آموزش-چاپ-و-بسته-بندی

آموزش تخصصی چاپ و بسته بندی

۱/۵ - (۱ امتیاز)

آموزش تخصصی چاپ و بسته بندی به این شکل است که در مراحل اولیه یک نرم افزار مناسب برای طراحی انتخاب کنیم تا یک طرح چشم گیر و زیبا داشته باشیم. بیشتر طراحان از نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator، InDesign یا InkScape استفاده می ‌‌کنند. ولی از بین آن ها Adobe Illustrator دارای محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه نرم افزار ها است و InkScape دارای ابزارهای منحصر به فرد و ویژه ای است که در اختیار طراحان بسته بندی قرار می‌‌ دهد.

در دنیای امروز با پیشرفت هایی گسترده ای که در ارتباطات ، بسته بندی ( Packaging ) و طراحی بسته بندی ( Design Packaging ) به وجود آمده است باعث شد تا ذهن انسان هم با به دست آوردن آگاهی و رشد به سوی پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطات جمعی رفته و به جایگاه خاصی برسد.

آموزش تخصصی چاپ و بسته بندی که یک مفهوم مهم و کلی در طراحی فایل، بسته و بسته بندی محسوب می شود باید از قبل توسط متخصصان تعریف و مشخص باشد تا بتوان فهمید بسته بندی در چه ناحیه باید برش بخورد یا تا شود.

در پروژه‌ های طراحی یکی از فرآیندی بسیار زمان بر را می توان به مشخص نمودن خط قالب اختصاص داد ، پس برای ارزیابی کردن کار و بهبود در روند آن بهتر است همیشه نتیجه را در قسمتی از سیستم خود ذخیره کرده تا بتوانید در پروژه‌ های آینده از آن استفاده کنید.

بهترین کار برای رسیدن به موفقیت این است که در ابتدای کار یک برنامه دقیق و آینده نگر داشته و طبق آن پیش بروید تا خدایی ناکرده مجبور به اصلاح طرح و یا اضافه کردن مواردی دیگر در زمان زیاد تری نشوید.

با توجه به تغییرات زیاد و گوناگون امروزی، تجارت در هر نوع و در هر مکان که اجرا شود دارای یک حجم بسیار بالا از بسته بندی های مختلف کالا، بازارهای تبلیغاتی و شکل تابلوها است.

امروزه در بحث تبلیغات به مخصوصا در آموزش هایی که در خصوص طراحی، چاپ و بسته بندی مورد توجه قرار می گیرد نظر افراد زیادی در آن دخیل بوده و به سمتش جلب می شود به طوری که  به جرات می توان گفت طراحی بسته بندی به یکی از شغل ها و موارد سود آور تبدیل شده است. به طور کلی معرفی خدمات و کالاها حتی برای یک فعالیت خیرخواهانه بدون تبلیغ  موثر و کارامد ناممکن است. قطعنا پیشرفت فناوری روز دنیا درهمه شرایط زندگی افراد گوناگون بدون تاثیر نبوده و هم زمان با این فرآیند  توسعه ابزار ها در رسانه ها نیز کمک بزرگی به تبادل و انتقال اطلاعات خواهد کرد.

 

گروه آموزشی چاپ و بسته بندی لفاف مهر آموز 
www.chapamoz.ir

پیمایش به بالا