چاپ سلفون opp و bopet با دستگاه فلکسو و هلیو

چاپ سلفون opp و bopet با دستگاه فلکسو و هلیو

۵/۵ - (۲ امتیاز)

صنعت چاپ و بسته‌ بندی امروزه یکی از صنایع کاربردی و پراهمیت است، در این چند سال اخیر چاپ سلفون opp و سلفون bopet در صنعت بسته‌بندی و چاپ گسترش پیدا کرده است و صنایع مختلف از این دو نوع سلفون برای بسته‌بندی محصولاتشان استفاده بسیار زیادی می‌کنند، چاپ بر روی سلفون از اهمیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان طرح و نقش موردنظر را بر روی هر نوع سلفونی چاپ کرد، این دو نوع سلفون از نظر کیفیت و مقاومت در چاپ و بسته‌بندی نسبت به سایر سلفون‌ها مناسب‌تر هستند، برای چاپ بر روی این نوع سلفون‌ها از دستگاه فلسکو و هلیو استفاده می‌شود، اگر شما اطلاعاتی درباره چاپ سلفون opp  و bopet با دستگاه فلکسو و هلیو با ما تا انتها همراه باشید تا اطلاعاتی مفیدی کسب کنید و با فیلم bopet و سلفون opp آشنا شوید.

سلفون opp چیست؟

قبل از اینکه به چاپ سلفون opp  و bopet با دستگاه فلکسو و هلیو بپردازیم اجازه دهید شما را به طور خلاصه با این دو نوع سلفون آشنا کنیم و بعد با داشتن اطلاعات کافی به موضوع بپردازیم.

سلفون opp چیست! این سؤال به‌احتمال بسیار زیادی در ذهن اکثر شما دوستان به وجود آمده است، سلفون opp مخفف کلمه Oriented polypropylene است که به این معنی می‌باشد که این سلفون از پلی‌پروپیلن جهت‌دار ساخته شده است، این سلفون کاربردی که در صنعت چاپ و بسته‌بندی مورداستفاده قرار می‌گیرد محبوبیت بسیار زیادی دارد.

چاپ سلفون opp و سلفون bopet
چاپ سلفون opp و سلفون bopet

یکی از نکاتی که باعث کاربردی شدن این محصول شده است و می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های برجسته آن می‌باشد، استفاده از مواد سلز طبیعی در ساخت و به تولید رساندن سلفون opp است؛ ساخت سلفون opp بدون هیچ‌گونه موادی که آسیب‌رسان می‌باشد انجام می‌شود و در تولید آن از فلز، سنگ و موادی که احتمال داده می‌شود به محیط‌زیست آسیب وارد استفاده نشده است و در سلامت کامل و مطمئن می‌باشد.

چاپ سلفون opp و سلفون bopet

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

ویژگی سلفون opp:

ویژگی‌ها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن در انتخاب یک محصول برای استفاده دقت کرد، سلفون opp از ویژگی‌های برخوردار است که در این بخش چند مورد از برجسته‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها را به شما خواهیم معرفی کرد تا شما عزیزان نیز با آن‌ها آشنا شوید.

همان‌طور که می‌دانید در صنعت و چاپ و بسته‌بندی از این محصول استفاده‌های بسیار زیادی می‌شود و یکی از دلایلی که باعث شده است از این محصول در این صنعت استفاده شود ویژگی چاپ بر روی آن می‌باشد، شما می‌توانید چاپ‌های جذاب و دوست‌داشتنی بر روی این محصول در بسته‌بندی انجام دهید.

ویژگی بعدی این محصول مقاوم و باکیفیت بودن است، سلفون opp از نظر کیفیت نسبت به سایر سلفون‌ها از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار می‌باشد که می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شود.

انواع سلفون opp:

سلفون opp در طرح و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که شناخت آن‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های بهتری داشته باشید، در این بخش به معرفی انواع سلفون opp می‌پردازیم این بخش را به‌خوبی بررسی و مطالعه کنید؛ هرکدام از مدل‌های این سلفون دارای کاربردهای ویژه‌ای هستند و در صنعت چاپ و بسته‌بندی برای کارهای مختلف از آن‌ها استفاده می‌‌کنند.

