ای کمک می کند.
  • بسته بندی با نوار opp رنگی: شما می توانید رنگ های مختلفی و طیف ترکیبی از رنگ ها را درخواست بدهید.

Opp نواری از چه چیزی ساخته شده است؟

OPP نواری که همان چسب نواری است.  در آن یک چسب روی فیلمی که عمدتا از پلی پروپیلن ساخته شده است اعمال می شود . این محصول قوی با استحکام چسبندگی بالا است و عمدتا برای کاربردهای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. ماده خام چسب نواری عمدتا از اجزای مشتق شده از نفت تشکیل شده است و چسب های حساس به فشار اکریلیک دارای بوی تحریک کننده ای هستند. چسب قوی نوار سلفون ضمین می کند که جعبه ها در طول حمل و نقل و ذخیره سازی به درستی مهر و موم شده اند.

 

از نوار OPP برای چه مواردی استفاده می شود

چسب نواری برای بسته بندی و آب بندی جعبه ها ، کاربردهای الکتریکی، لمینیت و بسیاری از کاربردهای دیگر . استفاده می شود. این مخصول سبک وزن است ، در برابر رطوبت مقاوم است، به دلیل استحکام کششی بالا به راحتی بریده نمی شود و عملکرد آب بندی فوق العاده ای از خود نشان می دهد.

بیشترین کاربرد این محصول در صنعت لوازم التحریر است. محصولات چسب نوار لوازم التحریر  طیف وسیعی از کاربردها را دارند. علاوه بر مصارف مختلف در اداره، برای کارهای هنری، صنایع دستی، بسته بندی و تزئینات کادویی، لوازم آرایش مو، نمایشگاهی نیز مناسب است و در هنگام استفاده می توانید با توجه به نیاز خود نوارهای لوازم التحریر مناسب را انتخاب کنید.

استفاده نوار سلفون در لوازم التحریر

شما می توانید نوار opp را از ما تهیه کنید. ما نوار لوازم التحریر عمومی، نوار لوازم التحریر آسان پاره شدن، و نوار لوازم التحریر بسیار شفاف را ارائه می کنیم. گزینه های مختلفی با ویژگی های مختلف وجود دارد، مانند نوار لوازم التحریر به راحتی پاره می شود که می تواند به راحتی با دست و بدون پخش کننده نوار پاره شود. نوار لوازم التحریر فوق شفاف هیچ حبابی ندارد و حتی از نوارهای معمولی شفاف تر است که حس ارزش را به شدت افزایش می دهد.

کاربرد چسب نواری در بسته بندی

نوار OPP برای کارهای مختلف مانند بسته بندی جعبه ها و بسته بندی کالا مناسب است. همچنین می توان آن را با توجه به نیاز مشتری با الگوهای چاپی و متن سفارشی کرد که تأثیر تبلیغاتی خواهد داشت و باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

استفاده از نوار opp برای آب بندی

     برای کارهای مختلف مانند بسته بندی جعبه ها و بسته بندی کالا  از نوار opp‌برای آب بندی استفاده می شود.  استفاده از این محصول می تواند طراحی کامل متن و الگوهای روی کارتن را حفظ کند. استفاده از نوار بسته بندی قهوه ای OPP می تواند با ظاهر کارتن قهوه ای مطابقت داشته باشد تا ظاهری هماهنگ داشته باشد. همچنین می توان آن را با توجه به نیاز مشتری با الگوهای چاپی و متن سفارشی کرد. این کار تاثیر تبلیغاتی خواهد داشت و باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

چاپ opp  نواری

در لفاف مهرآموز بسته بندی  با ثبت سفارش طراحی و چاپ، برای انواع محصولات بسته بندی قابل دسترس هستند.برای چاپ  روش چاپ افست که عموما در چاپ بسیاری از محصولات ارجحیت دارد، به عنوان یک تکنیک چاپ استفاده می شود.چاپ افست یکی از پرکاربردترین تکنیک ها در بین تکنیک های چاپ چسب نواری است.</span>

یکی دیگر از روش های چاپی که ما اغلب از آن استفاده می کنیم تکنیک چاپ فلکسو است. این نوع چاپ در بسیاری از مناطق بسته بندی ترجیح داده می شود.  استفاده از این روش از نظر هزینه  و زمان تولید یک راه حل اقتصادی است. از چاپ نواری در محصولات غذایی و محصولاتی که باید چشم نوازتر و پر جنب و جوش باشند استفاده می شود. ممکن است به دلیل کیفیت آن مقداری هزینه این کار افزایش یابد. برای اطلاع از قیمت بسته بندی نوار چاپی Opp، طراحی و سفارش با ما تماس بگیرید .

 

 

 

پیمایش به بالا