بسته بندی قطعات بی ام و

بسته بندی قطعات بی ام و

۵/۵ - (۳ امتیاز)

برای محافظت از قطعات خودرو فروشندگان اقدام به بسته بندی حرفه ای هر یک از این قطعات می کنند. در بسته بندی قطعات بی ام و ‌ و سایر برندهای خودرویی  از تجهیزاتی از قبیل سلفون OPP ، لایه های فوم، مقوای موج دار استفاده می شود.  این روش بسته بندی گامی مهم در جلوگیری از آسیب در طول حمل و نقل و همچنین برای محافظت از کسانی است که محموله را حمل می کنند، محسوب می شود. در این مقاله به بسته بندی قطعات بی ام و سایر برندهای خودرو پرداخته می شود. اگر قصد تهیه سلفون بسته بندی قطعات خودرو را دارید با ما تماس بگیرید  و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

بسته بندی قطعات بی ام و
بسته بندی قطعات بی ام و

اهمیت بسته بندی قطعات خودرو

قطعات مختلف خودرو را عموما به دلیل حفظ برند و تبلیغات و محافظت در برابر ضربه بسته بندی می کنند. با هدف حفظ برند عموما تلاش می شود کل قطعات مورد نیاز در هر خودرو  با استفاده از  چاپ سلفون opp  بسته بندی شود.

با توجه به اینکه لبه های تیز و نوک تیز روی قطعات خودرو می تواند به بسته بندی اقلام و سایر بسته های مجاور و همچنین به کسانی که این قطعات را حمل می کنند، آسیب برساند. به همین دلیل، مهم‌ترین کاری که  هنگام بسته‌ بندی قطعات انجام می دهند این است که آنها را به صورت حرفه ای بسته بندی کنند.

  • لبه‌های نوک تیز را با مقوای موجدار، لایه‌های فوم یا بسته‌بندی حباب‌دار می پوشانند و همه بسته‌ها را محکم در جای خود می چسبانند.
  • قطعات بزرگ مانند ضربه گیرها، قالب گیری و میله های تابدار را با فیلم OPP یا کیسه های پلاستیکی محکم می پیچند.
  • در صورت امکان، قطعات را داخل یک جعبه با لایه های فراوان می پوشانند.  

 

جنس بسته بندی قطعات خودرو

یکی از عواملی که در حمل و نقل محصولات خودرویی اهمیت دارد سلامت کالا است. به همین دلیل اغلب صاحبان برندهای قطعات خودرو تمام تلاش خود را برای به سلامت رسیدن این تجهیزات به مشتری را انجام می دهند یکی از این عملیات بسته بندی مناسب قطعات خودرو است. اگر در بسته بندی قطعات خودرو دقت نشود ممکن است  محصول تولیدی دچار شکستگی و دچار خط و خش شود و همین موضوع اعتبار شرکت را زیر سوال می برد.

حفظ سلامت قطعات خودرو نیازمند بسته بندی مرغوب و با کیفیت است. امروزه برای این منظور از فرآورده های پلی اتیلن استفاده می شود. استفاده از این فرآورده ها از قبیل سلفون Opp علاوه بر قیمت مناسب دارای قابلیت های زیادی است و می توانند محصولات را بدون هیچ آسیبی به دست مصرف کننده برسانند. شرکت چاپ مهرآموز به عنوان تامین کننده انواع فیلم بسته بندی قادر است این محصول را به صورت پاکت، رول و کیسه در انواع شفاف، متالایز و صدفی در اختیار مشتریان ازجمند قرار دهد.

بسته بندی قطعات بی ام و

طراحی و چاپ بسته بندی قطعات خودرو

با توجه به اینکه ممکن است شرکتها، محصولات مشابه ای را تولید کنند. برای رقابت و نشان دادن تفاوت تولیدات برند خود از ویژگی های محصول خود استفاده می کنند. در این محصلات علاوه بر کیفیت محصول بسته بندی آن نیز دارای اهمیت است و اعتبار را به مشتری القا می کند. بنابراین اجرای طراحی گرافیکی جذاب و چاپ مخصوص بر روی انواع فیلم opp بسته بندی قطعات خودرو ضرورت می یابد. زیرا کیفیت محصول به همراه بسته بندی منحصر به فرد می تواند به شناخت بیشتر مشتری منجر شود. البته برندها خاص مانند بی ام و برای یونیک بودن محصول تلاش زیادی می کنند و انواع چاپ سلفون  برای نشان دادن هویت کالا انجام می دهند.

