سلفون opp برای بسته بندی انواع گل مانند گل لاله

سلفون opp برای بسته بندی انواع گل مانند گل لاله

۵/۵ - (۱ امتیاز)

در سال های اخیر استفاده از انواع سلفون در بسته بندی گل بسیار کاربردی شده است. زیرا روکش سلفونی برای بسته بندی دسته گل عالی است و به طور گسترده اولین انتخاب برای بسته بندی در گل فروشی به حساب می آید.  این نوع سلفون برای بسته بندی سبدهای تبریک، سبدهای هدیه، صابون ها، عطرها و اقلام هدیه نیز محبوب است.  روکش گلفروشی از جنس سلفون در انواع طرح و رنگ به صورت سلفون ساده و  سلفون طرح دار عرضه می شود و خریداران متناسب با نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب می کنند. در این مقاله به بررسی سلفون opp برای بسته بندی انواع گل مانند گل لاله  پرداخته می شود. اگر قصد تهیه سلفون برای بسته بندی گل را دارید با ما تماس بگیرید یا ادامه مطلب را بخوانید.

سلفون opp برای بسته بندی
سلفون opp برای بسته بندی

سلفون بسته بندی گل

سلفون یک ورقه نازک و شفاف است که از سلولز بازسازی شده ساخته شده است. نفوذپذیری کم هوا، روغن، گریس، باکتری و آب در آن و در مقابل زیبایی منحصر به فردی که دارد آن را برای بسته بندی جذاب می کند. سلفون از الیاف طبیعی به روش چسب ساخته می شود، شفاف است و براقیت سطحی قوی دارد و در کارهای تزئینی معمولا با سایر کاغذهای کادو کاربرد دارد. سلفون در بسته بندی گل در قسمت بیرونی گل تصویر منحصر به فردی ایجاد می کند.

جهت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

رنگ های مختلف سلفون، رنگارنگ و روشن بوده و با استفاده از آن می توان دسته گل را به بهترین مدل روز بسته بندی کرد. علاوه بر این می توان از سلفون بی رنگ و شفاف به عنوان لایه ضد آب در ته گل ها نیز استفاده کرد که بسیار زیبا و کاربردی است. روکش سلفون گلدار بسیار منعطف بوده و برای نمایش و محافظت از دسته گل در برابر از هم پاشیدگی به کار گرفته می شود.

 

انواع  سلفون opp در گل فروشی

انواع سلفون opp مورد استفاده در گل فروشی به دو گروه سلفون ساده و سلفون طرح دار طبقه بندی می شود. سلفون های ساده عموما تک رنگ هستند و برای مراسمات تولد و یا سالگرد ازدواج استفاده می شوند. عموما استفاده  از رنگ های سفید، قرمز و ترکیبی از رنگ های رنگین کمانی در سلفون بسیار کاربردی است. نوع دیگر سلفون مورد استفاده در گل فروشی سلفون طرح دار است. این نوع سلفون عموما به صورت روکش سلفون شفاف، روکش سلفون طرح دار ، روکش سلفون برگ ، روکش سلفون مشکی رنگی، روکش سلفون رنگی،  روکش سلفون کریسمس ستاره ای، روکش سلفون برگ دار، سلفون با طرح قلب می باشند.

گاهی اوقات ترکیبی از سلفون opp برای بسته بندی انواع گل و  کاغذ کرافت برای تطبیق با سبک پاستورال، دسته گل های ادبی و تازه برای ایجاد یک سبک زیبا استفاده می شود که این روش هم در نوع خود منحصر به فرد است. برای خرید هر یک از انواع سلفون مخصوص گل فروشی می توانید با ما تماس بگیرید.

سلفون برای گل
سلفون برای گل

اهمیت استفاده از سلفون در دسته بندی گل

اساسا همه دسته گل ها باید با سلفون تزیین شوند زیرا یکی از وظایف مهم سلفون این است که به عنوان یک لایه ضد آب برای دسته گل عمل می کند و از آن برای بسته بندی دسته گل استفاده می شود. سلفون opp  که به رنگ های شفاف و براق بوده را می توان همراه با سایر کاغذهای کادو استفاده کرد. عملکرد اصلی سلفونopp به عنوان یک لایه ضد آب برای دسته گل، به عنوان یک نگهدارنده آب یا بسته بندی بیرونی برای دسته گل است. بنابراین تقریبا همه دسته گل ها نیاز به استفاده از سلفون دارند. پیچیدن ته دسته گل با سلفون و تزریق مقدار کمی آب می تواند دسته گل را شاداب نگه دارد.

 

استفاده از سلفون در دسته بندی گل 

مزایا و معایب سلفون opp برای بسته بندی انواع گل مانند گل لاله در ادامه شرح داده می شود:

برای دسته بندی گل ریشه های دسته گل با سلفون پیچانده می شود و پس از اینکه  با استفاده از چسب تثبیت کننده ثابت شد، پس از اتمام بسته بندی بیرونی، مقدار کمی آب اضافه می شود و به خوبی در معرض آب قرار می گیرند. اما این روش یک عیب بزرگ دارد، فقط برای دسته گل هایی مناسب است که می توانند بایستند و نمی توانند صاف یا کج بخوابند، در غیر این صورت به طور اتفاقی آب خارج می شود و می چکد و کیفیت گل ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

گاهی اوقات از پنبه نگهدارنده آب گل را به اندازه مناسب برش می دهند و آن را خیس می کنند و در قسمت پایین دسته گل می پیچانند و در نهایت با سلفون opp  مخصوص گل دهانه کیسه را محکم می بندند. از تکه های پنبه نگهدارنده آب می توان برای بسته بندی دسته گل استفاده کرد و به خوبی به دسته گل می چسبد و نیازی به تنظیم موقعیت نیست. همچنین جای نگرانی در مورد نشت آب از دسته گل وجود ندارد و این روش می تواند به طور موثری تماس بین ساقه گل و باکتری را کاهش دهد و از پوسیدگی ریشه جلوگیری کند. .تنها عیب آن این است که کمی گران است.

علاوه بر تطبیق گل های تازه بریده، بخش بسیار مهم یک دسته گل زیبا،  مطابقت کاغذ یا سلفون بسته بندی با دسته گل است. خوشبختانه سلفون opp برای بسته بندی انواع گل مانند گل لاله دارای تنوع زیادی است که قابلیت محافظت از گل های تازه شاخه بریده و برجسته کردن سبک طراحی آن را دارد.

سلفون opp
سلفون opp

جمع بندی

زیبایی یک دسته گل نیاز به بسته بندی دارد تا آن را زیباتر کند بسته بندی نامناسب ممکن است دسته گل را خراب کند . سلفون opp برای بسته بندی انواع گل مانند گل لاله دارای انواع رنگ و طرح مختلف است که امکان هماهنگی با گل را فراهم می سازد.

شرکت چاپ مهر آموز دارای تجهیزات پیشرفته، ماشین آلات لمینیت، ماشین های چاپ، ماشین های برش با سرعت بالا است. شما می توانید در هر طرح و رنگی از سلفون که در گل فروشی نیاز دارید به اندازه دلخواه به این شرکت پیشنهاد دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در شماره در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا