۵۰ ایده خلاقانه طراحی بسته بندی با فیلم پلی استر ، bopet و opp

Rate this post

درک اینکه چگونه محصول خود را از سایر محصولات موجود در قفسه متمایز کنید و توجه مصرف کننده را به خود جلب کنید ممکن است دشوار باشد. برای اینکه این کار را برای شما آسان‌تر کنیم و به شما کمک کنیم کوتاه‌ترین مسیر را برای رسیدن به مخاطبان خود بیابید، ترجمه مقاله‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم که در آن ۵۰ نکته ارزشمند در مورد طراحی طراحی بسته بندی با فیلم پلی استر ، bopet و opp ارائه شده است.  اگر قصد خرید فیلم پلی استر به بهترین قیمت و کیفیت را دارید با ما تماس بگیرید. شرکت لفاف مهر آموز ماندگارترین و پرفروش ترین طراحی بسته بندی را برای شما خلق می کند. بهترین سلفون بسته بندی را در اختیار شما قرار می دهد. همین الان با شماره

  تماس بگیرید. ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

چرا محصولی از این برند خاص خریداری کردید؟

به آخرین خرید خود فکر کنید.چرا محصولی از این برند خاص خریداری کردید؟ آیا این یک خرید ناگهانی بود یا چیزی که واقعاً به آن نیاز داشتید؟

اکنون که در مورد آن فکر می کنید، احتمالاً پاسخ شما این خواهد بود: “من این محصول را خریدم زیرا فکر کردم جالب بود.” در واقع، شاید شما می خواستید شامپو بخرید، اما آیا به این مارک خاص نیاز داشتید؟ یکی در بطری براق و گران قیمت؟ ظاهراً نه، اما شما آن را خریدید زیرا فکر می کردید که احساس خاصی به شما می دهد.

این ارزش واقعی بسته بندی است. بسته بندی درست و خلاقانه در نهایت چیزی است که محصول شما را می فروشد. برای ساخت چنین بسته بندی، صرفا قرار دادن آرم شرکت و نام محصول بر روی آن کافی نیست. بسته بندی مناسب توجه را به خود جلب می کند، پیام برند را منتقل می کند، هویت آن را نشان می دهد و به خریدار احساس مهم بودن می دهد.

امروزه طراحی بسته بندی با فیلم پلی استر ، bopet و opp کار را پیچیده تر کرده است. زیرا انعطاف پذیری این محصولات انقدر بالاست که انتخاب را سخت کرده است  و به نوعی از پیاده سازی طرح تا چاپ آن افراد ممکن است به مشکل بر بخورند.

طراحی بسته بندی با فیلم پلی استر ، bopet و opp

طراحی بسته بندی با فیلم پلی استر ، bopet و opp در عین سادگی بسیار پیچیده است. زیرا نتیجه بسته بندی در فروش محصول خلاصه می شود. جنس بسته بندی انتخاب می شود تا محصول فروخته شود. این سلفون های بسته بندی که بیشترین کاربرد را در بسته بندی محصول دارند باید به خوبی طراحی شوند. زیرا؛

درک اینکه چگونه محصول خود را از سایر محصولات موجود در قفسه متمایز کنید و توجه مصرف کننده را به خود جلب کنید ممکن است دشوار باشد. برای اینکه این کار را برای شما آسان‌تر کنیم و به شما کمک کنیم کوتاه‌ترین مسیر را برای رسیدن به مخاطبان خود بیابید، ترجمه مقاله‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم که در آن ۵۰ نکته ارزشمند در مورد طراحی بسته‌بندی ارائه شده است . لذت ببرید!

۵۰ نکته ارزشمند در مورد طراحی بسته بندی با فیلم پلی استر ، bopet و opp

  1. به الگوهای گرافیکی (الگوها) توجه کنید
  2. از تمام فضای موجود استفاده کنید
  3. از اینکه خیلی ساده به نظر می رسید نترسید
  4. به تجربه خریدار فکر کنید
  5. شفافیت را به بسته بندی محصول اضافه کنید
  6. طراحی روی بسته بندی با محصول را به هم مرتبط کنید.
  7. از رنگ های رنگارنگ و اشکال غیرمعمول برای برجسته شدن و تاثیرگذاری استفاده کنید.
  8. الگوهای معمول را فراموش کنید
  9. در مورد فرآیند فکر کنید
  10. از استایل استفاده کنید
  11. خودتان را محدود نکنید
  12. مدرن باشید.
  13. رنگارنگ باشید
  14. داستان خود را بگویید
  15. به ریشه ها برگردید
  16. خلاق باشید
  17. به دکوراسیون داخلی توجه کنید
  18. همه کاره بودن بسته بندی را به رخ بکشید
  19. با احساسات بازی کنید
  20. به جای پنهان کردن آنها در جعبه، آنها را در معرض دید قرار دهید
  21. فرصت دارید اندازه آن را به حداقل کاهش دهید
  22. اجازه دهید مصرف کننده محصول را تجربه کند
  23. کیفیت برتر محصول خود را به رخ بکشید.
  24. پالت رنگ خود را محدود کنید.
  25. از محصول در بسته بندی استفاده کنید.
  26. مد روز باشید.
  27. خارج از چارچوب فکر کنید
  28. از طراحی غیر معمول استفاده کنید
  29. تحت اللفظی باشید
  30. به خریدار خود نزدیکتر باشید

  1. یک جنبه لمسی اضافه کنید
  2. از عجیب و غریب به نظر رسیدن نترسید
  3. از طنز استفاده کنید
  4. از اغراق نترسید
  5. محصول خود را به چیز دیگری تبدیل کنی
  6. نشان دهید که محصول شما از چه چیزی ساخته شده است
  7. زیبایی محصول را منتقل کنید
  8. افراطی باشید
  9. از یک محصول چیزی بسازید
  10. از ریسک کردن نترسید
  11. مشتریان خود را شوکه کنید
  12. مشتریان خود را سورپرایز کنید.
  13. کنترل اوضاع را در دست بگیرید
  14. به ریشه نگاه کنید
  15. بسته بندی را متفاوت بسازید.
  16. از محصول به نفع خود استفاده کنید
  17. جمع و جور باشید
  18. قاطعانه عمل کنید
  19. از تفکر انتزاعی استفاده کنید

اکنون که همه امکانات را برای ایجاد بسته‌بندی‌های خلاقانه و شگفت‌انگیز دیده‌ایم، نباید شکی در مورد اینکه به کجا بروید. بسته بندی شما می تواند راحت، چند منظوره، خنده دار یا کاملاً عجیب باشد… تنها چیزی که اهمیت دارد این است که هر چه بسته بندی خلاقانه و جذاب تر باشد، احتمال فروش بالای محصول شما بیشتر می شود.

 

 

پیمایش به بالا