مزیت و برتری خرید کارتخوان پارسه پوز نسبت به شرکتهای دیگه چیه؟

مزیت و برتری خرید کارتخوان پارسه پوز نسبت به شرکتهای دیگه چیه؟

۵/۵ - (۲ امتیاز)

مزیت و برتری خرید کارتخوان پارسه پوز نسبت به شرکتهای دیگه چیه؟

 به خصوص برای ساکنین ایران!

استفاده از دستگاه های کارتخوان آکبند این روزها سهولت در کسب و کارها و سرعت را افزایش داده است اما در بین خرید دستگاه های کارت خوان سیار، اغلب سردرگمی در انتخاب یک دستگاه مناسب از مشکلاتی است که در بین انواع کسب و کارها وجود دارد.

وجود کارت های اعتباری باعث افزایش امنیت و راحتی در خرید و فروش برای مشتریان و هم برای فروشندگاه شده است.

قیمت دستگاه کارت خوان
قیمت دستگاه کارت خوان

مزیت و برتری در خرید دستگاه کارتخوان پارسه پوز

شرکت پویا اندیشان پیشرو پارسه، از سال ۹۵ تا به امروز با هدف عرضه­ی خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک به مشتریان، تاسیس شده است.

بیشتر افراد این روزها از کارت های اعتباری استفاده می کنند بنابراین هر کسب و کاری نیاز به یک دستگاه کارتخوان سیار مانند مورفان h9

دارد، اما کدام یک از دستگاه های کارتخوان می تواند نیاز یک فروشنده را از یک فروش خوب و با امنیت بر طرف سازد؟

 

این شرکت با نام تجاری پارسه پوز هم اکنون با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) و همکاری با دو نمایندگی شرکت پرداخت نوین آرین و پرداخت الکترونیک پاسارگاد، همراه با نیروهای متخصص و دارای بیش از ۱۲۰ نمایندگی در سراسر کشور، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

از ویژگی های منحصر به فردی که دستگاه های کارتخوان پارسه پوز دارد می توان به قیمت مناسب و خرید ارزان ترین دستگاه های کارتخوان با برندهای معتبر جهانی، ظاهر زیبا و مدرن دستگاه ها، بدنه مقاوم در برابر ضربه، آنتن دهی بالا و سرعت تراکنش به همراه امنیت تراکنش ها، قابلیت اتصال به حساب همه بانک ها و  همچنین فعالسازی چند حساب به صورت همزمان، همه در پارسه پوز ارائه می شود.

برخی دیگر از خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل:

  • نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های پایانه فروش با امکان پذیرش تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
  • نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز
  • ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی
  • ارائه خدمات پرداخت موبایلی
  • امکان خرید دستگاه های کارتخوان به صورت آنلاین و ارسال سریع دستگاه های کارتخوان
  • پشتیبانی دستگاه های عرضه شده، از تمامی سیم کارت اپراتورهای تلفن همراه در ایران از قبیل همراه اول، ایرانسل و رایتل

پارسه پوز تمامی خدماتی که در ارتباط با انتخاب کارتخوان سیار برای رشد کسب و کار شما باشد را توسط برترین مهندسان متخصص و کارشناسان حرفه‌ای ارائه می دهد.

کارتخوان سیار
کارتخوان سیار

ویژگی های انواع دستگاه کارتخوان پارسه پوز

با توجه به تغییرات در بازار و بالا و پایین شدن قیمت ها، خرید دستگاه کارتخوان با کیفیت همراه با قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان با مشکل پیدا می شود.

 پارسه پوز با در نظر گرفتن فروش اقساطی و همچنین ارائه قیمت های مناسب دستگاه های کارتخوان، امکان خرید مناسب و با کیفیتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

در پارسه پوز، دو نوع دستگاه کارتخوان که به صورت کلی شامل دستگاه کارتخوان سیار و دستگاه کارتخوان ثابت است، عرضه می شود.

PAX S80

محبوب ترین دستگاه کارتخوان سیار ارائه شده شامل دستگاه کارتخوان ثابت PAX S80 همراه با گارانتی است؛ این دستگاه ساخته شده در کمپانی pax از محبوب ترین دستگاه های کارتخوان در کشور است. مقاوم بودن در برابر ضربه، سرعت بالا در انجام تراکنش، دارای کاغذ رول ۱۸ متری همراه با ساختاری مقاوم و زیبا از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

MoreFun-H9

از دستگاه های کارتخوان سیار ارائه شده می توان به دستگاه کارتخوان سیار MoreFun-H9 اشاره کرد که با ویژگی هایی از قبیل ابعاد کوچک و وزن ۳۳۵ گرمی که حمل آن را بسیار آسان و راحت می کند بعلاوه ظرفیت باطری ۱۵۰۰ میلی آمپری، توانسته است تا مشتریان زیادی را برای خرید دستگاه کارتخوان با قابلیت های مناسب جذب خود کند.

همچنین به دلیل قدرت  آنتن دهی بالا کارتخوان h9 مورفان در خرید و مجهز به تکنولوژی NCF و اسپیکر، یک انتخاب مناسب برای تمامی کسب و کارها است.

Anfu AF70

از دیگر دستگاه های کارتخوان سیار می توان به دستگاه Anfu AF70 وای فای دار اشاره کرد، این کارتخوان با ویژگی هایی از قبیل طراحی زیبا و وزن کم همراه با امنیت بالا تجربه پرداختی خوبی را برای هر خرید فراهم می سازد.

D230

دستگاه کارتخوان سیار D230 به صورت آکبند با ظاهری زیبا و طراحی ارگونومیک بسیار نازک و سبک، حمل آن را آسان کرده است و به راحتی می توان آن را در دست گرفت. این کارتخوان سیار از نسل جدید دستگاه های کارتخوان می باشد که امکان پرداخت با سرعت و امنیت بالا را فراهم می کند و دارای پردازش پر قدرت همراه با اتصال ۴G و وای فای به شکل قابل حمل یا رومیزی موجود ارائه شده است.

همچنین این دستگاه دارای نمایشگر دوربین و صفحه لمسی است که به عنوان افزونه های اختیاری ارائه می دهد، که می توان پرداخت های کد QR را با آن انجام دهید.

مورفان h9
مورفان h9

NEW POS 8210

کارتخوان سیار NEW POS 8210، کارتخوان سیار NEXGO G3 ، کارتخوان سیار P90 وای فای دار و … از دیگر دستگاه های کارتخوان هستند که در پارسه پوز عرضه می نماید.

 

شرایط گارانتی محصولات پارسه پوز

در خریدهایی از این دست، مهم ترین نکته استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی است.

شرکت پارسه پوز به عنوان نمایندگی رسمی از پرداخت نوین آرین و پرداخت الکترونیک پاسارگارد، در راستای رضایت مندی مشتریان، تمامی محصولات را با ۵ سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

همچنین گارانتی تمامی محصولات پارسه پوز ۶ تا ۱۸ ماه می باشد که با توجه به نوع محصول از تاریخ فعالسازی معتبر است.

دقت داشته باشید که پارسه پوز تمامی محصولات خود را برای اعتبار و خرید بهتر، در درب شرکت تحویل می دهد ولی با توجه به خواست مشتریان در صورتی که بخواهند ارسال توسط تیپاکس یا پست انجام بگیرد، در ابتدا کالای مشتری توسط شرکت حمل کننده بیمه خواهد شد و کلیه آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل برعهده شرکت حمل کننده خواهد بود.

آنفو af70
آنفو af70

برای خرید بهتر و مقرون به صرفه دستگاه های کارتخوان همراه با امکانات ویژه و دسترسی سریع به پشتیبانی امور مشتریان، پارسه پوز می تواند گزینه ای مناسب برای خرید دستگاه کارتخوان کسب و کار شما باشد.

 

پیمایش به بالا