سلفون شفاف opp:

اولین نوع از سلفون opp مدل شفاف او است، این محصول کارایی و کاربردهای فراوانی در صنعت چاپ و بسته‌بندی دارد، در کل سلفون شفاف opp همان نوع اصلی یعنی سلفون opp می‌باشد، به این محصول هیچ مایع و موادی اضافه نمی‌شود و به طور کامل و خالص سلفون opp است که همان‌طور می‌توان از نام او حدس زد دارای شکل زیبا و شفافی می‌باشد که برای بسته‌بندی محصولات مختلفی به کار گرفته می‌شود.

چاپ و بسته بندی
چاپ و بسته بندی

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد که به دلیل داشتن ظاهر شفاف از آن برای بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌کنند که مشتری بتواند داخل بسته‌بندی محصول را به‌خوبی مشاهده کند و به‌راحتی می‌توان بر روی آن چاپ‌های زیبا و دوست‌داشتنی طراحی کرد و این نکته را فراموش نکنید که اکثر صنایع از این بسته‌بندی شفاف برای به‌دست‌آوردن اعتماد مشتریانشان استفاده می‌کنند که می‌توان تأثیر بسیار زیادی دارد.

اگر به فروشگاه بروید و بادقت چاپ و بسته‌بندی محصولات را مشاهده کنید متوجه می‌شوید که محصولات بسیار زیادی وجود دارند که در سلفون شفاف opp بسته‌بندی شده‌اند و بر روی آن‌ها چاپ‌های زیبا قرار گرفته است.

سلفون شفاف نسبت به سایر مدل‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار است و اگر بخواهیم از نظر هزینه به آن نگاه کنیم باید بگوییم قیمت این نوع سلفون از سلفون opp از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

چاپ سلفون opp و سلفون bopet

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

سلفون صدفی opp:

سلفون صدفی یکی دیگر از انواع سلفون opp می‌باشد که می‌توانم گفت کاربردها و ویژگی‌های بسیار زیادی این محصول دارد، از این مدل سلفون بیشتر در صنایع تولیدات خوراکی و مواد غذایی استفاده می‌کنند.

بیشتر محصولاتی که در یخچال‌های فروشگاه‌ها قرار می‌گیرند از سلفون صدفی برای چاپ و بسته‌بندی استفاده کرده‌اند، رنگ این سلفون را می‌توان از نامی که برای او در نظر گرفته‌اند حدس زد، این محصول به رنگ‌ها صدفی و شیری تولید می‌شود و در صنعت چاپ و بسته‌بندی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سلفون متالایز:

نوع بعدی سلفون opp را می‌توان متالایز نامید که اگر به‌خوبی به اطرافتان بادقت نگاه کرده باشید آن را در مکان‌های مختلف مشاهده کرده‌اید و به‌احتمال زیاد با آشناشدن آن می‌توانید متوجه شوید که بارها از نزدیک آن را دیده‌اید.

اکثر بسته‌بندی و چاپ مواد خوراکی که به‌احتمال بسیار زیادی با آن هر روز مواجه هستیم از این نوع سلفون ساخته شده‌اند، در ساخت و تولید سلفون متالایز از پودر آلومینیوم استفاده شده است، استفاده از این پودر در ساخت این نوع سلفون باعث شده است که رنگ آن نقره‌ای شود و از آن برای بسته‌بندی شکلات، پفک، چیپس و… استفاده می‌کنند.

این نوع سلفون از سایر سلفون‌ها مقاوم‌تر است و یکی از دلایل آن به‌کارگرفتن پودر آلومینیوم در ساخت و تهیه آن است، از این محصول برای بسته‌بندی محصولاتی استفاده می‌کنند که نور خوشید به آن‌ها آسیب وارد می‌کند و این محصول از این آسیب جلوگیری می‌کند.

فیلم پلی‌استر bopet:

یکی از محصولات پرکاربرد در بسته محصولات فیلم bopet می‌باشد، از این محصول در صنعت چاپ و بسته‌بندی استفاده بسیار زیادی می‌کنند و محصولات مختلفی را به‌وسیله آن بسته‌بندی و بر روی آن طرح‌های مختلفی را چاپ می‌کنند و به بازار ارائه می‌کنند.

محصولات مواد غذایی بسیاری را می‌توان مشاهده کرد که در این محصول پرکاربرد بسته‌بندی کرده‌اند، صنایع غذایی برای اینکه محصولات خود را به‌راحتی جابه‌جا کنند و به بازار ارائه دهند از برخی از محصولاتشان را در داخل فیلم bopet بسته‌بندی می‌کنند.

در کل از انواع فیلم‌های است که برای بسته‌بندی به کار می‌رود بر روی آن چاپ‌های زیبایی طراحی می‌شود، این نوع فیلم در ابعاد و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود به بازار ارائه می‌شود.

ویژگی فیلم bopet:

این محصول دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است و در این بخش چند مورد از آن را به شما توضیح خواهیم داد تا با آن‌ها به طور خلاصه آشنا شوید و اطلاعاتی درباره ویژگی فیلم bopet به دست آورید با ما همراه باشید.

 اولین ویژگی که می‌توان به آن اشاره کرد و یکی از مهم‌ترین‌ها است مقاومت فیلم bopet در برابر گرما می‌باشد که تا ۱۵۱ درجه سانتی‌گراد مقاوم است.

سلفون opp
سلفون opp

ویژگی بعدی که در این محصول وجود دارد می‌توان گفت یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های است که باعث شده از آن در صنعت چاپ و بسته‌بندی استفاده کرد متدهای چاپی است که به‌صورت گوناگون هستند و قابلیت چاپ‌پذیری آن که بسیار پراهمیت است؛ فیلم bopet در ابعاد مختلف تولید می‌شود و شما می‌توانید آن را در ضخامت‌های متفاوت تهیه کنید.

فیلم bopet مقاومت بسیار زیادی دارد، این محصول می‌تواند در برابر فشار و کشیدگی استوار و محکم بماند و هیچ مشکلی برایش پیش نیاید.

این محصول از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است که یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول محسوب می‌شود و می‌توان گفت یکی از دلایل محبوبیت فیلم bopet انعطاف‌پذیری بالای آن است؛ کیفیت تولید بالای آن برای بسته‌بندی مواد غذایی مختلف نیز می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول پرکاربرد در صنعت چاپ و بسته‌بندی باشد.

آشنای با روش و دستگاه چاپ هیلو:           

چاپ هلیو که اکثر شما آن را به نام چاپ هلیو گراول می‌شناسید یک روش برای چاپ برجسته می‌باشد، در دستگاه و چاپ هلیو کلیشه‌های فلزی وجود دارد که بیشتر آن‌ها از جنس چیدن و مس هستند، این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌ها در صنعت چاپ و بسته‌بندی می‌باشد.

برای اینکه سیلندرهای دستگاه چاپ هلیوم مقاوم و محکم شوند و بتوانند چاپ را در تعداد زیاد انجام دهند آن‌ها را با فلز کروم آبکاری می‌کنند تا مقاومت آن‌ها افزایش پیدا کند.

در کل چاپ به روش هلیوم بسیار پرطرف‌دار است و در صنعت چاپ و بسته‌بندی محصولات مختلف از این روش استفاده‌های زیادی می‌شود، این روش چاپ دقت بسیار بالا و کیفیت مناسبی دارد.

آشنایی با چاپ فلسکو

چاپ فلسکو یکی دیگر از روش‌ها و دستگاه‌های چاپ می‌باشد که در صنعت چاپ و بسته‌بندی مورداستفاده قرار می‌گیرد، این روش نیز یکی از محبوب‌ترین روش‌های چاپ است که طرف‌داران زیادی را به خود جذب کرده است، در چاپ فلسکو از کلیشه‌های انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود، در این روش تصویر و طرحی که قرار است بر روی بسته‌بندی یا هر نوع وسیله‌ای که چاپ شود با کمک لیزر حکاکی می‌شود و بعد از آن به‌دور غلتک دوار پیچانده می‌شود.

