انجام امور لمینت انواع سلفون opp و bopet با کمترین قیمت

انجام امور لمینت انواع سلفون opp و bopet با کمترین قیمت

۵/۵ - (۲ امتیاز)

در این چند سال اخیر شاهد گسترش بازار صنعت چاپ و بسته‌بندی بوده‌ایم و صاحبان کسب‌وکارها، تولیدی‌ها و… متوجه اهمیت چاپ و بسته‌بندی شده‌اند و بر روی بسته‌بندی محصولاتی که تولید می‌کنند زمان و تایم کافی می‌گذارند تا بتوانند با بسته‌بندی و چاپ مناسب محصولات خود را به مشتریان و مخاطبان بیشتری بفروشند، یکی از تأثیرات بسیار مهم و زیاد چاپ و بسته‌بندی مناسب محصول جذب مشتری می‌باشد، امروزه زیبای بسته‌بندی محصول در ذهن مخاطب تأثیر می‌گزارد و نشان‌دهنده کیفیت بالابودن محصول می‌تواند باشد؛ البته به این نکته دقت کنید تمام محصولاتی که از نظر چاپ و بسته‌بندی کیفیت دارند ملاک بر این نیست که خود محصول دارای کیفیت بالای است؛ اما در بیشتر مواقع محصولات کاربردی و باکیفیت از بسته‌بندی و چاپ مناسب استفاده می‌کند؛ با گسترش این صنعت لمینت انواع سلفون opp و bopet موردتوجه صنعت‌های مختلفی قرار گرفت و امروزه رشد بسیار زیادی پیدا کرده است و کاربردهای فراوانی در صنعت چاپ و بسته‌بندی مواد غذایی و… دارد؛ در این مقاله قصد داریم با امور لمینت انواع سلفون opp و bopet بپردازیم و آن‌ها آشنا شویم، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این بهره به دست آورید و بدانید سلفون opp وbopet چیست این مقاله را به‌خوبی مطالعه کنید.

لمینت انواع سلفون opp و bopet
لمینت انواع سلفون opp و bopet

لمینت در چاپ چیست؟

اول‌ازهمه اجازه دهید بگوییم لمینت چیست تا برخی از مخاطبان که نمی‌دانند به طور خلاصه با این فرایند آشنا شوند، اگر بخواهیم به‌صورت کوتاه و خلاصه لمینت رو توضیح دهیم باید بگویم، هر سطحی که بر روی یک سطح دیگر اضافه می‌کنیم لمینت نام دارد.

در صنعت چاپ و بسته‌بندی بر روی چاپ‌های یک‌لایه از پوشش‌های مختلف قرار می‌دهند تا چاپ زیبا‌تر و باکیفیت‌تر بماند، از سلفون‌های مختلف برای لمینت کردن بسته‌بندی‌های که بر روی آن‌ها چاپ صورت‌گرفته شده است استفاده می‌کنند، این لمینت‌های که بر روی چاپ قرار می‌گیرند کاربردهای مانند محافظت از چاپ در برابر رطوبت و… در صنعت چاپ و بسته از لمینت‌ها استفاده بسیار زیادی می‌شوند و اگر محصولی را خریده باشید که بر روی آن چاپ باکیفیتی قرار گرفته است به‌احتمال بسیار زیادی از لمینت در تولید و چاپ آن استفاده کرده‌اند و یک سلفون نازک بر روی آن قرار داده‌اند.

لمینت کردن محصول‌های چاپ به طول عمر آن‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند، زمانی که شما بر روی سطح چاپ شده به هر دو طرف از سلفون‌های لمینت استفاده کنید پاره شدن آن بسیار سخت می‌شود و شما محصولتان را باید بسته‌بندی مقاوم و جذاب به دست مشتری می‌رسانید.

لمینت انواع سلفون opp و bopet

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

انواع لمینت چیست؟

 لمینت چاپ و بسته‌بندی دارای انواع مختلفی می‌باشد، هرکدام از مدل‌های لمینت در صنعت چاپ کاربردهای متفاوتی دارند، برای چاپ‌های مختلف بر اساس معیارهای از انواع لمینت برای محافظت و زیبایی چاپ بسته‌بندی محصول استفاده می‌کنند در این بخش قصد داریم به معرفی انواع لمینت‌ها بپردازیم.

