فیلم پلی استر بازیافتی

Rate this post

یکی از  خدماتی که لفاف مهرآموز ارائه می دهد  این است که مولدهای ضایعات پلی استر را با صنایعی که به دنبال پلی استر بازیابی شده به عنوان ماده اولیه خام هستند، پیوند می دهد.اگر مایل به خرید یا فروش ضایعات پلی استر هستید، لطفاً درخواست خود را اضافه کنید. اگر می خواهید مزایای تجاری منحصر به فردی برای بازیافت ضایعات پلی استر دریافت کنید، با شماره هایی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با ما در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با عنوان فیلم پلی استر بازیافتی با ما در ارتباط باشید.

اگر قصد خرید فیلم bopp، opp،bopet ، فیلم پلی استر و استرچ فیلم را دارید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

 

 

فیلم پلی استر چیست و فیلم های پلی استر چه مزایایی دارند؟

یک پلیمر پلاستیکی که به عنوان فیلم پلی استر شناخته می شود دارای مزایای زیادی است که آن را برای کاربردهای مختلف سازگار می کند. این ماده می تواند به صورت یک لایه نازک کشیده شود که علاوه بر قابل دسترس بودن به عنوان ورق و الیاف، مزایای بالقوه زیادی را در صنایع مختلف ارائه می دهد. لفاف مهرآموز یکی از تامین کنندگان پیشرو فیلم پلی استر در کشور است.

PET یا پلی اتیلن ترفتالات مخفف فیلم پلی استر است. این ماده از نوع ترموپلاستیک است که در صورت استفاده از گرمای خاص، می توان آن را قالب گیری کرد و با آن کار کرد. آمورف تنها تعدادی از اشکال مختلف پلیمر هستند. ممکن است پردازش شود تا اشکال مختلف به خود بگیرد.

فیلم پلی استر اغلب با یک پوشش شفاف و یک روکش براق عرضه می شود. همچنین می تواند با چندین جلوه بصری مانند مات، مه آلود یا بدون ماسک تولید شود. چه بخواهید یک روکش بسیار صاف یا خشن داشته باشید، سطح را می توان تغییر داد تا بافت های خاصی را برآورده کند. ‌در صورتی که قصدخرید فیلم pet دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در تماس باشید.

پلی استر ضایعاتی

زباله های بازیافتی رزین های پلیمری پلی استر یک ماده ضایعات بازیافتی هستند.در حالی که درجات مختلفی از رزین های پلی استر از جنبه صنعت بازیافت وجود دارد، ما با ضایعات پلی استر به دو شکل اصلی، پلاستیک جامد یا سخت و به عنوان ضایعات الیاف نساجی مواجه می شویم.به غیر از برخی الزامات اضافی برای جابجایی مواد با الیاف رشته ای انعطاف پذیر، بازیافت الیاف یا پلاستیک جامد اساساً یکسان است. روش بازیافت شامل ۳ مرحله پردازش مواد است، روش بازیافت شامل سه مرحله اصلی پردازش مواد به عنوان ضایعات، دوباره آسیاب کردن یا بازپروری است.

ضایعات پلی استر

اولین مرحله از فرآیند بازیافت، جداسازی ضایعات پلی استر به گریدهای یکنواخت و حذف هرگونه مواد خارجی یا آلودگی است. این مواد ممکن است برای سهولت حمل و نقل یا جابجایی مواد بسته بندی شوند.

پلی استر ریگرند

مرحله دوم فرآیند بازیافت، کاهش اندازه ها و اشکال مختلف ضایعات پلی استر به یک گرانول یکنواخت یا پلی استر مناسب برای ترکیب و به عنوان ماده اولیه اکسترودر است.

پلی استر رپرو

مرحله بعدی فرآیند بازیافت، پردازش مجدد دوباره آسیاب به یک پلت یا ترکیب رزینی با مشخصات فنی، رنگ، پرکننده‌ها و غیره است. پلی استر رپرو به یک ماده اولیه خام در فرآیند تولید در سراسر جهان تبدیل می‌شود.

خرید پلی استر بازیافتی

یکی از مجموعه خدماتی که در شرکت ما انجام می شود خرید و فروش پلی استر بازیافتی است. ما این محصولات را خریداری و به فروش می رسانیم. در صورتی که قصد خرید  پلی استر بازیافتی هستید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در تماس باشیدو

خرید فیلم پلی استر بازیافتی

یکی از خدماتی که در مجموعه لفاف مهرآموز انجام می شود فروش مجموعه رول های بسته بندی شامل فیلم پلی استر، فیلم پروپیلن یا opp وbopp‌و cpp‌و همچنین bopet  و مجموعه فیلم های کششی یا استرچ فیلم می باشد. در صورتی که قصد خرید هر یک از مواد فوق را دارید با مجموعه ما تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که این فیلم ها پر استفاده ترین فیلم ها در بسته بندی مواد غذایی، صنعتی، بهداشتی و .. می باشدو برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کاربردهای فیلم پلی استر

با توجه به ویژگی های فیزیکی و سازگاری بصری، مواد فیلم پلی استر یک گزینه عالی برای کاربردهای مختلف است.

فیلم پلی استر ممکن است سفت و انعطاف پذیر باشد که آن را برای همه بسته بندی ها مناسب می کند. با این حال، از آنجایی که این ماده ایمن برای مواد غذایی است، به ویژه برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی بسیار مناسب است.

فیلم پلی استر باعث می شود عکس ها، متن و گرافیک روی کارت شناسایی به وضوح دیده شوند. به لطف گزینه های تکمیلی فراوان، کاربران می توانند بهترین ظاهر را برای کارت های خود انتخاب کنند. اما این ماده همچنین سطح سختی را ارائه می دهد که می تواند در شرایط مختلف مقاومت کند.

مزایای فیلم های پلی استر-

  • آسان تمیز میشود
  • خشک شدن سریع
  • به راحتی قابل چاپ
  • کیفیت عالی
  • نیازی به لمینت نیست
  • قوی و سبک وزن
  • در برابر سایش مقاوم است

فیلم پلی استر Paragon poly دارای مزایای زیادی نسبت به سایر محصولات پلاستیکی است که بارزترین آنها پایداری حرارتی و استحکام کششی است. همچنین دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت می باشد.

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی بازیافت پلی استر پرداختیم. اگر قصد خرید فیلم پلی استر دارید می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما تماس بگیرید. در مجموعه ما علاوه بر فیلم پلی استر انواع فیلم opp، پلی استر، bopet به فروش می رسد. برای ثبت سفارش با شماره هایی که در قسمت تماس با ما ارائه شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

برای تماس با ما با شماره

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا