فروش فیلم استرچ در سمنان

Rate this post
فیلم استرچ برای کسانی که صاحب تولیدی در سمنان هستند بهترین گزینه‌ی بسته‌بندی محسوب می‌شود. شما می‌توانید از این محصول در بسته‌بندی مواد غذایی، بسته‌بندی صنایع چوب، حمل و نقل محصولات بر روی لیفتراک و همچنین در صادرات و واردات محصولات استفاده کنید و ایمنی آن‌ها را تأمین کنید. شرکت لفاف مهرآموز به فروش فیلم استرچ در سمنان و سایر استان‌های کشور فعالیت دارد و انواع و اقسام فیلم‌های استرچ را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. در صورتی که قصد خرید فیلم استرچ در سمنان را دارید با شماره… تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

فیلم استرچ چیست؟

حتماً اسم سلفون را شنیده‌اید که بر روی مواد غذایی و شیرینی در آشپزخانه استفاده می‌کنیم و یا محصولی را از اداره پست دریافت کرده‌اید که لایه سلفون بر روی آن پیچیده شده است. به این محصول فیلم استرچ می‌گویند. رنگ سلفون عموماً شفاف است و دارای کشسانی مناسب است و براحتی می‌توان آن را از بسته‌بندی جدا کرد. استرچ فیلم برای بسته‌بندی محموله‌ها استفاده می‌شوند و به دلیل خاصیت کشسانی به مواد اجازه می‌دهند در کنار هم بمانند و از خراشیدگی محصول جلوگیری می‌کند.

انواع فیلم استرچ و کاربرد‌های آن

فیلم‌های استرچ اساساً با توجه به منطقه مورد استفاده به دو نوع تقسیم می‌شوند. اولین مورد فیلم استرچ بسته‌بندی مواد غذایی است که ساختار بسیار نازکی دارد و برای تماس با مواد غذایی مناسب است که ما اغلب در آشپزخانه‌های خود از آن استفاده می‌کنیم و مورد دوم فیلم استرچ مورد استفاده در انبارداری و حمل و نقل است که ضخامت آن از سلفون‌های مورد استفاده در آشپزخانه بیشتر است و در مناطق تولید صنعتی و انبار استفاده می‌شود. شما می‌توانید هر دو نوع این سلفون‌ها را در ضخامت‌های مختلف از ما خریداری کنید. فروش سلفون در سمنان و سایر استان‌های کشور با قیمت مناسب انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تولید فیلم استرچ

تولید فیلم استرچ با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌شود. به طوری که این محصول در اندازه‌های دلخواه قابل دسترس است. اندازه فیلم کششی پالت با توجه به کاربرد مورد نظرشان متفاوت است. اساسی‌ترین مسأله در این انتخاب ضخامت کشش است. این ضخامت، که بر حسب میکرون تعریف می‌شود. این اندازه‌گیری از یک میلیونم متر یا یک هزارم میلی‌متر است و با دستگاه‌های اندازه‌گیری دقیقی به نام میکرومتر اندازه‌گیری می‌شود.

استفاده از فیلم استرچ پالت

بسته‌بندی توسط استرچ فیلم به دو صورت انجام می‌شود. اولین مورد بسته‌بندی پالت به صورت دستی و دوم به صورت ماشینی می‌باشد. از فیلم استرچ ماشینی برای بسته‌بندی در کارخانه‌ها توسط دستگاه‌های مکانیزه استفاده می‌شود. همچنین از پالت دستی برای بسته‌بندی محصولاتی مانند مبلمان استفاده می‌شود. فروش فیلم استرچ در سمنان به صورت دستی و ماشینی با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نحوه بسته‌بندی توسط فیلم استرچ ماشینی

در بسته بندی توسط فیلم استرچ ماشینی، موادی که قرار است پیچیده شوند به همراه پالت‌هایشان روی میز دستگاه قرار می‌گیرند. مقداری کشش گرفته شده از محفظه کشش روی پالت فشرده می‌شود. فرآیند کشش زمانی شروع می‌شود که میز می‌چرخد. محفظه کشش به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند و کل پالت با کشش محکم پیچیده می‌شود. برای خرید عمده فیلم استرچ در سمنان با ما در ارتباط باشید. شرکت مهرآموز تأمین‌کننده انواع فیلم استرچ و فیلم بسته‌بندی opp، bopet، cpp در کشور می‌باشد و از طراحی تا چاپ بسته‌بندی محصول و همچنین بسته‌بندی مرتبط با حمل و نقل را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما آماده می‌کند.

فرآیند بسته‌بندی کششی دستی

بخشی از کشش باز شده و روی پالت فشرده می‌شود. بر خلاف دستگاه، شخصی که کشش را انجام می‌دهد، پالت را با چرخاندن دور پالت و بالا و پایین رفتن پالت می‌پیچد، نه پالت. هنگام سیم پیچی با دست، نکته مهمی که باید به آن توجه کرد آسیب نرساندن به دست است. استفاده از دستگاه‌های پلاستیکی متصل به دو طرف این وضعیت را از بین می‌برد. ما فروش فیلم استرچ در سمنان را به بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله فیلم استرچ دستی را بخوانید.

مواردی که هنگام خرید فیلم استرچ در سمنان باید در نظر بگیرید

هنگام خرید فیلم استرچ در سمنان باید به برخی موارد توجه کنید:

– وزن، ابعاد و ضخامت محصول را بررسی کنید

در خرید فیلم استرچ به ضخامت آن توجه ویژه‌ای می‌شود. باید بررسی کنید که از این محصول در چه ضخامتی قرار است استفاده کنید. همچنین ابعاد مورد استفاده را نیز بررسی کنید. بر روی سلفون بسته بندی ارائه شده توسط مجموعه ما اطلاعات محصول درج می شود. شما می‌توانید ضخامت و طول سلفون توجه کنید. ما سال هاست که به فروش فیلم استرچ در سمنان به به صورت عمده و جزئی مشغول به فعالیت هستیم. مطمئن‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای خرید آنلاین فیلم استرچ شرکت لفاف مهرآموز است.

 

-کشسانی فیلم استرچ در حمل و نقل

علاوه بر ضخامت و ابعاد مورد نیاز کشسانی فیلم استرچ در حمل و نقل مورد توجه است. با توجه به نیاز باید فیلم استرچ خریداری کنید که نیاز شما را برآورده کند و براحتی بتوانید به صورت دستی و ماشینی بسته‌بندی محصول را انجام دهید.

قیمت فیلم استرچ در سمنان

قیمت فیلم استرچ در سمنان با توجه به ضخامت و طول متفاوت است و تحت تأثیر نوسانات اقتصادی در کشور است. اگر قصد خرید فیلم استرچ در سمنان را دارید امروز بهترین زمان خرید است. شما می‌توانید با مشاوران فروش فیلم استرچ در سمنان تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب و ثبت سفارش کنید.

 

 

 

 

 

 

 

پیمایش به بالا