تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه شما

تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه شما

۵/۵ - (۲ امتیاز)

تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه شما به پاکت های چاپی سفارشی معروف اند. پاکت های سفارشی پاکت هایی هستند که از نامه ها، جزوه ها، بروشورها ساخته شده اند. ابعاد و طراحی کلی آنها کاملا با یک پاکت نامه معمولی متفاوت است. یک پاکت چاپی سفارشی واقعی در اندازه­ای عرضه می شود که کاملا مناسب محتویات آن باشد. همچنین از موادی ساخته  می شود که شما به طور خاص برای هدف مورد نظر خود انتخاب می کنید. شما می توانید از میان طیف گسترده ای از برش ها، رنگ ها، شکل ها و طرح هایی که منحصر به کسب و کار و برند شما هستند، پاکت مورد نظر خود را سفارش دهید. هدف از این مقاله معرفی تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه شما است. برای این منظور همراه ما باشید.

همین حالا سفارش دهید یا قیمت بگیرید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

چاپ پاکت پستی سفارشی چیست؟

پاکت سفارشی به پاکتی گفته می شود که فرد یا شرکت لوگو یا شعار شرکت را در جلوی آن چاپ می کنند و از بقیه نامه های پستی متمایز هستند. زیرا این گونه پاکت ها حرفه ای تر و خوش دست تر به نظر می رسند. یک شرکت چاپ با تجربه می تواند با شما همکاری کند تا طرح چاپی شرکت شما را بر روی پاکت نامه های تجاری شرکت یا سازمان شما ایجاد کند. این فقط به معنای اضافه کردن یک لوگو یا یک شعار نیست. همچنین می تواند به معنای تغییرات شدید در رنگ یا اندازه پاکت نامه باشد. اگر درگیر بازاریابی مستقیم هستید، پاکت های سفارشی می توانند استراتژی مورد نیاز برای متمایز کردن شرکت شما باشند. این پاکت ها دارای مزایای قابل توجهی هستند  و می توانند بازدهی شرکت شما را به  کلی تغییر دهند.

تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه شما
تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه شما

چشم نوازی بسته های پستی سفارشی

همانطور که بیان شد یکی از روش های بازاریابی مستقیم، که شما را متمایز از رقبا می کند، بازاریابی از طریق بسته های پستی است. این به معنای جذب مشتریان جدید با طراحی های چشم نواز است. با طرح های سفارشی پاکت، می توان پاکت های مختص خود را برجسته کنید. اگر فروش اینترنتی دارید این نوع بازاریابی اولین مواردی هستند که مشتریان بالقوه شما هنگام ارسال نامه آن را مشاهده خواهند کرد.

مهم نیست که محتوای نامه چقدر چشمگیر است، اگر آنها در پاکت های معمولی ارسال شوند، به راحتی مشتریان می توانند آن را رها کرد. با تغییر رنگ پاکت نامه های ارسال، می توانید بلافاصله آنها را از پست های سنتی متمایز کرد. این نه تنها آنها را چشم نواز می کند، بلکه باعث می شود احساس منحصر به فردتری داشته باشند. این به نوبه خود می تواند منحصر به فرد شدن را افزایش دهد، زیرا گیرندگان نامه می خواهند بیشتر در مورد اینکه چه کسی این پاکت خاص را ارسال کرده است، بدانند.

 

پاکت پستی سفارشی با هدف تبلیغات

با بازاریابی پستی مستقیم ، محتوای نامه های شما بسیار جذاب خواهد شد. استفاده از روش چاپ پاکت سفارشی می تواند یک لایه اضافی به برنامه بازاریابی اضافه کند. می توان شعار یا لوگو را مستقیما روی خود پاکت نامه ها نوشت. با بازاریابی هوشمندانه، می‌توان مفهوم باز کردن پاکت را با نوشته‌های در داخل بسته ترکیب کنید. این یک شکل تعاملی از بازاریابی ایجاد می کند، زیرا گیرنده را وادار می کند، به طور فعال پاکت را باز کند.

