برای کاهش سریع چربی خون چه بخوریم؟

برای کاهش سریع چربی خون چه بخوریم؟

۵/۵ - (۲ امتیاز)

اگر سالمندتان ، داروهای چربی مصرف می کند و دچار فراموشی شده است یا از وضعیت چربی او خبر ندارید؛ می توانید با خواندن این مقاله به راهکارهای کنترل چربی خون  دست پیدا کنید تا از عوارض آن در دراز مدت مثل حمله قلبی و مغزی جلوگیری کنید. در صورتی که نیاز به یک همراه مطمئن و آموزش دیده برای مراقبت و نگهداری از سالمند خود دارید می توانید با بهترین موسسه خدمات پرستاری تهران تماس گرفته و برای استخدام پرستاری در منزل خود اقدام کنید.  در ادامه به پاسخ اینکه برای کاهش سریع چربی خون چه بخوریم ؟ دست خواهید یافت.

کاهش سریع چربی خون
کاهش سریع چربی خون

آب کرفس ، آب انار … نام آشنا برای کاهش چربی خون !

نام هایی مثل : آب کرفس ، آب زرشک ، آب انار و گل خشک شده فندق را با یک جستجو در اینترنت می یابید اما اینکه آنها به خوبی موثر هستند یا سرعت اثرگذاری آن چقدر است را نمیتوان پاسخ واضحی برای آن یافت.

افزایش توان جسمانی ، عامل اصلی کاهش چربی خون

آنچه که مسلم است دویدن به مدت نیم ساعت ، موثرترین روش برای زدودن چربی از رگ های خونی است اما آیا سالمندان ، قادر به انجام روزانه این مدت از ورزش محرک قلب هستند و قلبشان می تواند این فشار را تحمل کند! 

اهمیت داشتن برنامه برای کاهش قطعی چربی خون

فولاد آبدیده ، نیز با فشار سنگین و یکباره می شکند، چه برسد به سالمندی که تاکنون ورزشی انجام نداده باشد. برنامه ریزی دقیق درباره ورزش و تغذیه میتواند توان سالمند را به مقدار زیاد برای پاکسازی چربی از رگ هایش افزایش دهد.

تغذیه زیر را در برنامه غذایی سالمند قرار دهید.

خوردن مواد غذایی زیر به سالمندانی که قرص چربی مصرف می کنند یا جوانانی که چربی خون بالا دارند ؛ توصیه می شود:

آب زرشک را برای کاهش چربی خون خود بنوشید.

خوردن آب زرشک به صورت ناشتا و قبل از صبحانه می تواند میزان چربی خون را به مقدار قابل توجهی کاهش داده و موجب پاکسازی کبد شده و از تولید بیش از حد کلسترول بد جلوگیری کند.

خوردن انار یا آب انار را فراموش نکنید.

با اینکه فصل خاصی برای بودن انار در سبد خرید خانوار ها وجود دارد اما خوردن روزانه این میوه یا آب آن در فصل پاییز و زمستان به دلیل داشتن موادی به نام فلاونوئیدها از رکود چربی و آلاینده ها در خون افراد جلوگیری می کند.

رابطه آب کرفس و کاهش چربی خون

 . خوردن آب گیاه کرفس نمی تواند به صورت مستقیم چربی خون را حذف کند. بلکه مصرف آن ، اینگونه به بدن شما القا می کند که کمبود انرژی دارد لذا بدن باید منابع چربی موجود در بدن را بسوزاند. در نتیجه بدن ، شروع به پاکسازی چربی از جای جای خود می کند.

 

پیمایش به بالا