فرآیند چاپ پاکت کاغذی چگونه است ؟

فرآیند چاپ پاکت کاغذی چگونه است ؟

Rate this post

با پیشرفت علم و فناوری، فناوری تولید نیز به طور مداوم در حال بهبود است. تا آنجا که به صنعت چاپ مربوط می شود، چاپ پاکت کاغذی را می توان به بسیاری از فرآیندهای چاپ تقسیم کرد. به عنوان مثال: لمینیت، برنزینگ، ضربه ای، روغنی و غیره.

۱، فیلم

دو نوع فیلم وجود دارد، یکی فیلم مات و دیگری فیلم براق. تفاوت این دو در این است که فیلم مات باعث تیره شدن رنگ ماده چاپ شده و نرمتر به نظر می رسد. فیلم براق ماده چاپ شده را زیباتر می کند،و بازتاب نور بهتر است و هزینه فیلم مات بیشتر از فیلم روشن است.

فیلم BOPP
فیلم BOPP

۲، برنز کردن

الگوی شفاف، ظاهر زیبا، رنگارنگ، مقاوم در برابر سایش، استفاده بیشتر از فرآیند مهر طلایی نسبت به معمول، و در طرح تخت، چاپ طلایی می تواند نقش کلیدی در برجسته کردن موضوع طراحی، به ویژه در استفاده از علامت تجاری، نام ثبت نام موثرتر است.

۳، روی روغن

پس  از پردازش نام عمومی فناوری تولید کیسه های کاغذی کرافت چاپی که باعث می شود کیسه های کاغذی کرافت نیازها و عملکرد مصرف کنندگان را برآورده کند. پس پردازش کیفیت کیسه کاغذ کرافت را تضمین می کند و کیفیت پاکت کاغذ کرافت را تا حد زیادی بهبود می بخشد. پردازش پس از استفاده می تواند پاکت های کاغذ کرافت ما را زیباتر و کامل تر کند که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب می کند.

پیمایش به بالا