قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ در سال 1401 - 1402

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

۵/۵ - (۲ امتیاز)

قیمت‌ عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ چقدر است؟

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ
قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ به چه عواملی بستگی دارد؟ در ساندویچ فروشی ها امروزه به جای استفاده از نایلون برای بسته بندی ساندویچ از پاکت متالایز استفاده می کنند. این نوع کاغذ از مواد پلیمری که روی آن را ورق آلومینیومی پوشانده است تولید می شود. قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ با توجه به شرایط روزانه بازار تغییر می کند. در واقع قیمت پاکت متالایز به موارد متعددی بستگی دارد که در این مقاله می خواهیم به آن ها بپردازیم.

تولید پاکت متالایز ساندویچی و همبرگر

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

تاثیر نوع مواد اولیه در قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ

یکی از مواردی که قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ بستگی دارد جنس و مواد سازنده آن است. پاکت متالایز پاکتی از جنس آلومینیوم است که ظاهری براق دارد. این نوع پاکت خاصیت ضد نشت و ضد رطوبت دارند که بسیار سبک هستند. استفاده از پاکت متالایز هم بهداشتی تر بوده و هم شکل ظاهر بهتری به ساندویچ می دهد.

مزیت های بسته بندی پاکت متالایز

از مزیت های پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- نگهداری گرمای ساندویچ در مدت زمان کوتاه (به دلیل وجود ورقه آلومینیومی ماندگاری گرمای ساندویچ بیشتر است و باعث عدم سرد شدن ساندویچ و همبرگر می شود.)

2- بهداشتی تر شدن بسته بندی ساندویچ

3- نگهداری بالای ساندویچ و همبرگر

4- جلوگیری از خراب شدن کوتاه مدت ساندویچ

5- عدم تغییر مزه و طعم ساندویچ

6- فاقد رنگ بودن پاکت متالایز

7- هنگام مواجه با گرما تغییر شکل نمی دهد.

8- حمل نقل ساندویچ با پاکت متالایز آسان تر است.

اگر شما یک ساندویچی فروشی و یا همبرگر فروشی دارید می توانید با استفاده از پاکت متالایز به کیفیت کار خود اضافه کنید. با استفاده از این پاکت می توانید رضایت مشتری های خود را جلب کنید چون شکل ظاهر شیک تری به بسته بندی شما می دهد. به همین خاطر این نوع بسته بندی به دلیل جذابیتی که دارد باعث افزایش اشتها و جلب توجه مشتری ها می شود.

استفاده از پاکت متالایز برای ساندویچ و همبرگر مانع از چرب شدن دست و همچنین مانع از برخورد مستقیم دست با ساندویچ می شود. با استفاده از این پاکت انسجام ساندویچ ها حفظ شده و مانع از بهم ریختگی محتویات داخل آن ها می شود. در صورتی که ساندویچی شما بیرون بر است بهترین گزینه برای بسته بندی آن ها استفاده از پاکت متالایز است. چراکه استفاده از پاکت های کاغذ سبب شلختگی ساندویچ و سرد شدن ساندویچ های گرم می شود.

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ بر اساس مارک آن

پاکت متالایز ساندویچی
پاکت متالایز ساندویچی

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ با توجه به مارک آن متغیر است. مارک های متنوعی از این نوع پاکت در کشور ما یافت می شود. پاکت های متالایز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند. اکثر شرکت های تولید کننده مجهز به انواع دستگاه های پیشرفته هستند. به همین خاطر آن ها می توانند پاکت متالایز را در هر سایزی که مشتری سفارش دهد تولید کنند. برای ساخت آن ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می شود به همین خاطر پاکت متالایز ساندویچ سبک و انعطاف پذیر است.

هرچند برای پرفروش بودن یک محصول تنها کیفیت آن مهم نیست بلکه باید نظر مشتری را جلب کند. پاکت های متالایز در انواع مختلف یک لایه و چند لایه تولید می شوند. با استفاده از نوع چند لایه آن دیگر نیاز به استفاده از لایه زیرین پلاستیکی هنگام بسته بندی ساندویچ و همبرگر وجود ندارد. از دیگر مزیت های پاکت چند لایه مقاومت بالای آن در برابر نشتی سس و روغن ساندویچ های روغنی است.

پاکت های متالایز چند لایه به دلیل استحکامی که دارند دارای قابلیت چاپ می باشند. شرکت های تولید کننده این پاکت ها می توانند بنا به درخواست مشتری طرح مناسب را روی آن چاپ کنند. اما معمولا برای ساندویچ ها و همبرگر ها از نوع ساده پاکت یعنی شکل آلومینیومی ساده آن استفاده می کنند. پاکت های متالایز تک لایه معمولا برای ساندویچ های گرم به عنوان لایه دوم استفاده می شوند. لایه اول بسته بندی به صورت لایه کاغذی بوده و در لایه بعدی از پاکت تک لایه متالایز استفاده می کنند.

تولید پاکت متالایز ساندویچی و همبرگر

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

عوامل تاثیر گذار در قیمت خرید این پاکت بسته بندی
عوامل تاثیر گذار در قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ
عوامل تاثیر گذار در قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ به عوامل متعددی همچون تورم، نوسانات بازار، کیفیت مواد اولیه، شرایط اقتصادی و… بستگی دارد. در واقع قیمت این نوع پاکت در بازه های مختلف زمانی بسته به شرایط اقتصادی متفاوت است. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت این پاکت ها قیمت فلز آلومینیومی است که در ساخت پاکت های متالایز از آن استفاده می شود.

امروزه شاهده افزایش تعداد فست فودی ها و همچنین استفاده بیشتر مردم از ساندویچ و همبرگر هستیم. اکثر افراد فعال در این زمینه می خواهند نام مخصوص ساندویچی خود را روی بسته بندی پاکت متالایز چاپ کنند‌. با این کار مشتری ها با لوگو محصولات آن ها آشنا می شوند. بنابراین اگر مشتری ها قصد سفارش پاکت متالایز رنگی و طرح دار را داشته باشند قیمت آن ها متفاوت است. قیمت این پاکت ها به نوع طرح و تعداد رنگ به کار رفته شده بستگی دارد. پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ را می توان به صورت عمده و خرده در بازار پیدا کرد.

قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ به صورت کیلویی اعمال می شود. معمولا قیمت پاکت های متالایز توسط فروشنده های معتبر تعیین می شود. اما لیست این قیمت ها را می توان در پایگاه های اینترنتی پیدا کرده و خرید خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید. قیمت پاکت های متالایز نسبت به انواع دیگر بالاتر است و دلیل آن بالاتر بودن کیفیت آن ها است. اکثر مشتری ها به دلیل استفاده فراوان از پاکت متالایز قیمت آن نیز برایشان مهم است. بنابراین اگر قصد خرید این نوع پاکت را دارید بهتر است آن را به صورت عمده خریداری کنید. چراکه قیمت عمده آن ارزانتر است.

سخن آخر

همانطور که گفته شد قیمت عمده پاکت متالایز همبرگر و ساندویچ به عوامل مختلفی بستگی دارد بنابراین قیمت آن همواره در حال تغییر است. بنابراین بهتر است در هن

پیمایش به بالا