بسته بندی سیگار با انواع فیلم opp ، cpp

۵/۵ - (۱ امتیاز)

 

پاکت سیگار همیشه با سلفون پیچیده شده است. این فیلم بسته بندی یک ورق نازک و شفاف است که از سلولز بازسازی شده ساخته شده است. نفوذپذیری کم آن در برابر هوا، روغن، گریس، باکتری و آب آن را برای بسته بندی مواد غذایی مفید می کند. بسته سیگار بسته بندی شده در سلفون می تواند به طور موثری از گرد و غبار، رطوبت و آب جلوگیری کند و از از بین رفتن طعم و مزه جلوگیری کند. اگر قصد بسته بندی سیگار با انواع فیلم opp و cpp و bopp را دارید با مشاوران فروش ما در تماس باشید. ما بهترین انواع فیلم را برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم.

همین حالا  از ما قیمت بگیرید و سفارش بگذارید.

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

بسته بندی سیگار

برای پاکت سیگار عموما از سلفون بسته بندی استفاده می کنند. اگر بخواهیم بسته بندی سیگار را باز کنیم می بینیم که داخل آن از متالایز بوده که با کارتن و یا فیلم های مختلف لمینیت شده است. بر روی بسته بندی چاپ روی opp یا انواع فیلم انجام می شود و در نهایت یک سلفون نازک از جنس ccp روی بسته را پوشانده است.  در ادامه برای آشنایی فیلم هایی که معرفی شده است را بیشتر معرفی می کنیم.

انواع سلفون مورد استفاده در بسته بندی سیگار

همانطور که بیان شد از فیلم های opp و ccp برای بسته بندی سیگار استفاده می شود.

سلفون OPP  

سلفون بسته بندی OPP مخفف orient polypropylene می باشد. این محصول یک ورق نازک پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن با مقاومت و استحکام بالا است. پلی پروپیلن بیشتر به دلیل استحکام، هزینه کم تولید، ماندگاری طولانی و ماهیت انعطاف پذیر مورد توجه قرار گرفته است. از این محصول بیشترین کاربرد را در صنعت چاپ و بسته بندی دارد از این محصول می توان در بسته بندی انواع مواد غذایی و انواع منسوجات، بسته بندی سیگار نوشت ابزار، لوازم آرایشی و بهداشتی، تزئین محصولات مختلف، ساخت انواع ظروف بسته بندی، برای کاور لباس، کاور برگه های تبلیغاتی، بسته بندی های ضد جعل، کادو کردن هدیه و گل استفاده کرد. فیلم opp‌ دارای انواع مات، متالایز و شفاف است. برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید مقاله سلفون opp‌جهت بسته بندی محصولات صنعتی و غذایی را بخوانید.

 

فیلم ccp

فیلم بسته بندی CPP مخفف cast Polypropylene است که دارای رنگ شفاف است. بر روی فیلم cpp می توان سوراخ های میکرو  را اعمال کرد که بسته بندی محصولات را به صورت گرم ممکن می کند.همچنین برای لمینیت فیلم ها و تولید مواد بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می شود. سلفون cpp در صنایع مختلف از قبیل بسته بندی لوازم خانگی، ابزارآلات صنعتی، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی سیگار،  بسته بندی دارویی به خصوص تجهیزات تزریق، پی وی سی در آلبوم عکس، پوشه و اسناد، جای کارت ویزیت، بسته بندی گل همچنین در مواردی از قبیل نساجی، لوازم التحریر، بسته بندی سی دی استفاده می شود. فیلم cpp‌دارای انواع شفاف و متالایز است. برای کسب اطلاع بیشتر با این محصول می توانید مقاله  فیلم cpp را بخوانید.

 

 

لمینیت فیلم در بسته بندی سیگار

چسباندن چند لایه از فیلم به هم و یا فیلم به کاغذ و کارتن و از این قبیل را لمینیت می گویند. لمینت برای محافظت از محتوای محصول و برای حفظ چاپ های گرافیکی با کیفیت بالا استفاده می شود. در بسته بندی سیگار اغلب چند لایه از فیلم با هم لمینیت می شوند. در لمینیت عموما opp متالایز و یا شفاف با کاغذ و کارتن و موادی از این قبیل لمینیت می شود. این برای محافظت از سیگار و عدم شکستن و خم شدن آن انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با لمینیت فیلم در بسته بندی سیگار می توانید مقاله لمینت انواع فیلم opp  و bopet را بخوانید

بسته بندی پلاستیکی پاکت سیگار چگونه انجام می شود

امروزه دستگاه های متنوعی برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود. این دستگاه ها عموما دارای یک سری بادامک داخلی برای به حرکت درآوردن میله های اتصال و اجزاء برای تکمیل کار بسته بندی است. انواع سلفون بسته بندی، دارای بسته بندی زیبا و ظریف است، در حالی که ضد جعل، ضد رطوبت و ضد گرد و غبار است، همچنین درجه محصول را بهبود می بخشد.

 

چاپ پاکت سیگار

با توجه به بازار رو به رشد این محصول در سال های اخیر برندهای زیادی وارد تجارت سیگار شده اند. هر کدام قصد دارند برند مخصوص خود را داشته باشند و این برجسته سازی برند تنها با طراحی و چاپ بسته بندی مناسب در کنار کیفیت مناسب کالا امکان پذیر است. در سیگار بر روی لایه سطحی عملیات چاپ انجام می شود. بعضی اوقات نیز از چاپ لیبل opp متالایز استفاده می شود. به طوری که لیبل چاپ می شود به صورت دایره ای، ستاره ای و هر شکل  و رنگ برش داده می شود و بر روی بسته سیگار چسبانده می شود.

در چاپ پاکت سیگار عموما از دستگاه افست استفاده می شود مزایای استفاده از این دستگاه را می توان به صورت زیر شمرد:

  • جوهر افست، فرموله شده با رنگ های خوراکی برای برآورده کردن کلیه قوانین و الزامات برند است.
  • سیستم جوهر افست بدون ورقه روغنی معدنی با انطباف با مواد غذایی و تنباکو است.
  • جوهر مبتنی بر حلال برای بسته بندی مواد غذایی در چاپ گراور
  • برای بسته بندی سیگار و مواد غذایی عموما سری جوهر بر پایه آب است
  • رونوشت تزئینی و کاربردی این محصول دارای کاربردهای معرفی محصول است.

 

قیمت پاکت سیگار

قیمت بسته بندی سیگار با توجه به انواع فیلم که در بسته بندی متفاوت است. همچنین تعداد رول فیلم opp‌که در بسته بندی استفاده می شود نیز بر قیمت نهایی پاکت سیگار تاثیرگذار است. اگر قصد خرید سلفون، طراحی و چاپ انواع سلفون بسته بندی را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. برای این منظور با مراجعه به بالای صفحه در قسمت تماس با ما انوع راه های ارتباطی با ما در اختیار شما قرار داده شده است. می توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید و اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت، نحوه کار و ثبت سفارش دریافت کنید.

شرکت چاپ مهر آموز
شرکت چاپ مهر آموز
پیمایش به بالا