با روش چاپ فلکسو شما می‌توانید با سرعت تعداد بسیاری محصول را به چاپ بررسانید، دستگاه فلسکو این ویژگی را دارد که شما می‌توانید ورق‌های بزرگ را در آن قرار دهید و برش و تاکردن محصول را در داخل پرینتر بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

چاپ هلیو و فلکسو چه شباهتی باهم دارند:

این دو روش باهم شباهت‌های بسیار زیادی دارند، عملکرد دستگاه فلکسو و هلیو به یک شکل می‌باشد که هر دو در چهار مرحله کار را انجام می‌دهند، مرحله اول بازکردن سلفونو فیلم پلاستیکیمی‌باشد، مرحله دوم دستگاه شروع می‌کند به جوهرپاشی و چاپ طرح بر روی محصول، مرحله بعد جوهر چاپ شده را خشک میشود و در مرحله آخر محصول رول می‌کند دستگاه این چهار مرحله در روش فلکسو و هلیئ یکی هستند.

هر دو روش‌ها عملیات چاپ را باکیفیت بالا بر روی محصول چاپ می‌کنند، از دستگاه هلیو و فلکسو برای چاپ محصولات در تعدادهای زیاد می‌شود استفاده کرد؛ در کل این دو دستگاه تقریباً به یک‌شکل هستند و کارایی یکسانی دارند.

چاپ فلکسو
چاپ فلکسو

چاپ سلفون opp  و bopet با دستگاه فلکسو و هلیو

چاپ سلفون opp و bopet  را شما می‍‌توانید با دستگاه فلسکو و هلیو انجام دهید، این دو دستگاه از محبوب‌ترین روش‌های چاپ هستند که قابلیت چاپ بر روی انواع سلفون و فیلم‌ها را دارند و می‌توانند بر روی این دو نوع محصول به‌خوبی عملیات چاپ را انجام دهند.

زمانی که شما قصد دارید محصولی را به‌وسیله opp  و bopet بسته‌بندی کنید شما می‌توانید چاپ‌های جذاب و باکیفیت را بر روی آن‌ها با روش فلسکو و هلیو انجام دهید.

چاپ بر روی opp  و bopet با این دو دستگاه باعث می‌شود بسته‌بندی شما کیفیت خوبی به دست آورد و شما می‌توانید طرح موردنظر اطلاعات محصولتان را باکیفیت بالا بر روی بسته‌بندی چاپ کنید، از این دو روش می‌توانید برای چاپ سلفون opp  و  فیلم bopet استفاده کنید؛ اگر قصد دارید عملیات چاپ را با این دو دستگاه بر روی opp  و bopet انجام دهید می‌توانند با مجموعه لفاف مهر آموز تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

جمع‌بندی:

چاپ سلفون  opp  و bopet با دستگاه فلسکو و هلیو به شما کمک می‌کند تا یک بسته‌بندی جذاب با چاپ طرح موردنظر که از کیفیت بالایی برخوردار است را به بازار عرضه کنید، صنعت چاپ و بسته‌بندی از سلفون opp  و  فیلم bopet برای برزخی از محصولات از جمله بسته‌بندی مواد غذایی استفاده‌های بسیار زیادی می‌کنند.

یک بسته‌بندی جذاب و دوست‌داشتنی از چاپ و طرح زیبایی برخوردار است، برخی از محصولات از opp  و bopet برای بسته‌بندی استفاده می‌کنند که شما می‌توانید بر روی آن‌ها با روش فلسکو و هلیو طرح‌های جذابی را چاپ کنید، در این مقاله به امور چاپ سلفون opp  و bopet با دستگاه فلکسو و هلیو پرداختیم و سعی کردیم شما را با آن‌‌ها آشنا کنیم امیدواریم مطالب برای شما مفید بوده باشد.

 

پیمایش به بالا