آیا کیسه های کاغذ کرافت سازگار با محیط زیست هستند؟

آیا کیسه های کاغذ کرافت سازگار با محیط زیست هستند؟

۵/۵ - (۲ امتیاز)
کیسه های کاغذ کرافت یکی از محبوب ترین مواد بسته بندی در بازار است. هیچ بویی ندارد و مانند محصولات پلاستیکی تجزیه پذیر نیست. کیسه های کاغذ کرافت وقتی دور ریخته می شوند باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند. اکنون بسیاری از سوپرمارکت ها و مراکز خرید بیشتر از آن به عنوان کیسه های بسته بندی استفاده می کنند. پس آیا این ماده سازگار با محیط زیست است؟

کیسه های کاغذ کرافت از کاغذ خمیر چوب به عنوان ماده اولیه اصلی ساخته می شوند. پس از تولید، رنگ های استاندارد زرد و سفید هستند و سپس لایه بیرونی با یک فیلم از مواد PP پوشانده می شود تا خاص و ضد آب شود.
تا آنجا که به دامنه استفاده مربوط می شود، علاوه بر استفاده روزانه ما برای پوشاک و بسته بندی مواد غذایی، در صنایع شیمیایی، صنایع داروسازی و صنعت ساختمان نیز استفاده می شود.

در اوایل زمانی که مردم اقلام مورد استفاده روزمره خود را می خریدند، برخی از افراد از کیسه های پارچه ای و جعبه های چوبی برای بازگرداندن آنها به صورت عمده استفاده می کردند و سپس آنها را به بازار می آوردند و از مردم می خواستند برای خرید آنها سبد یا کیسه های پارچه ای بیاورند. این به این دلیل است که در روزهای اولیه، فناوری کاغذ سازی به اندازه کافی بالغ نبود. استفاده از یک ماده خام، عرضه آن دست ساز است، تولید کاغذ عمدتاً برای خواندن و نوشتن، به عنوان مواد بسته بندی یا کمتر استفاده می شود. قرن نوزدهم، اولین ماشین کاغذ جهان به تدریج مواد و روش های بسته بندی مردم را تغییر داد.
اولین کیسه های کاغذی کرافت به طور خاص برای خرید در اروپا تولید شد. از آن زمان، صنعت شروع به توسعه کرد. کیسه های کاغذی کرافت در فرآیند تولید برای برآوردن نیازهای زیست محیطی مربوط به مواد استفاده می شود که دلیل محبوبیت آنهاست.

کیسه های کاغذ کرافت

مزایای استفاده از کیسه های کاغذی کرافت برای نگهداری در یخچال چیست؟

 

یخچال همان چیزی است که ما هر روز برای نگهداری مواد غذایی و تازه نگه داشتن آن استفاده می کنیم و می تواند ترجیحات غذایی خانواده را منعکس کند. اما بسیاری از موارد انباشته شده در یخچال، نحوه دسته بندی و نگهداری، آزمون دقیقی برای انخاب ما است. معمولاً اکثر مردم عادت دارند از برخی بطری ها، شیشه ها و غیره برای نگهداری استفاده کنند، اما این کار فضای بیشتری را اشغال می کند و از آنجایی که اندازه ها متفاوت است بنابراین به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسد. آیا می خواهید یخچال را تمیزتر نشان دهید؟ می توانید از کیسه های کاغذ کرافت برای اقلام یخچال برای نگهداری و طبقه بندی استفاده کنید.

تامین انواع کاغذ کرافت

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

چرا باید از کیسه های کاغذی کرافت استفاده کنیم ؟
عمدتاً به این دلیل که مزایای زیر را دارد، یکی دوستدار محیط زیست است و دومی اتلاف فضا نیست. سوم این است که به سبزیجات و میوه ها کمک کند تا تازه بمانند. چهارم کمک به یخچال با پارتیشن بندی است.اولین مزیت، حفاظت از محیط زیست است. کیسه های کاغذی قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. در مقایسه با کیسه های پلاستیکی، کیسه های کاغذ کرافت زباله را می توان تخریب کرد، باعث پوسیدگی محیط زیست نمی شود، بنابراین مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست است.

بسته بندی مواد غذایی با کیسه های کاغذ کرافت

در مقایسه با جعبه ها و بطری ها و قوطی ها، نمی توانند شکل خود را تغییر دهند، فضای بزرگ تری را اشغال می کنند. کیسه‌های کاغذی کرافت می توانند به دلخواه شکل خود را تغییر دهند، در یخچال در منطقه شلوغ می توان مکانی برای قرار دادن پیدا کرد.

 کیسه‌های کاغذ کرافت جذب آب خوبی دارند بنابراین از آنها برای بسته بندی سبزیجات میتوانید استفاده کنید. شما می توانید آن را حفظ رطوبت مناسب نگهداری کنید.

علاوه بر ذخیره سبزیجات و سایر مواد، مزیت چهارم این است که می تواند برخی مواد غذایی نسبتاً کوچک مانند ژامبون، آجیل و غیره را نگهداری کند. همچنین می تواند به یخچال کمک کند تا برخی از پارتیشن بندی های کاربردی را انجام دهد که راحت تر است.

 

پیمایش به بالا