لمینت براق:

یکی از انواع لمینت سلفون که کاربردهای فراوانی دارد محبوب می‌باشد مدل لمینت براق است که زیبایی مناسبی دارد و با استفاده از این مدل چاپ و بسته‌بندی کیفیت بهتری پیدا می‌کنند.

لمینت براق یکی از راه‌های بسیار راحت و مناسبی می‌باشد که می‌توان به کارتن و مقوا ظاهری مدرن و زیبا جلوه داد که برای برجسته‌کردن رنگ نیز کاربرد به سایر زیادی دارد، لمینت براق نسبت به لاک براق uv  درخشش بیشتری دارد بسته‌بندی و چاپ را بیشتر نشان می‌دهد.

اگر به صنعت بسته‌بندی مواد غذای دقت کنید و البته می‌توان گفت صنایع مختلف بسیار زیادی از لمینت براق استفاده می‌کنند؛ محصولات مختلفی هستند که دارای بسته‌بندی زیبایی هستند و برای اینکه از چاپی که بر روی آن قرار دارد محافظت شود و زیبایی پیدا کند از لمینت براق استفاده می‌کنند.

سلفون opp
سلفون opp

لمینت مات:

لمینت مات همان‌طور که می‌توان از اسمش حدس زد دارای یک جلوه مات گونه می‌باشد که باعث زیبایی چاپ می‌شود، از این نوع لمینت می‌توان برای اینکه سطح مکان چاپ شده را صاف و جذاب به نمایش دربیاوریم از این نوع لمینت استفاده می‌کنیم.

زمانی که از لمینت مات بر روی بسته‌بندی و چاپ استفاده می‌کنیم با سلفون‌های مختلف از محصول در مقابل تابش مستقیم خورشید محافظت می‌کنیم و اجازه رسیدن آسیب به بسته‌بندی و چاپ روی آن نمی‌دهیم؛ لمینت مات یک ویژگی بسیار برجسته‌ای دارد که می‌تواند یک دلیل برای محبوبیت این نوع لمینت شده باشد نشان‌ندادن کثیفی‌ها است، لمینت مات آلودگی‌های که بر روی بسته‌بندی ایجاد می‌شود را به نمایش نمی‌گزارد و همیشه تمیز است.

لمینت مخمل:

یکی دیگر از مدل‌ها و انواع لمینت که در صنایع مختلف برای روکش چاپ و بسته‌بندی محصولاتشان از آن استفاده می‌کنند لمینت مخمل می‌باشد، در کل این نوع لمینت یک روش از لمینت مات می‌باشد که مخصوص است و کاربردهای بسیار زیادی دارد.

لمینت مخملی بسیار زیبا است و زمانی که شما بر روی سطحی که از سلفون‌های بر روی چاپ قرار گرفته‌اند و یک لمینت مخملی دارند دست می‌کشید حس بسیار دلپذیری را به شما انتقال می‌دهد، پوست میوه هلو را مشاهده کرده‌اید؟ این نوع لمینت به این شکل می‌باشد مات و مخملی که به بسته‌بندی زیبای بسیار زیادی می‌بخشد.

امروزه صنایع چاپ و بسته‌بندی از لمینت مخملی استفاده‌های بسیار زیادی دارند از آن برای بسته‌بندی محصولات غذای استفاده می‌کنند، شرکت‌های ساخت لوازم آرایشی برای اینکه بتوانند محصولات خود را در بسته‌بندی مناسب و زیبا قرار دهند و به مشتریانشان ارائه کنند تا بتوانند از این طریق افراد بیشتری را جذب محصول خود کنند و بتوانند محصول بیشتری را به مردم بفروشند.

لمینت ضد خش:

لمینت ضد خش یک نوع محصول از جنس از لمینت‌ها می‌باشد که همان‌طور می‌توان از نامی که دارند متوجه شد برای محافظت از بسته‌بندی و چاپ روی آن در مقابل برخوردها، سایش‌های که امکان ایجاد خش بر روی چاپ بسته‌بندی محصول دارد جلوگیری کند.

