چاپ سلفون در استان اصفهان

چاپ سلفون در استان اصفهان

۵/۵ - (۲ امتیاز)

در مطلب امروز به بررسی چاپ سلفون در استان اصفهان می پردازیم، با ما باشید…

استفاده از لمینت سلفون کاغذ و مقوا در صنعت چاپ و بسته بندی به ویژه محصولات غذایی و دارویی بسیار رایج است.چاپ سلفون در استان اصفهان بسته بندی محصولات را کاملا بهداشتی کرده و  همچنین جلوه ای زیبا و خاص به ظاهربسته بندی  می دهد. در این مقاله قصد داریم به چاپ سلفون در استان اصفهان پردازیم. اگر قصد چاپ سلفون برای محصول خود دارید با ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.  

چاپ طلایی bopet
چاپ طلایی bopet

چاپ انواع سلفون

سلفون یک محصول واحد نیست و مشتقات زیادی دارد. دامنه کاربرد این محصول به قدری گسترده است که استفاده از آن را نمی توان به یک شغل یا صنعت محدود کرد. سلفون های بسته بندی در انواع مختلف با روش های مختلف تولید می شوند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ابتدا باید به نیازهای خود و خواص انواع پلاستیک توجه کنید تا سلفون را بهتر بشناسید تا بتوانید بهترین سلفون برای چاپ را انتخاب کنید.

همین حالا چاپ سلفون opp یا bopet یا cpp خود را به ما بسپارید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

بهترین سلفون برای چاپ

هر کدام از سلفون ها کاربرد خاص خود را دارند و تنوع آنها بی دلیل نیست. بنابراین برای انتخاب بهترین سلفون برای چاپ باید ببینید که برای چه کالایی از چاپ سلفون در استان اصفهان استفاده می کنید.  زیرا:

سلفون در انواع شفاف یا براق، مات، متالیزه، صدفی، شنی و مخملی تولید و توزیع می شود. سلفون متالیزه برای بسته بندی محصولاتی مانند چیپس که در معرض نور مستقیم خورشید خراب می شوند استفاده می شود. آلومینیوم موجود در این نوع سلفون از پوسیدگی مواد غذایی داخل بسته در مواجهه با آفتاب جلوگیری می کند.

معمولاً در بسته بندی محصولاتی مانند ماکارونی از سلفون شفاف استفاده می شود، زیرا این نوع مواد حتی در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خراب نمی شوند.

همچنین برخی از غذاها باید در دمای سرد باشند و در یخچال نگهداری شوند تا خوراکی بمانند و به همین دلیل از سلفون صدفی برای آن محصولات استفاده می شود. بنابراین برای انتخاب بهترین چاپ سلفون در استان اصفهان باید ببینیم با چه هدفی قصد استفاده از سلفون را داریم و کدام روش چاپ برای آن به صرفه تر است.

انواع روش های چاپ سلفون

سلفون یک محصول مهم و پرکاربرد بوده که دارای انواع مختلفی است که هر نوع با توجه به جنس آن کاربرد خاص خود را دارد. اما همه این سلفون ها یک کاربرد مهم و رایج دارند و آن پوشش و بسته بندی برای انواع غذاها، محصولات کشاورزی و داروها و جلوگیری از خراب شدن آنها در مقابل رطوبت، نور و  آفتاب است.  لازم است بدانید که چاپ روی انواع سلفون بر اساس دستگاه های موجود متفاوت است که در ادامه به معرفی آنها پرداخته می شود.

چاپ سلفون opp
چاپ سلفون opp

چاپ فلکسو

یکی از روش ها چاپ سلفون در استان اصفهان چاپ فلسکو است. چاپ فلسکوگرافی معمولا برای لیبل ها و بسته بندی های انعطاف پذیر با حجم بالا استفاده می شود. چاپ فلسکو یکی از رایج ترین و مستقیم ترین چاپ هایی است که روی انواع سلفون انجام می شود. این چاپ به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزایای این چاپ این است که به دلیل انعطاف پذیری قابلیت چاپ بر روی طیف وسیعی از انواع سلفون و همچنین کاغذ، فویل و پلاستیک را دارد. برای انجام چاپ فلسکو از ماشین های چاپ دیجیتال مبتنی بر تونر یا جوهر افشان استفاده می شود. با انجام چاپ سلفون به وسیله این روش در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

چاپ دیجیتال جوهر افشان

چاپ دیجیتال جوهر افشان فرآیندی است که از فناوری جوهرافشان برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا بر روی سطوح سلفون استفاده می کند. این فناوری چاپ از یک فایل دیجیتالی حاوی تصویر یا متن مورد چاپ استفاده می‌کند که توسط چاپگری پردازش می‌شود که از نازل‌های جوهر افشان برای رسوب جوهر بر روی بستر پلاستیکی استفاده می‌کند.

چاپ uv  لیتو سلفون

لیتوگرافی UV، همچنین به عنوان چاپ افست UV شناخته می شود، یک روش چاپ دیجیتال است که از نور ماوراء بنفش برای خشک کردن یا خشک کردن جوهر، پوشش ها، چسب ها، آلومینیوم، فوم یا اکریلیک استفاده می کند. یکی از مزایای قابل توجه چاپ UV Litho توانایی تولید تصاویر باکیفیت با جزئیات دقیق است. جوهر UV مورد استفاده در این روش چاپ دارای رنگدانه بالایی است و رنگ های زنده ای تولید می کند که در برابر محو شدن مقاومت می کنند. یکی دیگر از مزایای چاپ UV Litho زمان خشک شدن سریع آن است. لامپ UV فورا جوهر را خشک می کند، به این معنی که بستر چاپ شده را می توان فوراکنترل و پردازش کرد.

چاپ گرد و استوانه ای

 چاپ گرد و استوانه ای ، چاپ با سیستم برش است. کیفیت این چاپ بالاتر از چاپ فلکسو است و قیمت آن نیز بالاتر است. این نوع چاپ معمولا زمانی استفاده می شود که می خواهید محصول را رول کنید. این نوع چاپ علاوه بر کیفیت بالا دارای انعطاف پذیری بوده و در نتیجه گزینه بسیار مناسبی برای چاپ روی انواع سلفون می باشد.

چاپ سلفون با پد

چاپ پد که به آن تامپوگرافی یا چاپ تامپو نیز گفته می شود، یک فرآیند چاپ افست (گراور) غیرمستقیم است که یک تصویر دو بعدی را از یک صفحه چاپی حکاکی شده با لیزر (که به عنوان کلیشه نیز شناخته می شود) به یک شی سه بعدی با استفاده از پد سیلیکونی چاپ می کند. چاپ پد به دلیل قابلیت چاپ روی سطوح منحنی یا نامنظم ترجیح داده می شود که با روش های دیگر چاپ امکان پذیر نیست. پد لاستیکی انعطاف پذیر می تواند با خطوط سطح پلاستیک مطابقت داشته باشد و اطمینان حاصل کند که چاپ یکنواخت و سازگار است.

چاپ و بسته بندی
چاپ و بسته بندی

چاپ لیزری سلفون

چاپ لیزری پلاستیک یا حکاکی پلاستیک، یک فرآیند چاپ بدون تماس است که طی آن اجزاء با کمک لیزر برچسب یا علامت گذاری می شوند. چاپ لیزری چاپ هایی با کیفیت بالا ارائه می دهد. این نوع چاپ سلفون در استان اصفهان بدون تماس است، به این معنی که هیچ تماس فیزیکی با مواد پلاستیکی وجود ندارد و خطر آسیب به مواد را کاهش می دهد.

جمع بندی

در این مقاله به طور مختصر به چاپ سلفون در استان اصفهان پرداخته شد. همانطور که بیان شد با توجه به اینکه سلفون دارای انواع و اقسام مختلفی است لذا فرآیند چاپ سلفون نیز پیچیده و دارای تنوع زیادی است که البته در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار اهمیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهترین روش چاپ سلفون در استان اصفهان با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا