معرفی بهترین مشاغل پاره وقت در شهر تهران

معرفی بهترین مشاغل پاره وقت در شهر تهران

۵/۵ - (۳ امتیاز)

جهت استخدام به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://jobvision.ir/

 

مشاغل پاره وقت فرصت‌های شغلی مناسبی برای دانشجویان و افرادی که به دنبال شغل دوم و منبع درآمد بیشتر هستند محسوب می‌شوند. افراد جویای کار پاره وقت می‌توانند در طیف گسترده‌ای از مشاغل، از استخدام کارمند، عکاس، ادمین شبکه‌های اجتماعی گرفته تا استخدام کارگر ساده و نیروی خدماتی، منشی، مشاور تحصیلی و… مشغول به فعالیت شوند. در این مقاله به معرفی فرصت‌های استخدامی مشاغل پاره وقت در تهران و شرایط استخدامی آن‌ها می‌پردازیم.

استخدام مشاور تحصیلی

یکی از بهترین فرصت‌های کار پاره وقت دانشجویی در تهران، استخدام مشاور تحصیلی پاره وقت است. از آگهی‌های استخدامی جدید این حوزه، می‌توان به استخدام مشاور تحصیلی نیمه وقت در قلم‌چی اشاره کرد. حقوق پرداختی در این آگهی استخدام، ۸ تا ۱۰ میلیون تومان برای کار ۳ روز در هفته (یکشنبه/پنج شنبه/جمعه) درج شده است. این فرصت شغلی برای خانم‌ها بوده و توانایی تدریس حداقل در یک درس، روابط عمومی بالا، نظم، مسئولیت پذیری، تعهد، ساکن بودن در محدوده شمال و شمال شرق تهران، مجرد، حداکثر سن ۲۵ سال و داشتن رتبه‌های تجربی و ریاضی زیر ۳ هزار، انسانی زیر هزار و هنر، زبان و هنرستان زیر ۵۰۰، از شروط استخدامی آن هستند.

کار پاره وقت دانشجویی در تهران
کار پاره وقت دانشجویی در تهران

استخدام منشی اداری

یکی دیگر از بهترین مشاغل پاره وقت در تهران، منشی اداری است. استخدام منشی اداری در مرکز روانشناسی افزایی، از فرصت‌های استخدامی جدید این حوزه در تهران است. این فرصت شغلی مختص خانم‌ها بوده و داشتن حداقل ۱ سال سابق کار در گروه شغلی مشابه، از شرایط استخدامی آن است. شما می‌توانید علاوه بر این مرکز، در مراکز پزشکی مختلف، ادارات، دفاتر مشاور املاک و… به عنوان منشی اداری پاره وقت مشغول به فعالیت شوید.

تریدر بازارهای مالی

ترید در بازارهای مالی (فارکس، ارزدیجیتال و بورس) پردرآمدترین شغل پاره وقت است که می‌توانید همچنین آن را به صورت دورکار و بدون نیاز به حضور در شرکت انجام بدهید. یکی از فرصت‌های استخدامی جدید این شغل پردرآمد مربوط به مرکز تخصصی سرمایه گذاری نیرو فاینانس است که جهت تکمیل تیم خود نیاز به استخدام چند نفر تریدر حرفه‌ای به صورت پاره وقت دارد. داشتن ۲ سال سابقه کار مشابه، گذراندن دوره‌های تخصصی مرتبط و آشنایی با زبان انگلیسی از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند.

استخدام محقق و پژوهشگر

افرادی که در حوزه تحقیق و پژوهش فعالیت دارند، می‌توانند در این زمینه به صورت پاره وقت فعالیت کنند. یکی از جدیدترین آگهی‌های استخدامی این حوزه، مربوط به موسسه آموزش پژوهشی آسان آموز است که در راستای تکمیل کادر پژوهشی خود در زمینه مشاوره پروپوزال، مدلسازی، شبیه سازی و…، از تمامی پژوهشگران رشته نانوفیزیک و فیزیک دعوت به همکاری می‌کند. داشتن مدرک کارشناسی ارشد رشته فیزیک و سطح زبان انگلیسی متوسط، از شروط استخدامی این فرصت شغلی هستند.

استخدام کارشناس مرکز تماس

شرکت‌های مختلفی در تهران، نیازمند استخدام کارشناس مرکز تماس به صورت پاره وقت هستند. یکی از جدیدترین فرصت‌های شغلی مربوط به این حوزه، استخدام کارشناس مرکز تماس پاره وقت در اسنپ باکس است. وظیفه اصلی در این شغل، ارائه راهنمایی و پاسخ به درخواست مشتریان (مسافر و راننده) از طریق مکالمه تلفنی است. ساکن بودن در تهران، امکان انجام کار به صورت حضوری، سن ۱۸ تا ۳۸ سال، تسلط به آفیس، آشنایی با CRM، داشتن حداقل مدرک کاردانی و یا دانشجو بودن و داشتن لپ تاپ شخصی از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند.

