ایده های بسته بندی یلدایی با سلفون بسته بندی

Rate this post

سال های طولانی است که مردم بزرگترین شب سال را جشن می گیرند. شب یکم دی مردم کنار هم جمع می شوند و این شب را با خوردن آجیل، کیک و شیرینی،میوه های تازه از قبیل انار و هندوانه جشن می گیرند. در این روز در بعضی از خانواده ها مرسوم است که به هم هدیه دهند. به ویژه هدیه به نوعروسان بسیار مرسوم است. از سویی با  شیوع کرونا عوامل رعایت عوامل بهداشتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از سلفون بسته بندی  به دلیل رعایت بهداشتی و  تنوع این محصول افزایش یافته است. در این مقاله قصد داریم به ایده های بسته بندی یلدایی با سلفون بسته بندی بپزدازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. راستی اگر ایده خلاقانه ای دارید و قصد خرید سلفون بسته بندی دارید می توانید این محصول انعطاف پذیر و متنوع را از ما خریداری کنید.

بسته بندی آجیل یلدایی با سلفون

آجیل محصولی است که در هر جشنی بر سفره ایرانی ها موجود است. برای بسته بندی یلدایی آجیل متنوع می توان طراحی کرد. آجیل را می توان در سلفون بسته بندی شفاف ریخت و سر آن را با یک روبان قرمز زیبا بست. اگر یک شرکت هستید می توانید برند خود را بر روی سلفون طراحی کنید و در سلفون های طرح دار مخصوص آجیل را بسته بندی کنید و این شب را جشن بگیرید و رسانه ای کنید. شما می توانید چاپ اختصاصی و سفارشی بر روی سلفون پیشنهاد دهید و کارمندان و مهمانان خود را سورپرایز کنید.

البته استفاده از پاکت کرافت و یا پاکت های پنجره دار پیشنهاد خوبی برای بسته بندی آجیل شب یلداست. زیرا گاهی اوقات سادگی کلید است و این یک پیشنهاد بسیار عالی و مقرون به صرفه است. این پاکت ها با جلوه های زیبا، درخشش خاصی در سفره یلدایی شما ایجاد می کنند. در شرکت لفاف مهرآموز انواع و اقسام سلفون بسته بنی قابل سفارش است. شما با هر ضخامتی می توانید سلفون تهیه کنید و همچنین می توانید برای آن چاپ بسته بندی سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس و شبکه های اجتماعی موجود در سایت ارتباط برقرار کنید و یلدا را شب به یادماندنی کنید.

 

بسته بندی هدیه شب یلدا

علاوه بر بسته بنی خوراکی ها می توانید هدایای ویژه ای که برای این شب تهیه کرده اید با سلفون تزئین کنید. شما می توانید با سلفون بسته بندی شفاف پک های بسته بندی درست کنید. مثلا اگر برای عروس خانم لباس و تزئینات در نظر گرفته اید براحتی و با قیمت به صرفه سلفون پیچ کنید. راستی اگر صاحب برندی مانند اکسسوری هستید می توانید هدایای یلدایی رایج را در این بسته بندی های زیبا بپیچید. استفاده از سلفون تزئینی نیز برای این منظور بسیار رایج است. فقط کافی است هدایای ویژه ای ترتیب دهید و با سلفون بسته بندی کنید و برای فروش اماده کنید.

 

پاکت هدیه شب یلدا

هدیه شب یلدا همیشه هدیه خوراکی و مواد پوشیدنی نیست. گاهی به همدیگر پول و طلا هدیه می دهند. پاکت هدیه شب یلدا بسیار متنوع است اما زیباترین و ارزان ترین آن پاکت ها از جنس سلفون بسته بندی هستند.  در این پاکت ها می توان انواع هدایای زیبا را قرار داد. حتی می توانید در پاکت های پستی که اتفاقا جنس آنها نیز از سلفون است بسته بندی را انجام و ارسال کنید.  استفاده از چندین رنگ و شکل در یک الگوی جالب یک راه عالی برای برجسته شدن است.

 

بسته بندی گل و گیاه با سلفون

گل همیشه طراوت و زیبایی به هر سفره ای می بخشد. شما می توانید در شب یلدا با هدیه دادن گل دل ها را شاد کنید و فضای زیبایی ایجاد کنید. برای این منظور می توانید از سلفون بسته بندی یلدایی  استفاده کنید. قبلا در مقاله ای مفصل در رابطه با سلفون بسته بندی گل و گیاه بحث کرده ایم. می توانید با کلیک بر گزینه آبی قبل این مقاله را بخوانید.

 

بسته بندی میوه

گل سرسبد هر سفره یلدایی میوه یلدایی است. اگر جایی مهمانی می روید می توانید سبد میوه را در داخل یک سلفون بسته بندی یلدایی زیبا بپیچید و برای میزبان هدیه ببرید. شما حتی می توانید میوه ها را قطعه قطعه کنید و برای ماندگاری بیشتر در این پاکت ها نگهداری کنید. علاوه بر این ها می توانید تنقلات و میوه های خشک را بسته بندی کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بسته بندی میوه خشک را ببیند.  اگر قصد خرید پاکت بسته بندی را دارید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

بسته بندی کیک، شیرینی و تنقلات

امروزه در هر سفره یلدایی علاوه بر میوه و آجیل شیرینی و کیک هم دیده می شود. در این شب زیبا و خجسته شما انواع و اقسام کیک و شیرینی را می بینید. کیک هایی که در جعبه های کف متالایز نگهداری می شوند. همچنین انواع تنقلات را می توان در پاکت های سلفونی نگهداری کرد. این پاکت های که عموما شفاف هستند به زیبایی این محصولات را نشان می دهند.

 

لیبل های مرتبط با شب یلدا

اگر شرکت هستید و در این شب می خواهید تبلیغات وسیعی انجام دهید. استفاده از لیبل های تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با اکسسوری های جذاب و فانتزی شب یلدا را خاص و زیبا کنید. استفاده از لیبل بسته بندی یلدایی  با طرح انار، هندوانه و یا استیکر های مختلف با لوگو و طرح اختصاصی برای تزئین و بسته بندی هدیه استفاده کنید.

 

جمع بندی

از سلفون های تزئینی برای بسته بندی محصولات استفاده کنید. خوشبختانه تولید و طراحی سلفون انعطاف پذیر ماطبق با نیازهای انسان شکل گرفته اند. شما براحتی می توانید طرح های قلب، برگ و حتی سلفون رنگی چند رنگ و حتی شفاف را برای بسته بندی هدایا و محصولات یلدایی استفاده کنید. برای خرید سلفون بسته بندی و همچنین طراحی و چاپ بر روی سلفون می توانید آن را در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن سلفون را برای شما در طرح دلخواه شما آماده می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

 

پیمایش به بالا