بسته بندی مواد غذایی جهت محافظت بیشتر

بسته بندی مواد غذایی جهت محافظت بیشتر

Rate this post

داشتن و سازماندهی مناسب برای هر محصول تولیدی لازم و ضروری است. هر بسته می ‌تواند نمایشگر هویت شرکت و محصول باشد و هدف تولید کننده را به مشتری منتقل کند. در بسته بندی مواد غذایی داشتن خلاقیت باعث جذب مشتری و ایجاد هیجان در آنها برای خرید می کند. پس بسته بندی را باید به دید یک امری طولانی که با آینده نگری دقیق برای حفظ مشتری و افزایش فروش بررسی کرد.

 شناساندن محصول خود به مشتری

 این که هر تولید کننده شناخت کاملی از محصول مورد عرضه خود دارد، امری طبیعی است ولی   می‌ توان گفت که این اطلاعات کافی است؟ هر چقدر دانش شما در مورد محصولات بیشتر باشد در نتیجه در بسته ‌بندی موفق تر هستید.

بسته بندی مواد غذایی معرف محصول شما
بسته بندی مواد غذایی معرف محصول شما

 محافظت از مواد غذایی

 بسته بندی مواد غذایی دارای اهمیت زیادی است چون در این نوع باید محتویات داخل بسته بعد حمل و نقل، تازه و ایمن به دست مشتری برسد.پس هر محصول به یک نوع بسته بندی احتیاج دارد تا در برابر حرارت و ضربه محافظت شود.

 انواع مواد غذایی منجمد، خشک و مواد غذایی خراب شدن برای اینکه تازگی و طراوت خود را تا رسیدن به دست مشتری و مقاومت در برابر آلودگی حفظ کنند باید در انواع گوناگون بسته ‌بندی شوند.

 بودجه

 هیچ شرکتی نمی‌تواند بدون اینکه هزینه ای را بدهد بسته‌بندی داشته باشد. پس به قطع این امر با هزینه‌هایی همراه است که در مجموع ۱۰ درصد هزینه کل محصول می باشد. برای اینکه بودجه کم نیاورید در اول کار هزینه تولید، حمل و نقل و توزیع، بسته بندی محصول هزینه نیروی کار خود را محاسبه کنید. اگر متوجه شدید که قادر به توان مالی زیادی برای بسته بندی در کار خود ندارید از این کار صرف نظر کنید زیرا هر روزه بسته بندی مواد غذایی شما در حال تغییر و تحول است.

 

 

پیمایش به بالا