بر روی لمینت ضد خش که بر روی چاپ قرار می‌دهند کثیفی نمی‌تواند آثاری از خود جای بگزارد و هیچ لک و کثیفی که امکان دارد پیشید را به چشم نمی‌آورد و نمی‌توان به‌راحتی آن را مشاهده کرد، کاغذها و چاپ‌های که بر روی بسته‌بندی محصولات مختلف صورت می‌گیرد که امکان دارد به چاپ آن آسیب وارد شود از لمینت ضد خش برای محافظ استفاده می‌کنند.

لمینت چاپ چه مزایای دارد؟

لمینت چاپ دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد، لمینت انواع سلفون opp و bopet را شما اگر بر روی چاپ و بسته‌بندی محصولات خودتان استفاده کنید از مزایای بسیار زیادی که لمینت چاپ دارد بهره‌مند می‌شوید، در این بخش قصد داریم درباره مزایای لمینت توضیح دهیم تا شما دوستان بدانید دلیل استفاده از آن چیست و چه مزیت‌های را با خود به همراه دارد.

  • یکی از مزیت‌های که لمینت چاپ با خود به همراه دارد، چاپ یک محصول یا بسته‌بندی را در برابر شرایط مقاوم می‌کند و در مورداستفاده از چاپ از آسیب‌های که احتمال دارد برای چاپ به وجود آید جلوگیری می‌کند، با خیال راحت می‌توان از چاپ‌ها به‌صورت مکرر استفاده کرد.
  • یکی دیگر از مزیت‌های لمینت چاپ این است که زمانی که شما از آن استفاده می‌کنید لکه‌های مختلف و کثیفی‌های که بر روی آن به وجود میاید قابل‌مشاهده نیست، اگر شما به چاپ یک بسته‌بندی که از لمینت بر روی آن استفاده نشده است دست بزنیم اثر انگشت و لکه‌های بر روی آن به جود میاید و به‌سرعت دیده می‌شود؛ اما زمانی که بر روی آن لمینت قرار می‌گیرد کثیفی‌ها لکه‌های انگشت نمایان نیستند.
  • لمینت از محصول چاپی به‌خوبی در مقابل رطوبت محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد رطوبت به‌راحتی به چاپ نفوذ کند و آن را از بین ببرد و در مقابل آب‌خوردگی نیز محکم می‌باشد و می‌تواند طول عمر بیشتری داشته باشد؛ اما اگر لمینت بر روی چاپ قرار نگیرد چاپ با کوچک‌ترین آب‌خوردگی و رطوبت از بین می‌رود.
  • زمانی که از لمینت انواع سلفون opp و bopet استفاده می‌کنید شما می‌توانید ظاهر چاپ را زیباتر کنید تا جلوه بهتری داشته باشد، از لمینت برای اینکه طرح چاپ شده را جذاب‌تر و لوکس‌تر به نمایش بگزارند نیز استفاده می‌کنند که می‌تواند یکی از ویژگی‌های لمینت چاپی باشد که کاربردهای بسیار زیادی برای زیبایی دارد؛ لمینت جوهر چاپ شده را بهبود می‌دهد و آن را می‌توان با شفافیت بیشتری مشاهده کرد.
  • لمینت به استوار بودن چاپ کمک کند و آن را محکم می‌سازد؛ یعنی به‌راحتی نمی‌توان آن را نابود کرد و پاره شدن آن بسیار دشوار است و نیاز به تلاش زیادی خواهد داشت تا توانست آن را پاره کرد و در کیفیت چاپ اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • یکی دیگر از مزیت‌های لمینت چاپی که می‌توان یکی از دلایل محبوبیت آن دانست که امروزه در اکثر صنایع مختلف از آن استفاده می‌کنند تا از مزایای که دارد بهره‌مند شوند کم‌هزینه‌بودن آن است، شما می‌توانید با انجام لمینت چاپی از مزایا بسیار زیادی استفاده کنید و هزینه آن نسبت به کارهای دیگر برای باکیفیت‌تر کردن چاپ و بسته‌بندی مناسب‌تر است؛ شما با استفاده از لمینت بر روی چاپ موردنظر می‌توانید آن را باکیفیت‌تر جلوه دهید و دیگر نیازی نیست به دلیل ازبین‌رفتن بسته‌بند و چاپ آن دوباره اقدام به تهیه کنید این محصول دیگر با استفاده از لمینت مقاوم است و از بین نمی‌رود.
انجام امور لمینت انواع سلفون opp و bopet با کمترین قیمت
انجام امور لمینت انواع سلفون opp و bopet با کمترین قیمت

