بسته بندی زعفران با ظاهری حیرت آور : نمونه بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران با ظاهری حیرت آور : نمونه بسته بندی زعفران

Rate this post

زعفران یک ادویه گرانبها است که برای مقادیر و روند تولید و بسته بندی باید بسیار دقیق عمل کرد. با هدف حفظ خلوص ، باید بسته بندی زعفران به صورتی انجام شود که تازگی آن را حفظ کرده و از ورود مواد دیگر به صورت کامل جلوگیری کند.

فرآیند استخراج

تا به امروز ، هیچ روش مکانیزه ای برای ایمن برداشت محصول گل زعفران از گل وجود ندارد. از آنجا که آن ها بسیار ظریف هستند ، باید تک تک آنها به آرامی و ملایمت با دست برداشته شود. پس از جدا شدن از گل ، به صورت تخصصی خشک می شوند تا رنگ قرمز عمیق ، طعم بی نظیر خود را حفظ کنند و از رطوبت در هنگام بسته بندی جلوگیری کنند. گلها نیز کوچک هستند و بسیار نزدیک به زمین رشد می کنند و باعث می شود کل روند کار فشرده شود.

شیشه ای که ساقه های زعفران را در خود نگه داشته ، ساخته شده با چوب است که ظاهر بسته بندی زعفران را بسیار شیک کرده است. درپوش دارای ظاهری متفاوت – که داخل آن بطری برای حفظ بهداشت ان استفاده می شود- همراه با قسمت پایین ، یک سنگ شکن کوچک زیبا است.

بسته بندی زعفران با ظاهری حیرت آور : نمونه بسته بندی زعفران

همه این قسمت ها با یک بروشور همراه با یک جعبه شش ضلعی زیبا و الهام گرفته از شش گل زعفران گلبرگ بسته بندی شده اند. با باز شدن ، همه طرف ها گویا گل می زنند تا محصول را درون آن نمایان کنند. بهترین قسمت این است که با چرخاندن طرفین در جهت مخالف با درپوش در پایین ، جعبه به یک صفحه نمایش تبدیل می شود!

جعبه بیرونی با کاغذ رنگی و بافت دار و با کیفیت بالا پوشانده شده است. آرم و گلها با یک فویل رنگی مس تزئین شده اند. قسمت داخلی جعبه با یک کاغذ با کیفیت بالا و با جنس فلز تزئین شده است. که دارای آرم فوم شده در عاج از یک طرف عاج است. تمام قطعات چوبی از چوب راش ساخته شده است و دارای طرح / آرم حکاکی شده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا