ضخامت فیلم opp و bopet در بسته بندی

Rate this post
امروزه بیشتر مواد غذایی که در بازار عرضه می‌شوند دارای لفاف بسته‌بندی هستند. ضخامت فیلم opp و bopet در بسیاری از محصولات غذایی که به بازار عرضه می‌شوند متنوع است. انتخاب ضخامت مناسب تأثیر بسیار زیادی بر شمایل بسته‌بندی دارد. بسته‌بندی در حقیقت باید محصول را شرح دهد و با ظاهر خود خریدار را نسبت به قابل محصول قابل اعتماد کند. همانطور که می‌دانید فیلم opp و bopet در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. اینکه بدانیم محصول را در چه فیلمی و با چه ضخامتی بسته‌بندی کنیم تا صرفه اقتصادی بیشتر و فروش بیشتری داشته باشد دارای اهمیت است. امروز قرار است در این مقاله ضخامت فیلم opp و bopet در بسته بندی  را تشریح کنیم. اگر قصد بسته‌بندی محصولات با opp و bopet دارید ما این نیاز شما را از طراحی تا چاپ بسته‌بندی برطرف می‌کنیم. کافی است با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

بسته‌بندی opp و bopet بر حسب نیاز صنایع مختلف

اگر محصولات را به بخش‌های مختلف تقسیم کنیم می‌بینیم که opp و bopet قابل استفاده در صنایع مختلف می‌باشند. این محصولات در صنایع غذایی، صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی و صنعت پست و حمل و نقل، صنعت خودرو بیشترین استفاده را دارند. اما آیا این نایلون‌های پلاستیکی برای هر محصولی به یک شکل به کار ‌می‌روند؟ ما از چه محصولی از چه نوع فیلم و با چه ضخامت فیلم opp و bopet باید استفاده کنیم. قبل از اینکه به بررسی این کاربرد‌های پرداخته شود بیایید با انواع opp و bopet آشنا شوید.

بیشترین استفاده از opp و bopet در چاپ و بسته‌بندی مواد غذایی است. از این محصول برای بسته‌بندی شیرینی، نوشیدنی‌ها، نان، نان شیرینی و اسنک‌ها، انواع گوشت و محصولات پروتئینی، انواع میوه و سبزیجات، ادویه و سس‌ها، غذا‌های آماده و بسته‌بندی غلات و حبوبات، میوه‌های خشک و غذا‌های منجمد و نیمه منجمد بسیار استفاده می‌شوند. حتی اگر محصولات غذایی را در شیشه و یا قوطی و کارتن نگهداری کنند از سلفون opp و bopet برای معرفی برند و تهیه برچست قابل استفاده است.

 

معرفی فیلم opp و انواع آن

فیلم OPP سلفونی است که هم به صورت ماشینی و هم به صورت دستی استفاده می‌شود. این فیلم که به صورت شفاف، مات و صدفی قابل دسترسی است. وضوح عالی، قابلیت تغییر در ابعاد و ضخامت، مانع خوب در برابر بخار آب، اعمال عملکرد خوب و بهینه در چاپ با سرعت بالا، انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های مهم این سلفون شمرده می‌شود. این محصول که با تغییرات محیطی چروک نمی‌شود یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین فیلم‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است.
فیلم محافظ OPP یک فیلم پلاستیکی ساخته شده از OPP به عنوان ماده پایه است، این فیلم به راحتی سوراخ می‌شود، برش داده می‌شود و لمینیت می‌شود، چسبانده می‌شود و براحتی با فشار دست باز می‌شود. این ویژگی‌ها را در کمتر بسته‌بندی مشاهده می‌کنید. علاوه بر بسته‌بندی هر محصول از این نوع فیلم در بسته‌بندی پالت برای حمل بار با لیفتراک و انواع وسایل حمل و نقل استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها این محصول قابلیت چاپ بسیار عالی دارد و می‌توانید براحتی ویژگی‌ها و توضیحات و انواع استاندارد‌های محصول را در نظر بگیرید. اگر قصد خرید این نوع فیلم را دارید با ما در ارتباط باشید.

معرفی فیلم bopet و انواع آن

فیلم bopet یک فیلم از جنس پلی استر است که در ابعاد مناسب و به صورت شفاف، مات و متالایز در دسترس می باشد. ضخامت فیلم bopet‌ در انواع مختلف موجود است و با توجه به نیاز هر فرد در کسب و کار خریداری می شود. این محصول در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع غذایی از مواد غذایی در برابر اکسیداسیون محافظت می کند و به ماندگاری بیشتر محصولات می انجامد. شاید بیشترین کاربرد این فیلم را بتوان به عنوان درپوش بر روی محصولات لبنی اشاره کرد. همچنین از این محصول می توان برای بسته بندی غذاهای آماده یا منجمد استفاده کرد. سلفون bopet دارای مقاومت عالی در برابر حرارت، است. گر قصد خرید لفاف بسته بندی را دارید می توانید از شرکت لفاف مهرآموز آن را با تنوع در ضخامت فیلم opp و bopet با قیمت مناسب خریداری کنید.

کاربرد فیلم opp و bopet با ضخامت کم

ضخامت فیلم opp و bopet در بسته بندی متنوع است. انواع فیلم با ضخامت کم دارای بیشترین کاربرد است. به طور کلی برای محصولاتی که دارای وزن کم هستند از فیلم با ضخامت کم استفاده می شود. برای مثال برای بسته بندی مواد غذایی، یا لیمیت کردن و یا در استفاده های تزئینی از سلفون این محصول در ضخامت کم استفاده می شوند. اگر قصد خرید این فیلم ها را در ضخامت های متنوع دارید با ما تماس بگیرید. ما انواع و اقسام فیلم در صخامت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهیم.

کاربرد فیلم opp‌و bopet با ضخامت بالا

فیلم opp و bopet  در ضخامت های بالا برای محصولات با وزن بیشتر استفاده می شود. یعنی اگر محصولی دارای وزن زیاد باشد برای بسته بندی از سلفون های با ضخامت بالا  استفاده کرد. شرکت لفاف مهرآموز انواع و اقسام سلفون در ابعاد و ضخامت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد در ادامه انواع صخامت هر یک از سلفون های موجود در مجموعه مهرآموز ارائه می شود.

 فیلم opp در شرکت لفاف مهرآموز

  1. Bopp 15 میکرون
  2. ۲۰ میکرون
  3. ۲۵ میکرون
  4. ۳۰ میکرون
  5. ۴۰ میکرون

ضخامت فیلم bopet ‌در شرکت لفاف مهرآموز

  1. Bopet 10 میکرون
  2. ۱۲ میکرون
  3. ۱۸ میکرون
  4. ۲۳ میکرون
  5. ۳۶ میکرون
  6. ۱۰۰ میکرون
پیمایش به بالا