چاپ فیلم شفاف opp و bopet

Rate this post
چاپ فیلم شفاف opp و bopet  یک راه حل عالی برای ایجاد تصاویر روشن و به یاد ماندنی است. فیلم شفاف رنگ‌های طبیعی را حفظ می‌کند و چاپ را تا حد امکان به اصل نزدیک می‌کند. شما می‌توانید هر رنگی را برای چاپ انتخاب کنید، از جمله چاپ تمام رنگی با استفاده از رنگ سفید. چاپ روی فیلم شفاف به شما امکان می‌دهد بنر‌های حرفه‌ای، نمایشگر‌های پنجره و حروف خود را بسازید. ما در شرکت لفاف مهرآموز علاوه بر فروش فیلم opp، bopet  و cpp انواع خدمات طراحی و چاپ بسته‌بندی مواد غذایی را  انجام می‌دهیم.  اگر سفارش چاپ رنگی روی فیلم شفاف را دارید، همین حالا سفارش دهید و مواد تبلیغاتی روشن و مؤثر ایجاد کنید.

چاپ سلفون شفاف

انجام چاپ فیلم شفاف یک نوع بسته‌بندی همه کاره و مقرون به صرفه است. قابلیت ارتجاعی، شفافیت و قابلیت چاپ بالایی دارد که آن را برای شناسایی و برندسازی محصول‌ایده‌آل می‌کند. از این فیلم می‌توان برای ایمن‌سازی کالا‌ها یا بسته‌ها در حین نگهداری یا حمل و نقل استفاده کرد و در عین حال فرصتی برای تبلیغ محصول با اطلاعات چاپی، آرم، بارکد و غیره فراهم کرد. چاپ سلفون opp  و bopet در بسیاری از صنایع مانند مواد غذایی، دارویی، محصولات شیمیایی، الکترونیک استفاده می‌شود.

محافظت عالی در برابر گرد و غبار و رطوبت را ارائه می‌دهد و در عین حال به کاربران اجازه می‌دهد تا محتویات داخل بسته را به سرعت شناسایی کنند. علاوه بر این، این نوع روکش به دلیل خاصیت مقاومت در برابر پارگی، امکان باز شدن آسان را فراهم می‌کند. این باعث می‌شود که در بین مشاغلی که حداکثر کارایی را در هنگام بسته‌بندی اقلامی مانند پالت کالا دارند، انتخاب محبوبی باشد. اگر قصد طراحی و چاپ بسته‌بندی مواد غذایی را دارید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

مزایای چاپ فیلم شفاف opp و bopet 

محتوای بسته‌بندی از هر دو طرف قابل مشاهده است، که به شما امکان می‌دهد به طور مؤثر از فیلم استفاده کنید. این فیلم دارای چسبندگی عالی است که اتصال قوی و قابل اعتماد را به سطوح مختلف تضمین می‌کند. کیفیت تصویر چاپ شده بالا است و وضوح، روشنایی و جزئیات را ارائه می‌دهد.
استفاده از این نوع فیلم آسان است و پس از جدا شدن هیچ اثری از خود باقی نمی‌گذارد و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن‌ها را تغییر یا جایگزین کنید.
این فیلم سازگار با محیط زیست است و بوی نامطبوع یا مواد مضر منتشر نمی‌کند که باعث می‌شود استفاده در محیط‌های مختلف ایمن باشد.
فیلم شفاف در برابر تغییرات رطوبت و دما مقاوم است که دوام و قابلیت اطمینان برچسب را حتی در شرایط با رطوبت بالا یا دمای متغیر تضمین می‌کند.
انتخاب چاپ بر روی فیلم خود چسب شفاف به شما امکان می‌دهد کیفیت تصویر بالا، مقاومت در برابر تأثیرات خارجی و سهولت استفاده در هنگام استفاده و حذف را به دست‌آورید.برای ایجاد مواد تبلیغاتی، نمایشگر‌های پنجره، برچسب‌ها و موارد دیگر‌ایده‌آل است.

کاربرد‌های چاپ فیلم شفاف opp و  bopet

  • دستورالعمل‌های خاص یا اطلاعات تماس را چاپ کنید.
  • چاپ بر روی هر نوع فیلم، اندازه، رنگ، عرض امکان‌پذیر است.
  • سازگار با محیط زیست، ضد رطوبت، ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد خوردگی است. 
  • با استفاده از چاپ فیلم  از دستکاری محصول جلوگیری می‌شود. 
  • فرصتی برای تبلیغ تجاری یا محصول فراهم می‌شود. 
  • شناسایی کالایی که در چاپ فیلم شفاف opp و bopet سفارشی پوشانده شده‌اند، ساده می‌شود.
  • سفارش چاپ فیلم شفاف opp و bopet

برای چاپ فیلم شفاف opp و bopet به کجا مراجعه کنم؟ چاپخانه ما طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد و دراصفهان واقع شده است. چنین سفارشاتی توسط متخصصان سطح بالا و با قیمت بسیار مناسب انجام می‌شود. متخصصان ما می‌توانند چاپ بسته‌بندی را با هر پیکربندی راحت ایجاد کنند. متخصصان ما انواع چاپ رنگی و غیر رنگی را برای شما فراهم می‌کنند. برای ثبت شفارش با ما در ارتباط باشید.

ویژگی‌های چاپ فیلم شفاف

چاپ فیلم شفاف opp و bopet بر روی پاکت بسته‌بندی مزایای ویژه‌ای را به همراه دارد. با کمک ویژگی‌های چاپ فیلم شفاف می‌توانید محصولات و کار خود را با موفقیت تبلیغ کنید. با توجه به مقاومت بالای فیلم‌های opp، bopet  و چاپ‌پذیری بالای این نایلون‌ها برای مدت طولانی دوام خواهد داشت. لذا این محصول با محصولات کاغذی متمایز است. بسته‌بندی پلاستیکی در برابر روطوبت و تغییرات دما دارای مقاومت بالایی هستند. طراحی‌هایی که روی فیلم شفاف ساخته می‌شوند براحتی پاک نمی‌شوند. حتی می‌توان آن‌ها را بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی مضر شستشو داد. و از خراب کردن تصویر نترسید. شما می‌توانید صفر تا صد بسته‌بندی محصول را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

قیمت چاپ بر روی فیلم شفاف

قیمت چاپ فیلم شفاف opp و bopet تحت تأثیر جوهر و روش چاپ می‌باشد. علاوه بر این‌ها نوسانات متغیر‌های کلانی تأثیر بسزایی بر روی قیمت چاپ و بسته‌بندی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی ارائه کرد. برای استعلام قیمت چاپ روی فیلم شفاف می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا