چگونه می توان تولید کننده فیلم BOPET را پیدا کرد؟

چگونه می توان تولید کننده فیلم BOPET را پیدا کرد؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)
 فیلم BOPET ، نوعی فیلم پلی استر پلاستیک است.فیلم BOPTE به طور گسترده ای در صنایع بسته بندی ، پوشاک ، حمل و نقل هوایی ، الکترونیک کاربرد دارد. کاربردهای گسترده آن باعث شده است که محبوبیت بی نظیری در سالهای اخیر به دست آورد.

چشم انداز بازار فعلی برای فیلمBOPET

به گزارش شرکت های خارج از ایران فیلمBOPET امسال به تقاضای ۴ میلیون تن رسید، به یکی از سریعترین رشد بسترهای پلیمری تبدیل شده است. براساس گزارش مشاوره AMI ، شرکتی که به ارائه تحقیقات و تحلیل های تجاری برای صنعت پلاستیک در سراسر جهان اختصاص یافته است ، در مقایسه با سال ۲۰۱۰ ، به رشد بیش از ۱ میلیون تن رسیده است. 

از نظر رشد مطلق حجم ، صنعت بسته بندی بیشترین سهم مصرف BOPTE را به خود اختصاص داده است. این امر به ویژه در بازارهای چین و هند مشهود است. در کل ، بزرگترین تولید کنندگان و تهیه کنندگان فیلم BOPTE عبارتند از DuPont Teijin Films، Flex Films، Jiangsu Shuangxing Color Plastic Plastics New، SPS COMPLEX ، Mitsubishi Polyester Film و Foshan Cailong Material Packaging Co. Ltd.

از کجا می توان تولید کننده فیلم پلی استر را پیدا کرد؟

طبیعتاً اینترنت بهترین مکان برای شروع است. به طور خاص چند مکان وجود دارد که می تواند به جستجوی شما کمک کند ، یعنی دایرکتوری ها ، صفحه زرد کسب و کار ، Google : به عنوان مثال با یه سرچ ساده در اینترنت میتوانید تولید کننده فیلم bopet را پیدا کنید:

۱-خرید فیلم پلی استر

۲-فیلمbopet

سایتی به آدرس Www.chapamoz.ir را خواهید دید با ورود به آن شما می توانید تولید کننده فیلم bopet را به راحتی پیدا کنید

سازنده فیلم BOPET

البته ، به عنوان رسانه های رو به رشد ، تعداد فزاینده ای از تولید کنندگان در حال تبلیغ فیلم خود در فیس بوک ، توییتر و لینکدین هستند. کلمه کلیدی “فیلم BOPET یا سازنده فیلم BOPET ” را روی این سیستم عامل ها تایپ کنید و ببینید که آیا می توانید یک سازنده با کیفیت بالا پیدا کنید یا خیر.

فراتر از آن ، نمایش های تجاری بیشماری برای فیلم های پلاستیکی BOPET در سراسر جهان وجود دارد. از جمله آنها نمایشگاه کانتون ، نمایشگاه هنگ کنگ ، و نمایشگاه پلاستیک در استان های ایران و کامپوزیت توکیو می توان به عنوان نمایشگاه تجاری معروف برای تولید کنندگان فیلم BOPET نام برد. در صورت نیاز ، از این نمایشگاه های تجاری بازدید کنید.

تقاضا برای فیلم BOPET نشان می دهد که تولید کنندگان فیلم BOPET بیشتری در بازار جهانی وجود خواهند داشت. پس چگونه خریداران باید از چنین طیف گسترده ای از تولید کنندگان بدون هیچ اطلاعی خرید کنند؟

چگونه می توان تولید کننده فیلم BOPET را پیدا کرد؟

فیلمBOPET در داخل یا خارج از کشور؟

یکی از مهمترین نگرانی ها هنگام انتخاب تولید کننده فیلم BOPET ، این است که آیا باید از داخل کشور یا خارج از کشور  تهیه کنید. طبق آمار ، تولیدکنندگان فیلم BOPET بیشتر در کشورهای آسیایی مانند چین ، هند و ویتنام و در سال های اخیر ایران قرار دارند. خریداران وقتی به دنبال تولید کننده و عرضه کننده فیلم BOPET هستند ، باید شایستگی ها و ضعف های هر دو را در نظر بگیرند. 

مزایا و مضرات منابع داخلی

 تضمین کیفیت محصول بالاتر

هیچ مانعی برای خرید وجود ندارد

 زمان حمل و نقل سریع تر

 معایب

– هزینه های تولید بالاتر

مزایا و مضرات منبع در خارج از کشور

مزایا

– هزینه های تولید پایین تر.

تعداد گسترده ای از تولید کنندگان را انتخاب کنید

طیف گسترده ای از انواع محصول موجود

انعطاف پذیری بالای سفارشی سازی

معایب

کیفیت درک کمتر از مشتری

موانع زبانی 

– دشوار و پرهزینه برای مراجعه به آنها

زمان حمل و نقل طولانی تر

در انتخاب یک سازنده فیلم BOPET باید این موارد را دانست!

حتی اگر به این نتیجه رسیده باشید که کدام شرکت سازنده را برای تجارت فیلمBOPET خود انتخاب کنید ، برخی نکات برای خرید از آن وجود دارد:

هنگام برقراری ارتباط با سازنده ، در مورد محصولات یا خدمات سؤالی بپرسید تا مطمئن شوید سوء تفاهم وجود ندارد. برای اطمینان از اعتبار آن ، در مورد تولیدکننده از نظرات مشتری یا شرکای تجاری خود جستجو کنید. مهمتر از آن ، در طی این فرایند ارتباطی ، از این فرصت استفاده کنید که آیا فرهنگ و انتظارات شما مشابه هستند ، زیرا باید یک ایده خوب از این که آیا این رابطه موثر است یا خیر ، بدست آورید. 

توصیه هایی از خریداران و تولید کنندگان فیلم های پلاستیک وجود دارد. به شناخت برند ، مقیاس تولید فیلم BOPET ، امکانات پردازش و تولید محصولات و همچنین کیفیت خدمات تولید کننده نگاهی بیندازید. با در نظر گرفتن همه این عوامل ، دشواری در یافتن تولید کننده فیلم واجد شرایط BOPET کاهش می یابد.

 

پیمایش به بالا