تعامل یک تاکتیک بازاریابی اثبات شده برای تشویق آگاهی از برند در فضای کسب و کار امروزی است. در نهایت، چاپ پاکت نامه سفارشی راهی عالی برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات است. این می تواند راهی هوشمندانه برای به جا گذاشتن تاثیر ماندگار بر مشتریان بالقوه باشد. اما این تنها در صورتی است که از فرصت های ارائه شده توسط چاپ پاکت نامه سفارشی استفاده کنید. مطمئن شوید که در نظر گرفته اید که چه طرحی برای شرکت خاص شما و مشتریان شما بهتر عمل می کند.

چاپ پاکت نامه می تواند یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه باشد

در تفکر عمومی چاپ پاکت سفارشی گران است، اما بسیار مقرون به صرفه است. در واقع، یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی موجود است. اگر قصد دارید نامه‌های زیادی را پست کنید، چاپ پاکت سفارشی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه با چاپ عمده کمک کند. شما فقط باید یک طرح یا ایده واحد برای پاکت نامه های خود ایجاد کنید، و سپس می توانید آن را تکرار کنید. این امر آن را به یک استراتژی خاص برای مشاغل کوچک تبدیل می کند.

پاکت پستی حبابدار
پاکت پستی حبابدار

تولید پاکت پستی سفارشی برابر است با ساختن هویت برند

تولید پاکت پستی با چاپ دلخواه می توانند راهی عالی برای ساختن هویت برند باشند. همانطور که در بالا اشاره شد، با ایجاد یک طرح پاکت سفارشی، می توان نام تجاری  را قابل تشخیص تر و به یاد ماندنی تر کرد. اما نکته مهم در مورد طرح های سفارشی، توانایی جفت کردن این رویکرد با برند است. می توان طرح ها را با طرح رنگی تعیین شده شرکت  مطابقت داد. یا می توان نسخه قابل توجهی را چاپ کرد که نشان دهنده معنای برند برای مشتریان باشد. با ترکیب هویت برند  با پاکت نامه ها، می توان شروع به جذب مستقیم برای مشتریان کرد.

 

هزینه چاپ یک پاکت پستی سفارشی

تولید پاکت پستی را می توان با فرآیندهای خاص سفارشی کرد.

به طور خلاصه، قیمت چاپ پاکت سفارشی مربوط به اندازه پاکت، نوع کاغذ، ضخامت کاغذ و سایر مشخصات است. قیمت چاپ پاکت نامه سفارشی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • اندازه چاپ پاکت

یکی از فاکتورهای قیمت چاپ پاکت، سایز چاپ پاکت است. هرچه سایز بزرگتر باشد، قیمت به میزان مناسبی افزایش می یابد.

  • نوع کاغذ چاپ پاکت

یکی از عوامل در قیمت چاپ پاکت، نوع کاغذ چاپ پاکت نامه می باشد. کاغذ با کیفیت متفاوت، دارای قیمت متفاوتی است.

  • ضخامت کاغذ چاپ پاکت

یکی از عوامل موثر در قیمت چاپ پاکت، ضخامت کاغذ چاپ پاکت است. هرچه کاغذ ضخیم تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

  • تعداد چاپ پاکت پستی

یکی از عوامل قیمت چاپ پاکت، تعداد چاپ پاکت نامه است. هرچه پاکت های بیشتری چاپ کنید، قیمت واحد کمتر می شود.

قیمت پاکت پستی
قیمت پاکت پستی

جمع بندی

به یاد داشته باشید: هر کسی می تواند پاکتی را ارسال کند که نام و آدرس خود را روی آن نوشته شده باشد. اما هنگامی که یک پاکت چاپی سفارشی را به صورت آنلاین انتخاب می کنید، اقداماتی را انجام می دهید تا خود را از دیگران متمایز کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

پیمایش به بالا