چه نوع محصولاتی از لمینت استفاده زیادی دارد؟

برخی از محصولات چاپی از لمینت بسیار استفاده می‌کنند، در این بخش به معرفی محصولاتی که به‌احتمال زیاد دیده‌اید و برخی از شماها متوجه نشده‌اید که بر روی آن‌ها لمینت چاپی برای محافظت از آن‌ها قرار دارد؛ این محصول بیشتری استفاده را از لمینت دارند و بیشتر آن‌ها از این روکش مقاوم برخوردارند.

اگر به منو‌های رستوران‌ها دقت کرده باشید بر روی آن‌ها یک‌لایه سلفون یا فیلم قرار دارد که آن‌ها لمینت چاپ هستند، منوهای رستوران‌ها به این دلیل که در دست افراد قرار می‌گیرد و احتمال آسیب رسیدن به آن‌ها بسیار زیاد است یا برای این که بر روی آن لکه‌های دست جای نماند و طرح و نوشته چاپ شده از بین نرود از لمینت استفاده می‌کنند تا بتوانند از آن محافظت کنند.

جلد کتاب‌ها محصولات دیگری هستند که از لمینت بر روی آن‌ها استفاده می‌کنند اگر به‌خوبی جلد کتاب را بررسی کنید می‌توانید متوجه شوید که بر روی مقوا یک لایه‌نازک از لمینت قرار گرفته است تا به چاپ جلد که دست با آن برخورد بسیار زیادی دارد آسیب نرسد و زیبای و خوانایی بیشتری داشته باشد.

لمینت با سلفون opp و :bopet

لمینت با سلفون opp و bopet یکی از محبوب‌ترین‌ها در صنایع چاپ و بسته‌بندی است، با استفاده از این دوجنسی می‌توان لمینت‌های باکیفیتی را تولید کرد برای چاپ‌های مختلف؛ در اکثر شرکت‌های چاپ برای قراردادن لمینت از سلفون opp و فیلم bopet استفاده می‌کنند، شما می‌توانید برای محصولتان لمینت با سلفون opp و bopet را انتخاب کنید.

شرکت لفاف مهر آموز یکی از معتبر‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی است که انواع لمینت را با سلفون opp و bopet می‌تواند با بهترین کیفیت تولید کند و بر روی چاپ محصول شما قرار دهد، شما می‌توانید قبل از سفارش و انتخاب نوع لمینت به‌صورت رایگان از مجموعه لفاف مهر آموز مشاوره دریافت کنید تا کارشناسان مجموعه شما راهنمای کنند.

با دریافت مشاوره می‌توانید نیاز خود را شناسایی کنید و با گرفتن یک تصمیم درست لمینت خود را سفارش دهید و چاپ خود را با یک روکش مناسب و زیبا دریافت کنید.

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

جمع‌بندی:

لمینت یک روش بسیار محبوب برای محافظت و زیباتر کردن چاپ بسته‌بندی و محصولات مختلف است؛ صنایع بسیار زیادی از لمینت چاپ برای بسته‌بندی محصولاتشان استفاده می‌کنند تا بتوانند اجناس خود را در یک بسته‌بندی جذاب و باکیفیت قرار دهند و به دست مشتری برسانند؛ لمینت با سلفون opp و bopet  را در اکثر شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی می‌توانید مشاهده کنید که کاربردهای بسیار زیادی دارند.

درکل اگر قصد دارید چاپ زیبا و مقاومی را داشته باشید که به‌راحتی آسیب‌پذیر نباشد و از بین نرود می‌توانید از لمینت چاپ استفاده کنید، انواع مختلفی از لمینت وجود دارد که با بررسی و نیازی که دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و بر روی محصولتان قرار دهید؛ در این مقاله به امور لمینت با سلفون opp و bopet   پرداختیم امیدواریم به شما کمک کرده باشیم.

پیمایش به بالا