اصلی ترین مواد تولید فیلم BOPP

اصلی ترین مواد تولید فیلم BOPP

۵/۵ - (۳ امتیاز)

فیلم BOPP (فیلم پلی پروپیلن دو محوره) یک فیلم پلاستیکی است. همانطور که از نام آن پیداست، فشار دو بعدی بر روی پلی پروپیلن در طول فرآیند تولید آن وارد می شود. بنابراین، این فشار دو طرفه (جهت ماشین و جهت عرضی) فیلم را محکم، براق و کششی می کند. یکی از پرکاربردترین مواد بسته بندی است. به عنوان مثال، صنایع مختلف از فیلم های پلاستیکی BOPP به عنوان بسته بندی، کیسه های پلی، کیسه های زیپ دار، برچسب ها و غیره استفاده می کنند.

گروه چاپ و بسته بندی لفاف مهر آموز به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو فیلم BOPP در جهان  ، پیشرفته ترین و با کیفیت ترین فیلم های BOPP را همراه با بهترین خدمات به مشتریان در صنعت ارائه می دهد.بنابراین، اگر به دنبال تولیدکنندگان فیلم های پلی پروپیلن دو طرف دوخت پذیر هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید . طیف وسیعی از محصولات BOPP که ما در گروه چاپ و بسته بندی لفاف مهر آموز ارائه می دهیم از نظر نوآوری و ارزش بی رقیب است.

تامین انواع فیلم opp – cpp – bopet

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

با ما تماس بگرید

فیلم BOPP برای بسته بندی مواد غذایی، محصولات بهداشتی، دارو، لوازم آرایشی، لوازم التحریر، لوازم مورد نیاز روزانه، چای، سیگار و آدامس و غیره بسیار عالی است. برای حفاظت از محیط زیست نیز عالی است. آنها غیر سمی هستند و در طول فرآیند تولید گازهای سمی منتشر نمی کنند.

پلی پروپیلن ایزوتاکتیک ماده اصلی مورد استفاده برای تولید فیلم BOPP است. این در اصل یک ماده ترموپلاستیک و نیمه کریستالی است. برای لایه های بیرونی از پلیمرهای متعددی از جمله اتیلن- بوتان- پروپیلن و اتیلن- پروپیلن استفاده می شود.

ضخامت فیلم پلی پروپیلن بی جهت در انواع مختلف متفاوت است. در واقع، از ۹ تا ۷۵ میکرون متغیر است. عمدتاً سه لایه از یک فیلم پلاستیکی BOPP وجود دارد . لایه میانی به طور کلی ضخیم ترین از همه است. همچنین، دارای ویژگی های مکانیکی اولیه فیلم است.

در حالی که دو لایه بیرونی دارای ویژگی هایی مانند خواص آب بندی حرارتی و غیره هستند. بنابراین، تولید کنندگان فیلم BOPP از پلی پروپیلن ایزوتاکتیک برای لایه میانی و اتیلن-پروپیلن برای لایه های بیرونی استفاده می کنند.

 

تولید فیلم BOPP قابل چاپ – پاسخ به سوالات

یک- فیلم BOPP قابل چاپ چیست؟

 فیلم BOPP یک فیلم پلاستیکی است که با استفاده از جوهر حلال به راحتی قابل چاپ است. این فیلم‌های BOPP دارای استحکام کششی بالا، شارژ الکترواستاتیکی کم، براقیت و شفافیت بالا هستند و می‌توانند به شدت به جوهرهای چاپ بچسبند.

این فیلم ها دوستدار محیط زیست هستند زیرا در هنگام سوختن گازهای مضر منتشر نمی کنند. این فیلم ها می توانند محصولات را در برابر رطوبت و مواد شیمیایی خطرناک محافظت کنند. از این فیلم ها می توانید برای بسته بندی مواد غذایی مانند تنقلات، مکمل های غذایی و غیره استفاده کنید.

چاپ روی BOPP-Film
چاپ روی BOPP-Film

علاوه بر بسته بندی مواد غذایی، از این فیلم ها می توان برای بسته بندی داروها و سایر محصولات صنعتی مانند شامپو، صابون، نوشیدنی های سرد و غیره استفاده کرد.

فیلم های BOPP برای مقاصد چاپ بسیار مناسب هستند. این فیلم ها دارای خاصیت چسبندگی جوهر عالی هستند و نتیجه چاپ دقیقی را ارائه می دهند.

طیف گسترده ای از جوهرهای مختلف برای چاپ روی فیلم های پلاستیکی شفاف موجود است. برای چاپ فیلم BOPP می توانید از تکنیک های چاپ استاندارد و دیجیتال استفاده کنید.

فیلم پلاستیکی BOPP قابل چاپ از طرق مختلف برای شما مفید است. به طور مشخص:
  • آنها برای محافظت از محصول در برابر گرما، رطوبت و مواد شیمیایی استفاده می شوند.
  •  فیلم BOPP چاپ شده مورد تایید وزارت بهداشت است . بنابراین، این فیلم ها برای بسته بندی مواد خوراکی ایمن هستند.

 

کیسه های چاپ شده BOPP برای مواد خوراکی
کیسه های چاپ شده BOPP برای مواد خوراکی
  • این فیلم ها بیشتر برای برچسب ها و کیسه ها استفاده می شوند.
  • می توانید از فیلم BOPP قابل چاپ استفاده کنید تا ظاهری جذاب به محصولات خود ببخشید.
  • کیسه های چاپ شده در بین خرده فروشان محبوب هستند. آنها ترجیح می دهند از فیلم پلی پروپیلن قابل چاپ برای چاپ جزئیات برند و محصول خود بر روی بسته بندی استفاده کنند.
  • این فیلم ها به عنوان بیلبوردهای موبایلی عمل می کنند. هر جا که مصرف کننده بسته را ببرد، نام برند شما محبوب می شود.
  • علاوه بر این، برچسب ها و کیسه های چاپ شده به ارائه جزئیات در مورد محصول کمک می کند.
  • برخی از فیلم‌های BOPP قابل چاپ متالیزه در بخش بسته‌ بندی  معروف هستند. رنگ ها و نقش های زیبا روی  فیلم براق BOPP زیبایی و جذابیت بسته بندی شما را افزایش می دهد.
  • همچنین می توانید از فیلم های چاپ شده BOPP برای تزئین دیوارها، میزها، مبلمان و پیشخوان خود استفاده کنید.
رول های تزئینی-BOPP-Film
رول های تزئینی-BOPP-Film
پیمایش به بالا