استخدام مسئول پذیرش

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی پاره وقت، کار به عنوان مسئول پذیرش است. این موقعیت شغلی را می‌توان از بهترین شغل ها برای افرادی که به دنبال منبع درآمد دوم هستند دانست. وظایف مسئول پذیرش شامل معرفی خدمات و بسته‌های ثبت نامی، ثبت نام و کنترل تردد مشتریان، ثبت گردش مالی روزانه، پاسخگویی به تلفن و سایر امور مرتبط می‌شود. جدیدترین آگهی شغلی این حوزه مربوط به باشگاه تندرستی دکتر ورزش است. قرارداد کار این موقعیت شغلی هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت (بسته به شرایط کارجو) بسته می‌شود. داشتن مدرک کارشناسی مدیریت، بازرگانی، کسب و کار، حداقل سن ۲۵ و حداکثر ۴۵ سال، سکونت در تهران و تسلط به Excel  و Word از شرایط لازم برای استخدام در این موقعیت شغلی هستند.

استخدام صندوقدار

صندوقداری از دیگر مشاغلی است که می‌توانید به صورت پاره وقت در آن فعالیت کنید. جدیدترین آگهی استخدامی این موقعیت شغلی در تهران مربوط به کافه و رستوران عربی هترا می‌شود. ساعت کاری این موقعیت شغلی بین ۵ عصر تا ۱۱ شب و حقوق پرداختی آن ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است. این موقعیت شغلی مختص خانم‌ها است.

استخدام ادمین شبکه‌های اجتماعی

یکی از فرصت‌های شغلی مناسب که می‌توانید به صورت پاره وقت و دورکاری در آن فعالیت کنید، مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. جدیدترین فرصت شغلی این حوزه مربوط به شرکت نوین آب بزرگمهر در منطقه بهار تهران است. داشتن ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سطح زبان انگلیسی متوسط، و ویژگی‌های فردی از جمله منظم بودن، دقیق و دارای برنامه ریزی، داشتن روحیه کار تیمی، روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیری و پیگیری و مشتاق یادگیری بودن از موارد مهم در استخدام این موقعیت شغلی هستند.

استخدام مشاور حقوقی

مشاوره حقوقی، یکی دیگر از مشاغل پاره وقت در تهران است. در حال حاضر، شرکت آفاق نیک اندیشان بیست به استخدام یک نفر مشاور حقوقی پاره وقت از بین کارآموزان حقوقی در تهران نیاز دارد. شرایط استخدام این موقعیت شغلی شامل قبولی در آزمون وکالت، داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر شامل دانشگاه‌های دولتی کشور (روزانه و شبانه) و دانشگاه‌های آزاد تهران، مسلط و مجرب در مباحث حقوقی، فعال و پویا بودن، داشتن قدرت یادگیری بالا، روابط عمومی عالی و قدرت بیان بالا می‌شود.

کار پاره وقت دانشجویی در تهران
کار پاره وقت دانشجویی در تهران

استخدام کارشناس بازاریابی و فروش

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی پاره وقت در تهران، فعالیت به عنوان کارشناس بازاریابی و فروش در شرکت‌های مختلف است. در حال حاضر هولدینگ بین المللی ابربازار در این حوزه شغلی در منطقه هروی تهران استخدام می‌کند. حقوق این موقعیت شغلی ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان درج شده و از شرایط استخدامی و نیازمندی‌های شغلی آن می‌توان به داشتن مسئولیت پذیری، وفاداری سازمانی، انگیزه و خلاقیت بالا، اعتماد به نفس، عملگرایی و نتیجه گرایی، آشنایی با سامانه‌های CRM، تسلط به فروش و بازاریابی، توانایی انجام مذاکرات فروش، مهارت برقراری ارتباط موثر، تسلط به مذاکرات فروش تلفنی، تسلط بر مفاهیم مشتری مداری، توانایی حل تعارضات و شکایات، آشنایی به تبلیغات و فروش اینترنتی، توانایی مستندسازی و گزارش نویسی، داشتن فن بیان قوی و روابط عمومی بالا، توانایی برقراری ارتباط با شرکت‌ها و کسب وکارها، خلاقیت، انرژی و پشتکار بالا، قدرت پیگیری تا حصول نتیجه، آشنایی با مفاهیم بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های تبلیغاتی در فضای آنلاین و در نهایت سابقه کاری مرتبط و همچنین تحصیلات در حوزه‌های مدیریت، اقتصاد، بازاریابی، تبلیغات و فروش اشاره کرد.

جمع‌بندی

مشاغل پاره وقت به عنوان فرصتی برای کسب درآمد بیشتر و یا امکان کسب تجربه و درآمد در حین تحصیل، موقعیت‌های کاری مناسبی برای دانشجویان و کارجویان مختلف هستند. فعالیت در مشاغل پاره وقت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تعادل بهتری بین زندگی شخصی، کاری و تحصیلی خود برقرار کرده و درآمد مناسبی نیز کسب کنید. بسیاری از این مشاغل به صورت دورکار و بدون نیاز به حضور در دفتر کار قابل انجام هستند و در هر شهری نیز می‌توانید فرصت‌های شغلی پاره وقت را از طریق سایت‌های کاریابی پیدا کرده و رزومه خود را برای آن‌ها ارسال کنید. در این مقاله به معرفی مشاغل پاره وقت در تهران و شرایط استخدامی برخی از جدیدترین آگهی‌های استخدامی مربوط به این نوع همکاری پرداختیم.

 

پیمایش به بالا