عرضه محصولات به صورت سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات بعد از همه گیری کرونا افزایش چشم گیری داشته است.

سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات

Rate this post

در سال های اخیر تغییرات زیادی در بخش بسته بندی میوه و سبزیجات رخ داده است  و تقاضا برای بسته بندی این محصولات در حال افزایش است. شاید در گذشته این محصولات در مناطق مرفه نشین دیده می شد اما امروزه در اکثر مناطق مختلف کشور دیده می شود. حتی عرضه محصولات به صورت سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات بعد از همه گیری کرونا افزایش چشم گیری داشته است.

 اگر قصد بسته بندی میوه و سبزیجات به صورت سلفون و نایلون را دارید می توانید به ما بسپارید. چاپ مهر آموز  راه حل هایی دارد که می تواند با نیازهای مشتری شما سازگار شود، از انواع مختلف سلفون برای بسته بندی  سالادهای آماده، فیلم برای کیسه های بسته بندی میوه های منجمد برای اسموتی ها، تا ثبت برند و آرم روی میوه  را به شما پیشنهاد و اجرا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

همین حالا  از ما قیمت بگیرید و سفارش بگذارید.

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

انواع سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات

کشاورزی یک فعالیت بسیار ویژه است که به شدت به فرآیندهای طبیعی وابسته است. در این راستا مدیریت هر مزرعه باید منحصر به فرد باشد. تصمیم هر کشاورز و اقدامات هر مزرعه می تواند منجر به نتایج غیرمنتظره شود. همین امر در مورد مدیریت بسته بندی محصولات نیز صادق است.

سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات دارای انواع مختلف است. در ادامه سعی می کنیم بهترین جنس بسته بندی میوه وسبزیجات و ویژگی های آنها را بیان کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

سلفون opp  برای بسته بندی میوه و سبزیجات

سلفون opp از دو لایه با خواص مکانیکی خوب است که جنس پروپیلن در سه نوع، شفاف، مات و صدفی می باشد. این محصول براقیت و شفافیت را برای بسته بندی چاپ شده به ارمغان می آورد. از ویژگی های این محصول می توان به بی بو بودن و عدم جذب رطوبت، ضد آب، چسبندگی و آب بندی بالا است.

این محصول بیشترین کاربرد برای بسته بندی مواد غذایی را دارد. البته در صنایع مختلف برای بسته بندی انواع منسوجات نیز کاربرد دارد. ما بهترین سلفون بopp را با قیمت مناسب عرضه می کنیم. شما می توانید این محصول را با کیفیت بالا و شفافیت بالا از ما خریداری کنید. برای این منظور فقط کافی است که با ما تماس حاصل فرمایید.

لیبل میوه و سبزیجات

در سال های اخیر رده بندی میوه و لیبل زدن بر سر آن یک کار رایج شده است به طوری که در اغلب مناطق این کار را به صورت دستی و مکانیزه انجام می دهند. در مکان های پیشرفته علاوه بر اینکه برند میوه را مشخص می کنند میزان استاندارد و سلامت میوه را نیز مشخص می کنند.

کمتر شخصی است که تا بحال سلفون متالایز لیبل شده بر روی میوه را ندیده باشد. این لیبل ها از جنس سلفون opp می توانند باشند که بر روی میوه و سبزیجات چسبانده می شوند. همانطور که همه ما تجربه کرده ایم اغلب ضد آب هستند و چاپ های روی آن و لوگوی ثبت شده به هیچ وجه پاک نمی شود. این عملیات برای محصولاتی که گرید بندی شده و در سردخانه نگهداری می شوند یک کار رایج است.  

سلفون cpp بر روی میوه و سبزیجات

سلفون های خیلی نازک پیچانده شده بر روی کلم بروکلی یکی از نمونه های cpp رایج به دور این محصول است. اغلب محصولات وارداتی و میوه های لوکس با استفاده از این سلفون پوشانده شده است. این پوشش علاوه بر سلامت به ارزش افزوده این محصولات اضافه می کند. اگر قصد خرید سلفون cpp برای بسته بندی میوه و سبزیجات را دارید با ما تماس بگیرید.

پاکت بسته بندی میوه و سبزیجات

مطمئنا سلفون میوه و سبزیجات به پیچانده شدن میوه ها و لیبل زدن بر روی آنها ختم نمی شود . شما می توانید انواع پاکت بسته بندی برای میوه و سبزیجات را  از جنس سلفون درخواست دهید و حتی با طرح و برند خود بر روی آنها عملیات چاپ انجام دهید.

امروزه از پاکت بسته بندی نه تنها برای میوه و سبزیجات خشک استفاده می شود بلکه برای انواع میوه و سبزیجات اسلایس شده که امروزه بسیار رایج شده است نیز قابل کاربرد است.  

 

چاپ بسته بندی میوه و سبزیجات

با طراحی های خاص و منحصر به فردی که ما برای بسته بندی میوه و سبزیجات ارئه می کنیم محصولات شما برحسته خواهند شد. ما با ارائه بهترین سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات ماندگاری محصولات شما را افزایش می دهیم. شما می توانید انواع سلفون opp و cpp  را برای بسته بندی میوه های یخ زده، برای اسموتی ها برا میوهای خشک و برای میوه و سبزیجات تازه از ما تهیه کنید و برند خود را بولد کنید. برای ثبت سفارش چاپ و بسته بندی میوه و سبزیجات با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات

همانند بسته بندی محصولات غذایی سلفون بسته بندی میوه و سبزیجات با توجه به نوع سلفون، ابعاد، ضخامت و برند دارای قیمت های مختلف است. برای خرید سلفون بسته بندی ارزان می توانید به ما مراجعه کنید. ما می دانیم که هزینه های جاری محصولات کشاورزی بسیار بالااست. لذا به شما درباره انتخاب بهترین سلفون  راهنمایی می کنیم تا محصول خود را به بهترین قیمت و کیفیت به بازار عرضه کنید.

جمع بندی

برخی از کشاورزان و یا فروشندگان میوه و سبزیجات به بسته بندی محصولات اهمیت نمی دهد. با این حال، با این حال، انتخاب بسته بندی مناسب برای محصولات می تواند نقطه عطفی برای حفظ عملکرد و حفظ کیفیت محصول باشد. مهمتر از همه، بسته بندی محصول تعیین کننده موفقیت یک کشاورز در بازار است . روند فعلی بسته بندی میوه و سبزیجات به  نفع شخصیرسیده است. ما به کشاورزان و فروشندگان میوه و سبزیجات توصیه می کنیم که از یک شرکت بسته بندی عالی در رابطه با سلفون بسته بندی سبزیجات و میوه استفاده کنند. شما می توانید از چاپ مهرآموز به صورت رایگان مشاوره بگیرید. همین الان با ما تماس بگیرید.

شرکت چاپ مهر آموز
شرکت چاپ مهر آموز
پیمایش به بالا