چاپ روی opp متالایز

۵/۵ - (۱ امتیاز)

کاغذ و فیلم متالایز یکی از پرکاربردترین محصول در صنعت در چاپ و بسته بندی است. از این فیلم برای بسته بندی جعبه های فانتزی و لیبل و مواد دارویی و آرایشی استفاده می شود. چاپ روی OPP متالایز بسیار متنوع است به طوری که در آن می توان از  رنگ های خیره کننده و جذاب استفاده کرد. هر چقدر کیفیت فیلم OPP متالایز بهتر باشد مطمئنا کیفیت چاپ بر روی آن بهتر نشان داده می شود. اگر قصد خرید فیلم OPP‌ متالایز دارید و یا اقدامات چاپ روی فیلم متالایز را می خواهید انجام دهید از طریق همین سایت با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

فیلم opp متالایز

فیلم‌های متالایز عموما قابل آب‌بندی بوده و  برای تامین رطوبت و مانع ورود اکسیژن به داخل بسته بندی برای لمینت چند لایه استفاده می‌شوند. این لایه‌های درزگیر داخلی با ایجاد استحکام خوب ماندگاری محصول را افزایش می‌دهند. از یک طرف متالایز برای لمینیت به سایر فیلم ها و طرف دیگر برای آب بندی بسته های بیسکویت های خامه ای، شکلات ها، تافی ها، چیپس های انگشتی، بسته بندی پنیر، محصولات غذایی حساس به رطوبت و غیره استفاده می شود که گاهی مستقیما بر روی آن عملیات چاپ انجام می شود.

انواع فیلم opp متالایز

به طور کلی فیلم opp متالایز بر حسب لمینیت و آب بندی حرارتی طبقه بندی می شوند:

  • فیلم متالایز قابل آب بندی حرارتی

این نوع فیلم از دو طرف متالایز است و قابلیت آب بندی حرارتی دارد. این فیلم دارای ظاهر فلزی برجسته و در برابر رطوبت و نور مقاوم است. فیلم متالایز قابل آب بندی حرارتی از لمینیت چندلایه بوده و برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کند.

  • فیلم نازک غیر قابل آب بندی حرارتی

این نوع فیلم از پلی پروپیلن اکسترود شده، ساده و یک طرف متالایز شده تشکیل شده است. این نوع فیلم براق بوده و مانع ورود اکسیژن و جذب رطوبت می شود. بیشترین کاربرد این فیلم لمینیت تزئینی با کاغذ است.

  • فیلم متالایز سفید حفره دار

یکی از فیلم های عالی با قابلیت چاپ روی opp متالایز است. از این نوع فیلم به صورت تک لایه یا لمینیت چند لایه برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

  • فیلم متالایز با اکسیداسیون زیست تخریب پذیر

این نوع فیلم دارای عمر دو  تا دو نیم سال است. در برابر نور و رطوبت استحکام و مقاومت زیادی دارد. برای بسته بندی مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

  • فیلم متالایز غیر قابل آب بندی حرارتی

فیلم متالایز غیر قابل آب بندی حرارتی دارای قابلیت چاپ بسیار عالی است و مقاومت آن در برابر رطوبت و نور بالا است.

چاپ روی فیلم opp‌متالایز

چاپ روی opp متالیز  یکی از فرآیندها بروز چاپ است که بسته بندی محصول را بسیار جالب و جذاب می کند به طوری که در هر نگاه نظر مشتری را به خود جلب می کند. کیفیت بسته بندی محصول با فیلم opp متالایز چند برابر می شود و بر فروش محصول بسیار تاثیر گذار است. با توجه به اینکه کاغذ متلایز دارای رنگ های نقره ای و طلایی خیره کننده است سبب می شود که لوگوها را برجسته و زیبا نشان دهد. فرآیند چاپ روی متالایز با توجه به رشد تکنولوژی و دستگاه های صنعتی به راحتی انجام می شود.

یکی از مشکلات چاپ متالایز مربوط به ناسازگاری آن با مرکب های موجود در بازار است. بنابراین در انتخاب نوع مرکب برای چاپ opp متالایز باید توجه شود. اغلب از مرکب UV برای چاپ متالایز استفاده می شود زیرا این مرکب دارای حساسیت بالا در برابر نور فرابنفش بوده و به سرعت خشک می شود.

فرآیند چاپ opp متالایز

چاپ روی opp متالایز به روش های مختلفی از قبیل گراور، افست و اسکرین انجام شود. برای رسیدن به ظاهری مطلوب بر روی فیلم متالایز لازم است فرآیند چاپ روی آن به دقت انجام شود. جوهر فلزی باید به طور دقیق و یکنواخت بر روی آن قرار گیرد. پس از چاپ، مقاومت و دوام این ماده با استفاده از روش های مختلف افزایش می یابد. عموما یا بر روی تمام فیلم متلایز عملیات چاپ انجام می شود و یا فقط بخش کمی از آن عملیات متلایز انجام می شود.

 

چاپ لیبل متالایز ضد آب

یکی از کاربردهای انواع چاپ روی opp متالایز انجام خدمات لیبل های متالایز با خاصیت ضد آب است. پس از چاپ لوگو  بر روی فیلم متالایز لوگوها را به صورت دایره ای یا ستاره ای و از این قبیل برش می زنند و پس از بسته بندی بر روی بسته بندی می چسبانند. لیبل متالایز نقره ای و براق بوده و ظاهری آینه ای دارد. عموما لیبل ها به رنگ های طلایی و نقره ای و در  دو نوع مات و براق چاپ و تولید می شود. این لیبل ها بسیار زیبا و چشم نواز هستند و ظاهری لوکس به بسته بندی می دهند.

 

هزینه چاپ متالایز

قیمت فیلم متالایز تحت تاثیر ضخامت، برند و مقدار مورد نیاز است. اگر قصد خرید عمده رول بسته بندی متلایز را دارید قطعا قیمت آن کم تر خواهد بود. هزینه چاپ روی opp متالایز تحت تاثیر مقدار چاپ می باشد. زیرا اغلب تولیدکنندگان برای چاپ لیبل متالایز استفاده می کنند. چاپ لیبل با برش های ساده و دایره و یا ستاره ای انجام می شود و هزینه برش روی قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است. اگر قصد طراحی و چاپ روی opp متالایز و یا خرید انواع فیلم بسته بندی دارید از طریق همین سایت با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

با استفاده از فیلم متالایز می توانید طرح های جذاب برای بسته بندی محصولات خود انتخاب کنید. روکش براق آن با اینکه از ورود نور به داخل بسته بندی جلوگیری می کند اما انعکاس نوری بالایی دارد و به همین دلیل جذابیت بصری را افزایش می دهد و  باعث جذب مشتری می شود. چاپ  متالایز دارای دوام بالایی است و در برابر رطوبت و سایش بسیار مقاوم می باشد. برای خرید فیلم متالایز و سفارش خدمات چاپ روی opp متالایز با ما تماس بگیرید.

 

شرکت چاپ مهر آموز
شرکت چاپ مهر آموز

 

 

 

 

 

 

 

پیمایش به بالا