 

بهترین بسته بندی برای قطعات خودرو

در برخی از قطعات خودرو و مکانیکی که حمل می شود، کالاهای خطرناک و مواد خطرناک در نظر گرفته می شوند. اینها شامل کیسه های هوا، آئروسل ها (مانند رنگ و روان کننده ها)، باتری ها، موتورها، بلوک های موتور با سوخت خطرناک، مخازن سوخت استفاده شده، رنگ های قابل اشتعال، و رنگ های لمسی هستند. بسته بندی می تواند به بهترین شکل از این قطعات محافظت کند. قطعات بی ام و و سایر برندهای خودرویی را برای حفظ برند می توان با استفاده از سلفون opp  محافظت کرد. همچنین به منظور یونیک بودن محصول از خدمات چاپ بر روی سلفون انجام می شود. علاوه بر اینها می توان از نایلون حبابدار و ضربه گیراستفاده کرد. همچنین گاهی اوقات نیز از ضربه گیر چند لایه  برای محافظت از این قطعات استفاده می شود.

 

نکات بسته بندی قطعات بی ام و  و سایر قطعات خودروها

از این نکات برای محافظت از قطعات خودرو در بسته بندی استفاده می شود.

  • تمام لبه‌ها، گوشه‌ها و سوراخ‌های تیز از جمله ورق فلزی و فلزی خالی پوشانده شود.
  • نواحی ماشینکاری دقیق قطعات مانند رزوه ها و اتصالات را بپوشانند.
  • سعی شود از سلفون opp چاپ شده استفاده شود. زیرا امکان تقلب را کاهش می دهد.
  • برای محافظت از قطعاتی که ممکن است دچار فرورفتگی یا خراشیده شوند، از نایلون حباب دار چندلایه استفاده شود.
  • به جای برچسب های سیمی، از برچسب های اتصال FedEx، برچسب های تایر/جعبه، یا کیسه های پلاستیکی قبض هوا استفاده شود.  
بسته بندی قطعات بی ام و
بسته بندی قطعات بی ام و

نمونه ای از نحوه بسته بندی قطعات خودرویی

در ادامه نمونه هایی از نحوه بسته بندی قطعات خودرو بیان می شود:

  • برای بسته بندی تایربرچسب لاستیک/جعبه را مستقیما روی آج لاستیک قرار می دهند. برای بسته بندی چرخ ها یا رینگ ها با لاستیک های متصل به جعبه کف جعبه را با بسته بندی ۳ اینچی حباب دار می پوشانند و لاستیک را داخل جعبه قرار می دهند.
  • برای ارسال کاپوت ماشین لبه‌های نوک تیز را با مقوای موجدار، لایه‌های فوم یا نایلون حباب‌دار می پوشانند و همه بسته‌ها را محکم در جای خود می چسبانند.
  • برای بسته بندی دقیق قطعات خودرو بخصوص برای محافظت از پیچ ها و لوازم حساس می توان از سلفون opp کمک گرفت. در بسته بندی به وسیله فیلم از انواع سلفون از قبیل پاکت زیپ دار، پشت متالایز، پشت صدفی، شفاف استفاده می شود.
  • اگر سپر مستعد خراش یا فرورفتگی است، آن را در کیسه های پلاستیکی سنگین با لایه های محافظ فراوان بسته بندی می کنند. سپس تمام بسته بندی را در جای خود محکم چسبانده تا مطمئن شوند که از لایه ها کافی برای پوشش کامل گوشه های تیز یا نوک تیز استفاده می شود.
  • قبل از ارسال گیربکس، تمام مایعات را از آن تخلیه می کنند. آن را در یک کیسه پلاستیکی سنگین با لایه های جاذب بسته بندی کرده تا مایعات باقی مانده را جذب کند.

 

جمع بندی

قطعات خودرو شامل طیف وسیعی از انواع قطعات ریز و درشت است که نیاز به بسته بندی مناسب دارند. استفاده از نایلون و سلفون opp یکی از پرکاربردترین نوع بسته بندی قطعات شناخته می شوند. اغلب شرکت های برند در تولید قطعات خودرویی از سلفون که ویژگی و اطلاعات محصول که بر روی آن چاپ شده است استفاده می کنند. اگر قصد تهیه سلفون بسته بندی قطعات خودرو را دارید با ما تماس بگیرید. تلاش ما این است که بهترین و با کیفیت ترین انواع فیلم را در اختیار شما قرار دهیم.   

 

پیمایش به بالا